כותרות אחרונות
Search

רשת "סופר-פארם" ורשת "גולדה" משיקות מהדורה מיוחדת לפתיחת הקיץ הישראלי.

צילום" יח"צ

 

 

הגולדה של ה-Life!

רשת "סופר-פארם" ורשת "גולדה" משיקות מהדורה מיוחדת לפתיחת הקיץ הישראלי.  

מותג "Life" של רשת "סופר-פארם" ורשת הגלידריות הישראלית"גולדה" בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, במהלכו ישיקו את ה "גולדה של ה-Life":

* גלידת שמנת מפנקת ומרעננת עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער.

* לצד זאת, מהדורה מוגבלת של מגוון מוצרי Life X GOLDA בהשראת העונה הקיצית תימכר בסניפי סופר-פארם.

 

לראשונה, המותג הטרנדי והצעיר Life של רשת סופר-פארם ורשת גלידריות הבוטיק גולדה המובילה בשנים האחרונות תרבות גלידה שיצרה סטנדרט חדש בענף הגלידות בישראל, משיקים יחד מהדורת קיץ, תוך שילוב ייחודי ומפתיע בין עולם הקולינריה לעולם הביוטי והלייף סטייל. שיתוף הפעולה בין החברות נוצר מתוך החיבור שלהן לקהל הישראלי, שכן שני המותגים מלווים אותנו בכל הרגעים וחוויות החיים השונים – בבית, במשפחה, בין חברים, בחגים ובמועדים ובעונת הקיץ. המהדורה החדשה תכלול את ה"גולדה של ה-Life"- גלידת שמנת מפנקת עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער, שנוצרה ופותחה בהשראת טעמי קיץ מרעננים. כל חומרי הגלם של הגלידה עשויים מרכיבים איכותיים המיוצרים במפעל מקומי כחול-לבן של גולדה הממוקם בכפר ויתקין.

 

מהדורת לייף וגולדה, צילום באדיבות אדיר אסרף

 

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציית מוצרים לקיץ שממותגת Life x GOLDA,  שיימכרו בסניפי ואתר סופר-פארם: צידנית, מגבת חוף, מוס רחצה, מגבונים מבושמים, מגבוני ריענון, מפיץ ריח, סבון ידיים ובקבוק שתייה. כמו כן, בסניפי גולדה יימכר מארז קיץ משותף עם מותג Life במהדורה מוגבלת: קילו 'גולדה של ה-Life', צידנית, מגבת חוף, ומוס רחצה מרענן מתוך הקולקציה. כל המארז יהיה בעיצוב ובמיתוג משותף בהשראת החיבור של המותגים. מחיר המארז בסניפי גולדה 129 שקלים.

 

טליה מרדר, מנהלת מערך התקשורת והשיווק בקבוצת ANITA וגלידה גולדה: "אנו שמחים ונרגשים על הפעילות המשותפת בין גולדה ומותג Life ,שכן מדובר בשני מותגים שהינם חלק משמעותי בתרבות ובחייהם של הישראלים. החיבור הרגשי והקשר העמוק של גולדה ו-Life עם הצרכנים, הובילו ליצירת חוויית טעם ייחודית המשולבת עם ליין מוצרים לקיץ ישראלי מושלם".

 

רוני אראל גינזבורג, מנהלת Life, מותג הבית של רשת סופר-פארם: "מותג Life מוביל טרנדים ומגמות בעולמות הלייף סטייל והביוטי בקטגוריות השונות. החיבור עם גולדה ממחיש את הייחודיות והחדשנות של שני המותגים הרעננים והצעירים שבאה לידי ביטוי בטעם חדש, ובקולקציית מוצרים קיצית עבור הקהל הישראלי".

 

הטעם והמהדורה המיוחדת יימכרו בסניפי "סופר-פארם" ו"גולדה" בין התאריכים 9.6-22.6.22.

@golda.glida @life_super_pharm @super_pharm

 

 

GOLDA X Life – קולקציית הקיץ במהדורה מוגבלת שתימכר בסניפי ובאתר סופר-פארם במחיר של עד 15 שקלים לפריט בתקופת ההשקה:

 

מגבונים בבישום עדין

3 יחידות ב-10 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מגבוני ריענון, 2 מארזי זוג  

2 מארזים ב-10 ₪

צילום: יח"צ

 

בקבוק שתייה בגוונים של ורוד או בכחול

מחיר 15 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מפיץ ריח זר פרחים אביבי

מחיר 10 ₪

 

צילום: יח"צ

 

צידנית

מחיר 10 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מגבת חוף

מחיר 15 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מוס רחצה בניחוח מלון או וניל, 200 מ"ל

מחיר 10 ₪

 

צילום: יח"צ

 

סבון ידיים בניחוח מלון או וניל, 500 מ"ל

מחיר לשתי יחידות 10 ₪

 

צילום: יח"צ