כותרות אחרונות
Search

דחיקת תוצאות שליליות בגוגל: שירות חובה לכל עסק שהמוניטין שלו נפגע.

צילום: freepix

 

 

דחיקת תוצאות שליליות בגוגל: שירות חובה לכל עסק שהמוניטין שלו נפגע.

האם ידעתם ש-84% מהאנשים מסתמכים על ביקורות מקוונות כמו על המלצות אישיות? אין ספק שהמידע מתפשט היום מהר יותר מכפי שהיה בעבר, ונתון זה חל ישירות על ביקורות שירותים או מוצרים, שפורסמו על ידי לקוחות וצרכנים.

הצמיחה של הרשתות החברתיות שותפה ליכולת לגשת בקלות לאינטרנט, ולכן לא משנה איפה אתם נמצאים, אם המוניטין העסקי שלכם נפגע, אתם חייבים לשכור את שירותי המומחים בתחום, שיבצעו תהליך מקיף של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

 

כמו בקסם רק עם הרבה עבודה שיטתית: המומחים בתחום מעלימים תוצאות שליליות:

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך שינוי ההשפעה השלילית על הנוכחות המקוונת של עסקים, ולאסטרטגיה מקיפה של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל יש את היכולת להגן על המותג שלכם, לספק תובנות נכונות ולשפר את המוניטין העסקי שלכם.

 

אז בואו נדבר קצת על האופן שבו מומחי קידום אתרים יכולים לדחוק לעמודים מרוחקים בגוגל או להעלים תוצאות של פרסומים שליליים עליכם או על בית העסק שלכם.

 

המסר האחרון שאתם רוצים להעביר הוא שלא אכפת לכם:

המוניטין של החברה שלכם הוא האופן בו החברה שלכם נתפסת על ידי צרכנים, עובדים פוטנציאליים ומשקיעים. כל הגורמים האלו יכולים להיות מושפעים מסקירה שלילית אחת, ציוץ בטוויטר או פוסט בפייסבוק.

 

אם אין לכם אסטרטגיית דחיקת תוצאות שליליות בגוגל שכוללת איש מקצוע שיענה מיד לתלונות אלה כשהן נכנסות, בתוך יממה, התדמית של המותג שלכם יכולה להיפגע באופן משמעותי באמצעות לייקים או שיתופים. כשאתם נמנעים מתגובה לביקורות שליליות, אנשים עשויים להאמין שמשובי הלקוחות שלכם אינם חשובים לחברה, וזה מסר שאתם ממש לא רוצים להעביר. אף פעם.

 

שירות מקצועי של ניהול מוניטין מסייע לכם להבליט את הצדדים החיוביים ביותר של החברה שלכם, והמומחים בתחום מציגים את החברה שלכם באינטרנט כברה שמעוניינת לפתור בעיות בענף שלכם, או שאתם מציעים את השירות הטוב ביותר על ידי ערנות לביקורות ותגובה לכל משוב.

 

יום אחד אתם עלולים לקבל ביקורת גרועה. זה קורה לכל אחד ולכל עסק:

משובים שליליים מתפרסמים בפייסבוק, בטוויטר, או בדפי העסק שלכם בגוגל. אתם לא יכולים למנוע מאנשים לפרסם ביקורות שליליות עליכם, אבל אתם חייבים להגיב בזמן ולנקוט בצעדים המתאימים כדי להפוך את ההשפעה של כל משוב שלילי, עם שכירת מומחי דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

 

נכון שביקורות שליליות יכולות להניע את החלטת הרכישה של לקוח פוטנציאלי, אבל כשאתם מתעלמים מביקורות שליליות ומשאירים אותן גלויות ללא תגובה הולמת, העסק שלכם סובל הרבה יותר.

 

צילום: freepix

 

היום, יותר מתמיד, אנשים חוקרים חברות:

היכולת להתאושש מביקורות שליליות מסייעת בהשבת האמון שאבד בחברה שלכם, ולכן חשוב שתראו ללקוחות ולשותפים העסקיים הפוטנציאליים שלכם שאתם מעריכים את המשוב שלהם על ידי הכרה בו, עם תגובה שמשדרת את המסר שראיתם את המשוב השלילי ושאתם לוקחים אותו בחשבון כדי לשפר את ההתנהלות העסקית שלכם.

 

לאחר שפרסמתם תגובה הולמת למשוב שלילי, זה הזמן להרכיב תוכנית דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, שמתבצעת על ידי מומחי שיווק דיגיטלי.

 

ניתוח ההעדפות והצרכים של הלקוחות שלכם:

עם שירות מקצועי של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, הביקורות השליליות אינן מופיעות יותר בתוצאות החיפוש המיידיות של העסק שלכם, ואתם יכולים להשתמש בביקורות השליליות שקיבלתם כדי להפיק לקחים ולהפחית את התרחישים השליליים בעסק שלכם על ידי הפנמת הביקורות ויישום תוכנית לשיפור האזורים הבעייתיים בעסק.

 

כשלקוחות אינם מוצאים ביקורות שליליות על העסק שלכם, או שהם מוצאים תגובות הולמות לביקורות שליליות, הם מתייחסים אליכם באמון ובכבוד, כך שהרווחים שלכם משתפרים ואתם משיגים מוניטין של בעלי עסקים שאכפת להם ממה שהלקוחות חושבים עליהם.

 

כמו שחשוב מה אומרים עליכם, חשוב לא פחות להקפיד על מה שאתם אומרים:

אחד ההיבטים של ניהול מוניטין מקוון, שבעלי עסקים רבים נוטים להתעלם מהחשיבות שלו הוא התוכן שהחברה מייצרת. נכון שהמוניטין המקוון שלכם עשוי להיות מוגדר על ידי מה שאחרים אומרים עליכם, אבל הוא מוגדר באופן משמעותי גם על ידי מה שאתם אומרים. לכן חשוב לנקוט באמצעי זהירות על מנת לוודא שכל התוכן שלכם רלוונטי, ממוקד ומוביל לפעולה.

 

כך, למשל, לפני שתפרסמו מאמר מקצועי, הקפידו לחקור את התחום שאתם הולכים לדבר עליו. חשוב שתוודאו כי התוכן שלכם מיישר קו עם המטרות והמסרים של החברה שלכם. אם אינכם בטוחים, כדאי שתבחרו בצד הבטוח ותתרחקו מהנושא הזה, כי אין תרחיש יותר גרוע מהעברת מסר של חברה שאין לה מושג מה היא עושה או על מה היא מדברת.

 

בשורה התחתונה, במקום לדאוג מביקורות שליליות שיתפרסמו עליכם, או לקוות לטוב, כדאי שתדברו עם המומחים בתחום:

לכמה תגובות שליליות יש את היכולת להפיל את המותג שהשקעתם כל כך הרבה זמן וכסף בבנייתו. וכן. זה עד כדי כך חמור. הכוח של הנוכחות האינטרנטית שלכם להשגת לידים, למשיכת לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות קיימים טמונה במוניטין העסקי המעולה שלכם.

 

אז אל תשאירו את השם הטוב שלכם ליד המקרה, והתחילו לבנות את אסטרטגיית ניהול המוניטין שלכם באינטרנט, עם תוכנית שכוללת, בין היתר, גם אפשרויות של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל. אין לכם אסטרטגיה לניהול מוניטין מקוון. צרו קשר עוד היום עם המומחים בתחום לקבלת ייעוץ על הרכבת תוכנית לשיפור המוניטין העסקי שלכם!