כותרות אחרונות
Search

מתחילים את שנת 2023 עם נעילה חכמה.! "Yale ישראל" משיקה דור חדש של מנעולים חכמים.

צילום: יח"צ חב' "Yale ישראל"

 

מנעול חכם "™LINUS"

מתחילים את שנת 2023 עם נעילה חכמה.!

 "Yale ישראל" משיקה דור חדש של מנעולים חכמים – מנעול חכם "™LINUS".

 

מנעול החכם "™LINUS" מאפשר לנעול ולפתוח את הדלת באופן אוטומטי ללא מפתח. מופעל על ידי יישומון (אפליקציה) למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן  ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים,  שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה.

 

מנעול החכם "™LINUS" מאפשר למשתמש לנעול ולפתוח את הדלת ללא מפתח ומופעל על ידי יישומון (אפליקציה) "Yale Access" למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן  ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים,  שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה.

 

הנעילה האוטומטית מאפשרת לנעול את הדלת באופן אוטומטי כאשר יוצאים מהבית, מיד לאחר הסגירה או לאחר פרק זמן מוגדר באמצעות אפליקציית "Yale Access" למכשירים ניידים חכמים.

 

פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לגידור גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח.

 

אפליקציית "Yale Access" לנייד עצמה מאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של "Yale".

 

צילום: יח"צ חב' "Yale ישראל"

 

המשתמשים ייהנו גם מאינטגרציות עם עוזרים קוליים כמו ה- "HomeKit" של "אפל", בעוד שהוספת מגשר האינטרנט של "Yale" תאפשר אינטגרציות עם "Alexa" של אמזון ועם  "Google Assistant",  כמו גם עם פלטפורמות בתים חכמים מובילות.

 

עוזרות קוליות ופלטפורמות אירוח כמו "Airbnb" מפשטות ומאבטחות את חייהם של הצרכנים.

 

כל שעליכם לעשות הוא לשייך את המנעול החכם של "™LINUS" לעוזר הקולי המועדף עליכם כדי לנעול, לפתוח ולבדוק את מצב הדלת.

 

מנעול חכם "™LINUS", המעוצב בגימור מתכת מוברשת או שחור קלאסי זכה להכרה בזכות העיצוב הקלאסי, החדיש והחכם והחומרים הטובים מסוגם ממנו הוא עשוי, בטקס פרסי "Red Dot" היוקרתיים, פרסי עיצוב המוצר האירופיים ופרסי הסביבה בתערוכת "CES" בלאס וגאס.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 2,140 ₪ (כולל מע"מ) כולל החלפת צילינדר, קודן, מגשר אינטרנט והתקנה.