כותרות אחרונות
Search

התענוג של "פררו רושה" עכשיו גם בטבלאות שוקולד פרימיום.

טבלאות שוקולד פרימיום "פררו רושה" – צילום: "פררו רושה" – צילום: אבי בר

 

התענוג של "פררו רושה" עכשיו גם בטבלאות שוקולד פרימיום.

"פררו רושה" נכנסת לראשונה לקטגוריית הפרימיום של טבלאות השוקולד – כעת ניתן ליהנות מחווית הטעם של "פררו רושה" לא רק באירועים מיוחדים, אלא כתענוג מפתיע בכל קוביה וקוביה.

 

טבלאות שוקולד פרימיום "פררו רושה" – צילום: "פררו רושה"

 

טבלאות השוקולד האיכותיות של "פררו רושה" המגדירות מחדש רגעים של הנאה מגיעות לראשונה לישראל. חוויית הטעם הייחודית של "פררו רושה", הנובעת מהמומחיות של פררו ואהובה על ידי דורות שלמים בכל העולם, תהיה זמינה מעתה בגרסת טבלת שוקולד, בשלושה טעמים לבחירה: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז. כל אחת מטבלאות השוקולד עשויה רכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה- במשקל 90 גרם האחת.

 

כאשר "פררו רושה"הושק בשנת 1982, הרצון העז היה לייצר פטיסרי מיוחד ואיכותי אשר נגיש לקהל הרחב ביותר.  עם השקת טבלאות השוקולד של "פררו רושה", הולכת פררו צעד אחד קדימה ומציעה את האיכות והמצויינות שלה בחוויה רב-חושית חדשה.

 

טבלאות שוקולד פרימיום "פררו רושה" – צילום: "פררו רושה"

 

צוות של 50 עובדים עמל על פיתוח של יותר מ- 300 סוגי מתכונים במשך למעלה משלוש שנים, עד שנמצא האיזון הנכסף של טעם ומרקם ליצירת דרך חדשה לחוות את "פררו רושה". טבלאות שוקולד הפרימיום של "פררו רושה" משקפות בצורה מדויקת את האיכות שאוהבי "פררו רושה" יודעים  להעריך.

 

טבלאות שוקולד פרימיום "פררו רושה" – צילום: "פררו רושה"

 

כל קובייה של הטבלאות החדשות עוצבה במיומנות, בכדי לקחת את הצרכנים למסע שוקולד טעים ביותר. הכיפה העדינה שבראש הקובייה מזכירה את הצורה הייחודית של "פררו רושה" ומזמינה לגלות את השכבות השונות שבתוכה: בסיס שוקולד מעודן, במילוי קרמי, מכוסה בשכבה עליונה של שוקולד בשילוב עם חתיכות  פריכות של אגוזי לוז.

 

טבלאות שוקולד פרימיום "פררו רושה" – צילום: "פררו רושה"

 

ציטוט של גבריאלה קפונצ'לו, מנהלת אזור ישראל: "עם השקת הטבלאות החדשות של "פררו רושה", רצינו להציע חווית טעם חדשה בהשראת המותג האייקוני ביותר שלנו שאהוב בכל העולם. צורת שוקולד אחרת אשר בעת ובעונה אחת  נשארת נאמנה למה שמצפים לו כל אוהבי "פררו רושה",  חווית טעם רב חושית המביאה עימה רגע מיוחד של תענוג מפתיע. התוצאה שהשגנו הינה הודות להתמקדות המתמשכת שלנו בחדשנות המוצר והתשוקה לאיכות שתמיד מייחדת אותנו".

 

להשיג בכל רשתות השיווק.