כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – קטנוע חשמלי שמשנה את עולם הדו גלגלי נוחת בישראל! הקטנוע החדש ישווק בישראל על ידי חברת "מטרו מוטור".

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – התמונה הועתקה ממצגת באדיבות "יח"צ "מטרו מוטור"

 

הקטנוע החשמלי שמשנה את עולם הדו גלגלי נוחת בישראל!

חברת "מטרו מוטור" מתחילה לשווק בישראל את מותג הקטנועים החדש "GOGORO".

 

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – צילום: אבי בר

 

בשורה תחבורתית חדשה בישראל לחובבי הרכב הדו גלגלי. "מטרו מוטור", יבואנית דו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי, הודיעה על התחלת שיווק מותג קטנועי ה – "GOGORO" פורצי הדרך החשמליים, אשר עתידים לספק פתרון ניידות קליל וחכם בסביבה עירונית. גולת הכותרת היא הטמעת תשתית "Gogoro Network", בתחנות דלק "פז" שתאפשר החלפת סוללות בצורה נוחה ומהירה בסגנון "SWAP & GO" תוך 15 שניות בלבד (!) במקום זמני הטעינה המסורתיים והארוכים. 

 

תומר קומורוטב מנכ"ל "מטרו מוטור"  מציג את הקטנוע החדש – צילום: אבי בר

 

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "השקת המותג "GOGORO", יחד עם הטמעת עמדות החלפת הסוללות הייעודיות בשיתוף עם חברת "פז", הן אבן דרך בענף התחבורה בישראל. המהלך תואם את החזון של מטרו מוטור למובילות והתחדשות עם הרחבת פעילותה החשמלית, וכך נמשיך בעתיד."

 

גדי אבירם מייסד ובעלים "מטרו מוטור" מברך את באי האירוע – צילום: אבי בר

 

לקטנועי ה – "GOGORO" מערכת טכנולוגיה מתקדמת ביותר. בין שלל היתרונות שלהם  – הנעה חכמה באמצעות אפליקציה ייעודית או כרטיס חכם ללא צורך במפתח. בנוסף, לכל הקטנועים מסכי נגיעה חכמים ומדברים עם אפשרות קישור לאפליקציה, דבר המאפשר שליטה מלאה על מאפיינים רבים בקטנוע כמו: מיקום הקטנוע, רגישות הבלימה, מאפייני הנסיעה, צריכת האנרגיה, מנגנון נעילה חכם, מצב סוללה ואף על סגנון לוח המחוונים הדיגיטלי. בנוסף, בולטים בקטנוע החדש תא מטען ומושב גדולים במיוחד בנפח של 25 ליטרים מכובדים המותאמים לרכיבה ואחסון ציוד של שני נוסעים. כמו כן בקטנוע מובנה  כפתור  "REVERSE" (רוורס) המאפשר התכווננות אחורית קלילה.

 

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – התמונה הועתקה ממצגת באדיבות "יח"צ "מטרו מוטור"

 

בשלב הראשון, מטרו מוטור תחל לשווק את שני הכלים המובילים של המותג:

Gogoro S2 ABS – הקטנוע בעל מנוע חשמלי GS-2 7.2 קילוואט המפיק הספק של כ- 9.5 כ"ס עם טווח נסיעה של כ-80 עד 130 ק"מ בתנאי אמת*, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-3.8 שניות ומהירות נסיעה מרבית של 95 קמ"ש. לדגם 2 סוללות נשלפות. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור גרפיטי או ספקטרום אינדיגו.

מחיר: 19,985 ₪

 

צילום: אבי בר

 

Gogoro plus 2 – הקטנוע בעל מנוע G2 חשמלי 6.4 קילוואט המפיק הספק של כ-8.5 כ"ס עם  טווח נסיעה של כ-80 עד 130 ק"מ בתנאי אמת*, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-4.2 שניות ומגיע למהירות מירבית של 90 קמ"ש. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור או לבן.

מחיר: 16,985 ₪

 

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – התמונה הועתקה ממצגת באדיבות "יח"צ "מטרו מוטור"

 

קבוצת פז ומטרו מוטור ישתפו פעולה. במסגרת זו תעניק פז את שירותי הטעינה החשמלית לרוכבים במתחמי תדלוק שבהם יוצבו עמדות טעינה להחלפת סוללות בשיטת  Swap &Go בתשתית  Gogoro Network. עד כה, הוטמעו 9 עמדות החלפת סוללות ייעודיות במתחמי התדלוק של פז בתל אביב וברחבי גוש דן, כמו גם בשני סניפים של מטרו מוטור בתל אביב. בהמשך, תורחב פריסת עמדות ההחלפה לאזורים נוספים. הרוכבים יוכלו להגיע אל כל אחת מהעמדות, לשלוף את הסוללות הריקות ולהחליף באחרות מלאות.

 

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – התמונה הועתקה ממצגת באדיבות "יח"צ "מטרו מוטור"

 

לקוחות אשר ירכשו קטנוע Gogoro, יצטרפו לתוכנית המינויים של תשתית  "Gogoro Network" בעלות חודשית קבועה סך 129 ₪, המקנה 870 אמפר/שעה המספקים טווח רכיבה של כ- 1000 ק"מ בממוצע.

 

לרגל ההשקה, תיתנן הטבה ייחודית – 180 יום רכיבה ללא עלות שימוש (החלפת הסוללות) עבור אלו אשר ירכשו את הכלים עד לתאריך ה- 30.10.22.

 

"GOGORO" קטנוע חשמלי חדש בישראל  – התמונה הועתקה ממצגת באדיבות "יח"צ "מטרו מוטור"