כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט" משיקה את מותג לילדות "STYLUSH" שמציע אווירת חנות ממתקים עם קולקציית בקבוקים מעוצבים….

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

 

תתכוננו להתמכר למתוק!

חברת "פלפוט" משיקה את מותג לילדות "STYLUSH" שמציע אווירת חנות ממתקים עם קולקציית בקבוקים מעוצבים, קישוטים ללוקרים, תיקים אופנתיים  ומוצרי טיפוח סכריניים!!

חברת פלפוט משיקה את המותג "STYLUSH" לילדות, מציע אווירת חנות ממתקים בקולקציית בקבוקים מעוצבים, קישוטים ללוקרים, תיקים אופנתיים ומוצרי טיפוח סכריניים!!

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

STYLUSH

המותג סטיילוש מבית פלפוט, הינו מותג אופנתי, הפונה אל ילדות שחיות את עולם הרשתות החברתיות בו הסלפי הוא מוטיב מרכזי.  עולם הרשתות החברתיות מעלה את חשיבות הלוק של הילדות והשיק והסטייל מלווים אותן בכל מה שהן עושות…

סטיילוש נותן מגוון מוצרים פונציונאלים במראה שיקי ואופנתי למקסימום סטייל.

 

המותג כולל תיקים אופנתיים, מגוון בקבוקים בסטייל, קישוטים תואמים לתיק וללוקרים מחברות ועטים אופנתיים בצבעי פסטל.

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

STYLUSH GLAM

סטיילוש גלאם היא קולקציית הטיפוח של סטיילוש. כל המוצרים מעוצבים ברוח עולם המתוקים ובניחוחות מרגשים! בקולקציית הגלאם של סטיילוש, תמצאו מגוון פצצות אמבטיה שמעניקות תחושת ספא-ביתי, ספרי נצנצים לגוף, שפתון לחות בצורת גלידה או דונאטס, ליפגלוס שקוף עם אריזה מנצנצת, ואפילו מוצרי טיפוח לשיער ביניהם גירים צבעוניים* לצביעת שיער זמנית.

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

עינת ברוך סמנכ"לית שיווק חברת פלפוט: "הילדות צופות בגיל צעיר ביוטיוב וברשתות החברתיות ונחשפות לאופנה וסטייל בגיל צעיר מאוד. הן אוהבות להתאפר, למרוח לק ולעצב בגדים לעצמן או לבובות. עם זאת מאחר שהן ילדות, האיפור צריך להיות עדין, ומרומז, איכותי ומותאם לעורן העדין ועם זאת שיאפשר לילדות לבטא את עצמן, ממש כמו "הגדולות", בבית, בבית הספר ואחר הצהריים עם חברות. עיצוב המוצרים מקולקציית סטיילוש, הוא נגזרת של חוויה, מעבר לשימוש פונקציונאלי, כשהקולקציה מציעה ליפגלוסים מעוצבים בצורת גלידה וניחוח וניל, שפתון לחות בצורת דונאטס או פצצת אמבט בניחוח פירות יער ועוד ריחות מתוקים נוספים. כמו תמיד בחברת פלפוט אנו תמיד שואפים לחדש, לרגש ולכייף". 

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

טווחי מחירי קולקציית STYLUSH:

תיקים וקלמרים – 50-200 ₪

קישוטי לוקרים – 10-20 ₪

בקבוקי שתיה – 60-80 ₪

מוצרי איפור וטיפוח – 10-65 ₪

 

את מוצרי מותג "STYLUSH" ניתן להשיג בחנויות והרשתות השונות בפריסה ארצית ובאתר חברת פלפוט

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

*הגירים לצביעת השיער מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות

**כל מוצרי מותג STYLUSH מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות

 

חברת פלפוט היא החברה המובילה בארץ בפיתוח, ייצור ושיווק מתנות, מזכרות, ומוצרי חזרה לבית הספר. המוצרים בעלי קווי עיצוב חדשניים ומקוריים בשילוב זכיינות למותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים. פלפוט הינה חברה משפחתית בבעלות פרטית שנוסדה ב-1934 על ידי טובה ויהודה דורפצאון וכיום, מובילים אותה בני הדור השלישי של המשפחה. החברה החלה את דרכה בצילום מקומות בארץ ישראל, בהפקת גלויות ובשיווקן ברחבי הארץ, וכיום עוסקת בפיתוח מוצרים החל משלב הרעיון ועד ייצור המוצר ושיווקו.  לפלפוט קו מוצרים רחב ומגוון בעיצובים מיוחדים, אשר פונים לקשת רחבה של צרכנים מילדים ועד בוגרים. 

 

צילום: יח"צ סטודיו "פלפוט"

 

בין מוצריה: מוצרי חזרה לבית הספרתיקי גב וקלמרים, מגוון כרטיסי ברכהיומנים ולוחות שנה, מתנות ומוצרי פופ, תאורה לחדרי ילדים, מוצרים לתיירים המופצים למעל 2,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

פלפוט היא זכיינית של מותגים מוכרים ואהובים ביניהם מותגי דיסני – מיקי ומיני מאוס, ספיידרמן וכו, LOL מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, הלו קיטי, באטמן, סמיילי , קוקו מלון ומגוון קבוצות כדורגל. החברה מייצגת מגוון מעצבים ביניהם טורנובסקי ומפיצה את תיקי הגב של מותג הספורט Under Armour ,Fila ,Puma Levis. החברה בעלת מוניטין רב של שירות, יצירתיות וחדשנות לצד איכות ואמינות ומביאה ללקוחותיה את המוצרים הכי טרנדיים באיכות המרבית.