כותרות אחרונות
Search

לרכוש שטחים בניו יורק? בירושלים? אולי בכלל בוותיקן?

צילום חינמי הקוליסאום:  Photo by Griffin Wooldridge from Pexels

 

לרכוש שטחים בניו יורק? בירושלים? אולי בכלל בוותיקן?
פרויקט "
Metaverse" הווירטואלי היבשתי "Next Earth" מציע לכם לרכוש שטחים, לסחור בהם – ולהרוויח!
כעת, ב-27.1 – יושק "NXTT" המטבע הרשמי.

פרויקט "Metaverse" הווירטואלי היבשתי "Next Earth" משנה את החוקים באופן דרסטי. בעוד שפרויקטי קריפטו רבים בונים, כעת, גרסאות משלהם של "Metaverse" תוך שימוש בפתרונות "VR/AR , "Next Earth מתמקדת ביצירת "Metaverse" בשליטה מלאה של המשתתפים (DAO), ע"י פעולות הדדיות ודמוקרטיות לחלוטין, שבה למשתמשים יש בעלות דיגיטלית אמיתית על האווטרים שלהם.

בנוסף, ב-27.1 יושק "NXTT", המטבע הרשמי של המטאברס והמטבע שאיתו יוכלו השחקנים לסחור ולמכור את השטחים שבבעלותם או לרכוש חדשים.  

 

 "Next Earth" ממנפת את פני כדור הארץ כנקודת התחלה לפרויקט. לאחר שמכרה למעלה מ-350,000 NFTs  וירטואליים קרקעיים מאז אוגוסט האחרון. בעלי קרקע וירטואליים הופכים למשתתפים פעילים בכלכלת "Next Earth" שם תהיה להם היכולת לנהל עסקים, להשתתף ב DAO- השולט ב- "Metaverse" ולקבל הכנסה עבור הפעילות המתקיימת בפלטפורמה.

 

בימים אלה, צוות הפיתוח מכין את השקת הטוקן (NXTT – המטבע המקומי של Next Earth הפועל ברשת  Polygon הוא יתפקד כבסיס לכלכלת כדו"א) שלו ל-27 בינואר 2022, שתתקיים ב-"Next Earth Launchpad"  החדש שיוצג. כל משתמש ב "Next Earth" שבבעלותו קרקע בשווי של 100$ לפחות יכול להשתתף במכירה מוקדמת שתיערך בין ה-22 ל-27 בינואר, שלאחריה מחזיקי הטוקן יוכלו  לסחור על אדמתם כדי לזכות בפרסים ולקבל גישה לבונוסים אחרים. המסחר לציבור יתחיל ב-27 בינואר ב – DEX (בורסות מבוזרות (DEX) הן סוג של חילופי מטבעות קריפטוגרפיים המאפשרים עסקאות ישירות של מטבעות קריפטוגרפיים בין עמית לעמית להתבצע באינטרנט).

לכל בעל קרקע של "Next Earth" מוקצה דרג ספציפי שקובע את מחיר הרכישה שלו. לכל אזור יש כמות ספציפית של "NXTT" שהוקצתה לו.

 

ההקצאה תלויה במתי השחקנים הפכו לבעלי קרקע וכמה הם הוציאו על רכישת קרקע. כך יוכלו להעניק הנחות לבעלי הקרקע הראשונים והפעילים ביותר. לאזורים שונים יהיו כללי הבשלה שונים. זאת כדי להבטיח שהקהילה תהיה מוגנת מפני גורמים זדוניים.

 

לאחר הצגת  "NXTT" החברה תפרסם שורה של הצעות הנקראות "NEIPs" שיעצבו את עתיד הפלטפורמה וישמשו כמפת דרכים. הקהילה תוכל להצביע ב-"NEIPs" הטובים והמבטיחים ביותר, ותקבל ביטוי משמעותי לאיזה כיוון "Next Earth" ,תלך.

 

עם זאת, בניית "Metaverse" רווחי היא רק ההתחלה. המטרה הסופית של "Next Earth" הוא פלטפורמה מתקדמת בעלת שליטה מלאה –  DAO המקיימת את עצמה, שתתחיל להפוך לארגון ללא מטרות רווח עם הזמן, תוך הקצאת כל הכנסותיה מחוץ לפעילות הפלטפורמה למטרות סביבתיות.

 

"NextEarth" במספרים:

  • ל-Next Earth – יש 30,000 בעלי קרקע ולמעלה מ-180,000 משתמשים רשומים, עם כוח משיכה חברתי שגדל באופן פעיל כולל 36,000 עוקבים בטוויטר ו-50,000 חברי קהילת Discord ומעלה, ובממוצע 50 אלף מבקרים יומיים באתר.
  • הכנסה כוללת של יותר מ-8 מיליון דולר מאז אוגוסט 2021, עם תרומה של יותר מ-800 אלף דולר למטרות סביבתיות.
  • מכשירי NFT קרקעיים שנמכרו: מאז השקת הפלטפורמה (17 באוגוסט 2021), יש יותר מ-326,500 NFTs שהוטבעו, רווח של $750,000 למשתמשים.
  • מאז תחילתו ב-26 בספטמבר, ל-Next Earth Marketplace היו 2418 עסקאות בשווי 717,843 דולר, רווח של יותר מ-650 אלף דולר שהושג על ידי מכירות אלו עד ה-1 בינואר.
  • העסקה הגדולה ביותר עד כה הייתה הייתה מוזיאון המט בניו יורק שנמכרה מחדש תמורת 32 אלף דולר עם מחיר רכישה מקורי של 100 דולר. גם הפירמידות, הקולוסיאום, אצטדיונים רבים ונקודות עניין חמות אחרות נסחרו בערכים דומים.
  • פעילות אמני ה-NFT צוברת תאוצה עם יותר מ-1,000 אמנויות אדמה שכבר נוצרו ב-"Next Earth", ואתרי מעריצים המונעים על ידי קהילה צצים כמו www.landartcollectibles.com