כותרות אחרונות
Search

גלידות "נסטלה" פותחת את עונת הגלידות 2024 עם מגוון חידושים מפתיעים ומרגשים.

מאגדת קראנץ אלפחורס צילום גלידות נסטלה (1)

 

גלידות "נסטלה" פותחת את עונת הגלידות 2024 עם מגוון חידושים מפתיעים ומרגשים.

בין החידושים:

* מילקה עוגיות חמאה,

* מאגדת קראנץ' אלפחורס

* אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז,

* מאגדת שוקולד אגוזי לוז מסדרת 99 קלוריות.

 

גלידות "נסטלה" פותחת את עונת הגלידות 2024 ומשיקה מוצרים חדשים ומפנקים. בין החידושים העונה יהיו מוצרים בסדרות אקסטרים, קראנץ', 99 קלוריות ובמותג האהוב מילקה.

 

העונה משיקה גלידות "נסטלה" תחת המותג קראנץ' (Crunch) את מאגדת קראנץ' אלפחורס – שלגון בטעם ריבת חלב ועוגיות, בציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי. מדובר בטעם שהוצע ונבחר על ידי הצרכנים בשנה שעברה, טעם ייחודי ואהוב.

 

מימין: קראנצ אלפחורס, אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז, מילקה עוגיות חמאה – צילום: גלידות "נסטלה"

 

בנוסף מרחיבה גלידות "נסטלה" את סדרת אקסטרים (Extreme) ומשיקה מהדורת קינוחים מיוחדת, ובשלב הראשון את טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז – טילון גלידה בטעם שוקולד ואגוזי לוז, עם ריפל שוקולד נוזלי מפנק ומטבע שוקולד חלב עם עוגיות בראוניז. זוהי בשורה משמחת במיוחד עבור אוהבי השוקולד המחפשים קינוח שוקולדי ומפנק.

 

מאגדת 99 קלוריות צילום: גלידות "נסטלה"

 

כמו כן, מביאה העונה גלידות "נסטלה" חדשנות בסדרת מילקה האהובה במיוחד בישראל, ומשיקה את מילקה עוגיות חמאה, שלגון וניל עם ממרח עוגיות, שברי עוגיות חמאה וציפוי שוקולד חלב.

 

בגזרת ה-99 קלוריות, משיקה גלידות "נסטלה" מאגדת שוקולד אגוזי לוז – שלגון בטעם שוקולד אגוזים, עם שברי אגוזי לוז מסוכרים וציפוי שוקולד חלב.

 

מאגדת 99 קלוריות צילום: גלידות "נסטלה"

 

בהמשך העונה תמשיך גלידות "נסטלה" לרגש את הצרכנים עם מגוון השקות ושיתופי פעולה מפתיעים ומרגשים.

 

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות "נסטלה": "אנו בגלידות נסטלה, גאים לפתוח עוד עונה מרגשת ומפתיעה שמביאה עימה חידושים וטעמים שיוצאים מהקופסה ומספקים לצרכן הישראלי רגע של נחמה בימים טרופים אלו. מצפה לנו עונת גלידות מעניינת במיוחד עם חידושים בכלל המותגים, ולקראת הקיץ יהיו עוד חידושים ושיתופי פעולה מפתיעים."