כותרות אחרונות
Search

מדוע חשוב לבנות קמפיינים למיתוג אישי?

צילום: FREEPIK

 

מדוע חשוב לבנות קמפיינים למיתוג אישי?

אם תשאלו אנשי מקצוע שונים הם יגידו לכם כי מיתוג אישי זה כבר מזמן לא רשות. כיום ישנם כאלה שרואים את המיתוג האישי כחובה, כזו שאינם צריכים להתבלט לגביה. אך לפני שתתחילו למתג את עצמכם ואת השירותים שאתם מספקים, מוטב כי תבינו את חשיבות העניין. ברגע שמבינים מדוע חשוב לבנות קמפיינים למיתוג אישי, כל סימני השאלה מוחלפים בסימני קריאה. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו אתם מקדמים את עצמכם אל עבר הגשמת כל החלומות. אז מה אתם צריכים לדעת על בניית קמפיינים לצורך מיתוג שלכם? הינה כל המידע ההכרחי לפני שתעשו את הצעד החשוב הזה.

 

מה זה בכלל מיתוג אישי?

המיתוג האישי זוהי בעצם הדרך בה אתם מציגים את עצמכם ללקוחות או לכל מי שאתם עובדים איתו. כך תוכלו ליצור רושם ראשוני כזה או אחר, עוד לפני שהענקתם שירות פיזי. לא פעם תגלו כי המיתוג האישי חשוב הרבה יותר מאשר כל דבר אחר שאותו תעשו בזמן אמת. אנשים זוכרים את המיתוג האישי לאורך זמן, בסוף זה מה שיכול להבדיל אתכם בהשוואה לנותני שירות נוספים.

 

השאירו אבק לכל המתחרים

בעולם שלנו ישנה תחרות גדולה בין נותני שירות רבים, כאשר כל אחד מהם מנסה לתפוס את תשומת הלב. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לדשדש במקום? התשובה היא שלילית, בכל פעם תצטרכו לנסות לחשוב איך להבליט את עצמכם על פני כל השאר. מיתוג אישי זוהי הדרך היחידה לגרום ללקוחות ולנותני שירות אחרים להעדיף אתכם בהשוואה למתחרים שלכם. הרי ברגע שהמיתוג האישי עושה את העבודה, אין ספק שתעלו מהר מאוד על הגל.

 

 

קמפיינים מגיעים לכל מקום

היתרון המשמעותי של קמפיינים למיתוג אישי הוא שבזכותם תוכלו להגיע לכל פינה. אם אתם מרגישים שישנה תקרת זכוכית שמגבילה אתכם, זה בגלל שלא בחרתם את הקמפיין הנכון. כיום בזכות הרשתות החברתיות וכל הפלטפורמות השונות, אין דבר שאמור להגביל אתכם. תוכלו להביא את עצמכם למצב בו אתם מגיעים לכל פינה בארץ. כמובן שיהיה עליכם לוודא כי אתם מגיעים לאנשים שהשירות או התמורה שלכם מעניינת אותם. אין טעם להתאמץ, אך להבין בדיעבד כי העבודה כולה הופכת לפחות אפקטיבית.

 

מיתוג אישי עובד כל הזמן

בזמן שאתם נחים או יוצאים לחופשה, המיתוג האישי שעשיתם לעצמכם ממשיך לעבוד. לא מדובר על אלמנט שעובד רק כאשר אתם נמצאים בעבודה, הוא עושה את המוטל עליו באופן קבוע. מה שאומר שגם אם תורידו מעט את הרגל מדוושת הגז, המיתוג האישי יספק את המטרות. הקמפיינים פועלים כל עוד אתם מספקים להם את המשאבים הדרושים להם לפעול. בין רגע תראו איך אתם מביאים את עצמכם למקום שעד לא מזמן היה נראה לכם דמיוני.