כותרות אחרונות
Search

השיטה החדשה להוצאת שחורים מהאף.

צילום: שאטרסטוק

 

השיטה החדשה להוצאת שחורים מהאף.

הרבה מאוד אנשים, לא תמיד שמים לב לכך, אך על הפנים ובפרט על האף שלהם, ישנן נקודות שחורות או לבנות שיכולות להשפיע בצורות שונות על המראה שלהם.

 

מדובר על נקודות שנוצרות כתוצאה מפעילות לא נכונה של עור הפנים. אותן נקודות מוכרות בשם "שחורים" אך השם המדעי שלהם הם קומודונים. מדובר על נקודות הנוצרות כתוצאה מהפרשות יתר של שומן (חלב) על ידי העור, מה שגורם לסתימה, שכן הוא לא יכול לצאת החוצה על פני העור. כתוצאה מכך, חיידקים מצטברים ואז נוצרים פצעי אקנה בעור.

 

כל הזמן ישנם ניסיונות שונים כיצד להתמודד עם הוצאת שחורים באף, איך להסיר אותם בצורה נכונה מבלי לגרום נזק לעור וכן לשמור אותו נקי. אנחנו יכולים למצוא בבתי מרקחת והפארמים השונים, הרבה מאוד תכשירים שנועדו לשם כך, וכן אפשר למצוא שורה ארוכה מאוד של טיפולים ייחודים, בין אם זה טיפול עצמאי בבית ובין אם זה טיפול אצל רופאי עור, קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע אחרים שמתמחים בנושא.

 

מה זה GlowSkin?

אחת הדוגמאות הטובות ביותר היום לטיפול בשחורים הוא GlowSkin. מדובר על שיטת טיפול חדשה שמטרתה לעזור לנו להתמודד עם שחורים באף ולאפשר לנו להסיר אותם בצורה מהירה, פשוטה ונקייה. כמו כן, המטרה היא לייצר טיפול שיאפשר לנו למנוע היווצרות של שחורים חדשים באף.

 

צילום: שאטרסטוק

 

"Glow skni" הוא למעשה מכשיר מיוחד לניקוי פנים והסרת שחורים. להבדיל מתכשירים אחרים, הרי שכאן מדובר על מכשיר ספציפי שנועד לשם כך. הוא מבצע ארבע פעולות, כולל הסרת שחורים, הסרת שומנים ותאי עור מתים, ניקוי פנים עמוק וכן הוא מבצע טיפול פנים עמוק שנועד לחדש אותו ולהזרים אליו דם.

 

מדובר על כלי מאוד פשוט ונוח לשימוש, שאחד היתרונות הבולטים שלו שהוא נייד ואפשר לקחת אותו לכל מקום אם רוצים בכך. הוא יכול לשרת אותנו בנסיעות, טיולים או בכל מקרה אחר. כמובן שהמכשיר מספק תוצאה איכותית מאוד עבור כל מי שנדרש להשתמש בו, על פי  מצב הפנים שלו והמקרה איתו הוא מתמודד.

 

למי זה יכול לעזור?

בעיקרון, GlowSkin יכול לעזור לכל אחד ואחת. לא משנה אם מדובר בגבר או אישה, צעירים או מבוגרים. כולנו, בשלב כזה או אחר של חיינו מתמודדים עם קומדונים, ולכן חשוב שאנחנו נדע איך לטפל בהם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מכשיר שמטפל בבעיה זו באופן ספציפי.

 

לפני שאנחנו מתחילים להשתמש בו, יש לקרוא היטב את ההוראות, יש להבין איך בדיוק אמורים להשתמש בו ומה אפשר לעשות איתו. חשוב לזכור שאנחנו נצטרך לחזור על הטיפול בכל פעם כשיופיעו קומדונים חדשים בפנים. גם אם הסרנו את הישנים, לצערנו, תמיד יהיו חדשים שיופיעו ונוכל להסירם באמצעות המכשיר.