כותרות אחרונות
Search

חברת "דיינבוק" מכריזה על "Mobile Secure Client" – ליישומי תשתיות ׳שולחן עבודה׳ וירטואלי.

צילום: דיינבוק

 

חברת "דיינבוק" מכריזה על "Mobile Secure Client"ליישומי תשתיות ׳שולחן עבודה׳ וירטואלי.

* DMSC מציעה עם הפתרון החדש לעובדים אבטחה מתוגברת, העלאת פרודוקטיביות ואפשרויות ניהול לצוותי ה- IT.

* הפתרון זמין לכל אורך קו הלפטופים, בתצורות ״13, ״14 ו״15 כמו גם במערכת הedge של דיינבוק – ה- DE200.

 

9 ביוני, 2022  תל אביב, ישראל. Dynabook (לשעבר טושיבה) הכריזה על Dynabook Mobile Secure Client (DMSC) – המאפשר עבודה היברידית שקופה באמצעות Mobile Secure Client המספק אבטחת IT מתוגברת כמו גם אפשרויות ניהול לצוותי ה-IT, בצמוד לחופש תנועה של העובדים.

 

על פי ההערכות של חברת האנליסטים Global Market Insights הטמעות Virtual Desktop Infrastructure (VDI), צפויות לצמוח במעל 20 אחוז CAGR – מסך של 15 מיליארד דולר בשנת 2021 לסך של 55 מיליארד דולר בשנת 2028. פיתרון ה- DMSC מבטיח כי קו המחשבים העסקיים של דיינבוק יענה על דרישות של ארגונים הדורשים יישום של VDI, בין אם בשל תקני אבטחה מחמירים במיוחד, הצורך בניהול פשוט יותר של מחשבי העובדים או השילוב של שניהם.

 

דמיאן ז'אום, נשיא GmbHDynabook Europe: "באמצעות DMSC ארגונים יכולים להטמיע בקלות רבה עבודה היברידית, לדלוור ניידות, לפרוץ גבולות ולהגביה את רף הפרודוקטיביות וכל זאת בסביבת עבודה VDI אולטרה-מאובטחת. אנו רואים גידול בדרישה ל- VDI בלא מעט פלחים בשוק העסקי ופיתרון ה-DMSC בא לענות על צרכי לקוחות שמחפשים ניהול שקוף ואבטחה מתוגברת, תוך כדי שמירה על גמישות המערכות והתאמה לצרכי המשתמשים לשמירה על פרודוקטיביות".

 

 DMSC מאפשר לארגונים ליצור חווייה דמויית משרד המתאימה לעידן ההיברידי, תוך שמירה על תאימות מלאה ואבטחה. מצב זה שימושי במיוחד עבור סקטורים המטפלים בשוטף בכמויות גדולות של מידע חסוי, או סודי, כמו גם עבור משתמשים שחולקים לפטופים, או שוכרי לפטופים, או כאלה העובדים במודל של Desktop-as-a-Service שדורש יישום מהיר.

 

צילום: דיינבוק

 

תחזוקה פשוטה:

מנקודת המבט של ׳ניהול׳,  DMSC עושה חיים קלים לצוותי ה-IT. זמן ההתקנה מינימלי ביותר עם מערכות ׳התפורות׳ על דרישות ספיציפיות של הלקוחות – הליך שמתבצע בעת ההזמנה – כך שהעובדים בשטח יכולים להוציא מהאריזה את הלפטופים הנבחרים ולהתחיל לעבוד. המשמעות: ארגונים יכולים ליישם מדיניות של ״מהמפעל לשטח״ ולא משנה היכן הוא ממוקם ובלי כל צורך בקונפיגורציה נוספת.

 

עדכונים תפעוליים, או אבטחתיים, כולל כאלה על פי דרישת הלקוח, תוכננו על ידי מהנדסי דיינבוק ליישום קל ופשוט וללא דרישות מיוחדות ממשתמשי הקצה. כך, נחסך זמן יקר והעלויות נחתכות.

 

תשתיות ה-VDI להבטחה מתוגברת:

התמיכה שמספק DMSC לספקי ה-VDI מאפשרת התאמה מלאה וחלקה לתשתיות הקיימות והיא מציעה אבטחה חזקה לארגונים הפועלים בסביבות עבודה רגישות. הפתרון מעניק הגנה מפני גנית מידע על ידי שימוש במערכת הפעלה IoT מוצפנת, שמוענת מראש על ה-RAM של המערכת עם כל אתחול מחשב. כך, אין כל גישה ל-IoT OS עצמה וה-RAM של המערכת משבית עצמו בכל סגירה בלי להשאיר כל עקבות לנתונים ולמידע שטופל.

 

בכל התחלה של המערכת ובכל פעילות, DMSC מתקשר עם שרת ׳אימות׳ כדי לוודא שלמשתמש יש עדיין אישור פעולה. כך, כל לקוח שנחשד בעבירה כלשהי יכול להיות מנותק במיידי על ידי מנהל ה-IT לפני שייגרם נזק נוסף.

 

מחשבי ה- DMSCשל דיינבוק אף מרוויחים משכבת האבטחה הנוספת שמספק ה-BIOS מתוצרת דיינבוק. כחברת המחשבים היחידה כיום שבונה בעצמה את ה-BIOS בחברה, הסיכון של צד שלישי פוחת ומובטחת תאימות ויעילות של אמצעי האבטחה.

 

התאמת UI:

על ידי אתחול היישר לתוך מערכת הפעלה מאובטחת שמאפשר גם התאמה אישית של ממשק משתמש (UI), ללא שמידע נאגר מחוץ לזכרון המערכת, DMSC אף הולכת מעבר ליכולות של פתרונות ה-ZERO וה-Thin Client, בלי להתפשר על איכות האבטחה. משתמשי הקצה יכולים להרוויח מהשימוש בסט מלא של כניסות ועיגוני Type-C לטובת קישוריות חסרת פשרות, כמו גם LTE אופציונלי. בו בזמן, אפשרויות הנגישות, בקרי השליטה השונים של המחשבים (קול/בהירות וכד׳) מאפשרים למשתמשים את היכולת לארגן את המחשבים לשביעות רצונם.

 

באמצעות DMSC, דיינבוק יכולה לספק תאימות ואבטחה מלאה לכל אורכו של קו המחשבים הניידים שלה, ובהתאמה למגוון רחב של לקוחות קצה. DMSC יהיה זמין מחודש יולי הקרוב באמצעות חברת ׳מפעיל׳, בכל קווי המחשבים העסקיים בתצורות ה-״13, ״14 וה-״15 של החברה, שכולם עברו את מבדקי ה- MIL-STD הקשוחים, כמו גם במשקפיים החכמים DE200. 

 

אודות Dynabook Inc:

במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם. 

 

למידע מקוון:   בקרו באתר dynabook.co.il  לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.

 

אודות מפעיל:

"מפעיל' מפיצה ראשית של Dynabook / Toshiba בישראל, הוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה בפתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי ההדפסה והמחשוב הארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, ובנוסף התרחבה לתחומי הדפוס המקצועי  ופתרונות הדפסה בתלת ממד לעסקים וארגונים בינוניים וגדולים.

 

מידע נוסף: https://www.mafil.co.il/