כותרות אחרונות
Search

הגלידריות לג'נדה, וניליה, אלדו ודלי קרים במהלך ייחודי, במסגרתו תייצרנה טעם אחיד ומשותף,שיימכר במהלך שבוע הבחירות.

בצילום מימין: שרון בן בסט בעלי דלי קרים, דודו מינה בעלי לג'נדה, אסף בלנק בעלי וניליה, מעין מלכא שפית אלדו – צילום: אור שושן

 

בוחרים בגלידה..

יש טעם לאחדות: רשתות הגלידריות המובילות בישראל מתאחדות לטעם אחד של גלידה, שיושק בכל רחבי הארץ לרגל הבחירות.

לראשונה בישראל ובענף, מתאחדות רשתות הגלידריות מהמובילות בארץ: לג'נדה, וניליה, אלדו ודלי קרים משיקות מהלך ייחודי תחת הסיסמא "יש טעם לאחדות", במסגרתו תייצרנה טעם אחיד ומשותף, גלידת אחדות  "מלבי פיסטוק" במהדורה מוגבלת, שתימכר ב-96 סניפי הרשתות בכל רחבי הארץ, במהלך שבוע הבחירות.

הגלידריות לג'נדה, וניליה, אלדו ודלי קרים במהלך ייחודי, במסגרתו תייצרנה טעם אחיד ומשותף, שיימכר במהלך שבוע הבחירות.

 

מלבי פיסטוק מרשתות הגלידריות אלדו, לג'נדה דלי קרים וניליה צילום יח"צ – תמונה מאשרת לפרסום ללא תשלום

 

כל רשת תעניק פרשנות משלה לטעם הנבחר: וניליה – גלידה נימוחה בטעם מלבי במי ורדים על מצע של שכבות קרם פיסטוק עשיר, אלדו – גלידת שמנת מלבי-רובי פיסטוק, המשלבת שוקולד רובי עם מי ורדים, בעל מרקם קליל וצבע ורוד עדין, עם ה-פיסטוק של אלדו, גלידה עשויה ממחית פיסטוקים טבעית, דלי קרים – מלבי פיסטוק – גלידת שמנת בטעם מלבי עם ריפל מי ורדים ושבבי פיסטוק, לג'נדה – גלידת שמנת עשירה בתוספת מי וורדים ומחית שעשויה מ 100% פיסטוק עם ווריגטו עשיר של קרם פיסטוק.

 

בצילום מימין: שרון בן בסט בעלי דלי קרים, דודו מינה בעלי לג'נדה, אסף בלנק בעלי וניליה, מעין מלכא שפית אלדו – צילום: אור שושן

 

דודו מינה, מבעלי רשת הגלידריות לג'נדה: "סובלנות היא אחד מערכי המותג שלנו ברשת לג'נדה. דווקא בתקופה בה הפילוג בחברה הישראלית גובר אנחנו בוחרים לשמור על היחד, טעם משותף לכל הרשתות מוכיח שאפשר גם אחרת".

 

אסף בלנק, בעלים ומנכ"ל  רשת הגלידריות וניליה: "אנחנו בוחרים לשלב ידיים עם עמיתינו מתעשיית הגלידה בישראל ביום הזה, כדי להוכיח שתחרות היא לא מלחמה. המסר, החשוב יותר מהתחרות בינינו הוא מסר האחדות: עם מאוחד הוא עם מנצח, ושיתוף הפעולה בין היצרנים הוא הדרך שלנו להעביר את המסר הזה."

 

מאיר דהן, בעל רשת הגלידריות אלדו: "כרשת שמייצרת גלידות טריות מדי יום בסניפים מחומרי גלם איטלקיים, איכותיים וטבעיים, יש לנו יכולת להטמיע טעמים חדשים במהירות, בהתאם להעדפות הקהל. אם הלקוחות יאהבו את הטעם החדש, הוא יצטרף בקביעות לשבעים הטעמים המתחלפים של אלדו".

 

שרון בן בסט, בעל רשת הגלידריות דלי קרים: "מבחינתנו הבחירות הקרובות עומדות בדגש על איחוד הקרע שנוצר בעם, ומה מאחד יותר אם לא דבר שיש עליו קונצנזוס כמו האהבה לגלידה."

 

גלידת בחירות "מלבי פיסטוק" – צילום: יח"צ