כותרות אחרונות
Search

חברת "דין דיאגנוסטיקה" משיקה את מד סוכר חדש "Instant Accu-Chek" מבית חברת "Roche " (רוש) הבילנאומית.

 

 

חדש על המדף – "אקיו צ'ק אינסטנט".

חברת "דין דיאגנוסטיקה"  משיקה את מד סוכר חדש  "Instant Accu-Chek" מבית חברת "Roche " (רוש) הבילנאומית.

המד חדשני יותר, מתקדם יותר,  מהיר יותר  ומדוייק יותר!

 

חברת "דין דיאגנוסטיקה" משיקה בימים אלה בישראל מד סוכר חדש ומתקדם, "Instant  Accu-Chek" (אקיו צ'ק אינסטנט) מבית  "Roche Diabetes Care" (רוש דיאביטיס קר) הבינלאומי. מדובר בדור החדש של מדי סוכר אשר מספק תוצאה מדוייקת יותר (מעבר לתקינה המחמירה העולמיתISO 15197:2015 ) וקבלת תוצאה מהירה תוך 4 שניות.

 

מד סוכר חדש – צילום: יח"צ חו"ל  רוש

 

הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר החדש מאפשרת לשלוח באמצעות טככנולוגיית ה-Bluetooth את תוצאות הבדיקה ממד הסוכר ישירות לאפליקציה למכשירים ניידים תומכים (קיימות מגוון אפליקציות זמינות להורדה) ואפשרות לשידור התוצאות באופן אוטומטי לתוכנה במחשב בבית או במרפאה. כך למשל הורים יכולים לעקוב אחר תוצאות הבדיקות שילדיהם מבצעים במהלך היום וכמו כן לבצע מעקב לאורך זמן או לחליפין להוריד את הנתונים באמצעות כבל USB  לתוכנה במחשב הביתי.

 

מד הסוכר Accu-Chek Instant פשוט וקל להפעלה ואינו מצריך הגדרה מראש. מד הסוכר משלב מסך גדול עם תצוגה חזותית צבעונית לחיווי מיידי של מצב הסוכר בעת מדידה ותאורה אחורית עם ניגודיות גבוהה לתצוגה ברורה במיוחד גם בחושך.

 

מד סוכר חדש – צילום: יח"צ חו"ל  רוש

 

יחד עם מד בסוכר מגיעים בערכה דוקרן  חדשני מסוג "Accu-Chek Softclix"  המבוסס על טכנולוגייה ייחודית למזעור הכאב, ובעל אפשרות בחירה בין 11 עומקי דקירה שונים. כמו כן הערכה כוללת מקלוני בדיקה עם טכנולוגיית "Easy Edge"  בעלי שטח ספיחה רחב, ללקיחת דם פשוטה ונוחה בשלושה כיוונים,  10 מחטים לדוקרן, חוברת הוראות למשתמש וכן הוראות מקוצרות (בעברית ובערבית).

 

מד הסוכר ומקלוני הבדיקה זמינים לרכישה בסבסוד (משתנה בהתאם לזכאות) עם מרשם בבתי המרקחת של שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות.

 

מד סוכר חדש – צילום: יח"צ חו"ל  רוש

 

לרגל ההשקה: מחיר המכשיר – 60 ₪ בלבד (במקום 99 ₪), במהלך חודשים ינואר ופברואר,  כולל משלוח עד הבית באתר דין סטור: http://dynstore.co/ac-instant. ניתן גם לרכוש את מקלוני הבדיקה באתר.

 

חברת דין דיאגנוסטיקה פועלת כיבואן ומפיץ ציוד רפואי מזה 30 שנה ועוסקת במתן מגוון פתרונות וטכנולוגיות בתחומים מגוונים. החברה משווקת מוצרי צריכה ומכשור וציוד רפואי מתקדם כגון: משאבות חלב ומוצרים לאם ולתינוק, מוצרי אורתופדיה, פיזיותרפיה, שיקום ומוצרי ספורט, בדיקות ביתיות ועוד. החברה מפעילה את חנות האונליין "Dyn store" לרכישה נוחה ישירות מהיבואן.