כותרות אחרונות
Search

"רינייל" – תכשיר מתערובת צמחים ייחודית עם חומרים פעילים לטיפול ושיקום ציפורניים חולות ועכורות.

צילום: באדיבות "פרופ רינייל

 

"פרופ רינייל"

נוזל טיפולי לציפורניים

תכשיר עם חומרים פעילים לטיפול ושיקום ציפורניים חולות ועכורות.

תערובת הצמחים הייחודית של פרופ’ רינייל לטיפול בפטרת ציפורניים, עוקרת את הבעיה מהשורש בזכות טיפול מקיף ויסודי בכל היבטיה. מדובר בשילוב של 10 צמחי מרפא מטפל באופן יסודי בכל ההיבטים של ציפורניים חולות ועכורות. התערובת כוללת מרכיבים אנטי ויראליים, אנטי דלקתיים ואנטי בקטריאליים, מחטאת, ממריצה חידוש רקמות ומזינה, וכך היא משקמת ומחזקת את הרקמה הגרמית הפגועה של הציפורן.

 

התוצאה: ציפורניים בריאות, יפות וחזקות לאורך זמן.

 

 

 

צילום: באדיבות "פרופ רינייל

 

שאלות ותשובות על התכשיר המהפכני

טרם השימוש, יש לייבש ולנקות את הציפורן. לאחר מכן, יש לטפטף מספר טיפות על הציפורניים ליצירת שכבה דקה ולהמתין לייבוש. לקבלת תוצאה מרבית, יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום, בבוקר ובערב.

 

בהחלט כן. מספר הרישיון שניתן לתכשיר ממשרד הבריאות הוא 1/138459/20

 

כבר בתוך שבועיים ניכר שיפור. אפשר לצפות לשיקום מלא של הציפורניים לאחר שלושה חודשים של טיפול קבוע. כאשר הפטרת קשה ועיקשת, יידרשו 4 – 5 חודשים לשיקום מלא.

 

התכשיר של פרופ’ רינייל עשוי מ-10 צמחי מרפא טבעיים, שכל אחד מהם אחראי על טיפול בפן אחר של ציפורן נגועה. הצירוף של כולם ביחד מספק חבילה של חומרים מחטאים, משמרים, ממריצי ריפוי וממריצי צמיחה, אשר נחשבת לחדשנית, מתקדמת ופורצת דרך בתחום המלחמה בפטריות בציפורניים.

 

לאחר כמה שבועות של שימוש בתכשיר ניכרת הקלה ברורה של התסמינים, ומראה הציפורניים משתפר. לאחר כמה חודשים של שימוש הציפורניים בדרך כלל משוקמות לגמרי, ולא זו בלבד, אלא גם נמנעת חזרה של פטרת.

 

אצל לקוחות שהשתמשו בתכשיר בקביעות צומחות ציפורניים בריאות, חזקות וצלולות והפטרייה נעלמת.

 

בתכשיר המוצג לפניכם מגולמת עבודת מחקר של מיטב אנשי המקצוע בתחום הקוסמטיקה. נדרש תהליך פיתוח של שנה וחצי אינטנסיביים במיוחד, כדי לזקק את הקומפלקס הייחודי של התכשיר, כך שיהיה הכי יעיל והכי משתלם. התכשיר עשוי מ-10 צמחי מרפא איכותיים שמטרתם היא אחת: להילחם בהצלחה בפטרת הציפורניים. התוצאה הסופית היא שבזכות התכשיר אתם מרגישים טוב יותר, הביטחון העצמי שלכם גובר ורגשות הבושה נעלמים. אתם כבר לא צריכים לחשוב פעמיים לפני שאתם הולכים בכפכפים לים או לבריכה.

 

עצתנו היא לנסות קודם את פרופ’ רינייל. הפורמולה הייחודית של הנוזל נותנת מענה לסוגים מגוונים של בעיות ציפורניים, ופעמים רבות מייתרת את הצורך בנטילת כדורים ומסייעת לצמיחה של ציפורניים בריאות. עם זאת, כשהפטרת כבר חודרת למחזור הדם, ניתן בדרך כלל לטפל בה אך ורק בכדורים, הניתנים במרשם רופא.

 

צור קשר

ד.ר.א קוסמדיקה
כתובת: מנחם כהן 6, קומה 1, כניסה 3, ראשון לציון
טלפון: 076-599-6644
דוא"ל: admin@kosmedika.co.il