כותרות אחרונות
Search

"דן אכדיה ריזורט" משיק את "GOD IS A GODDESS" תערוכת האמנות הראשונה של האמנית והמקעקעת המובילה שרה קורי.

שרה קורי – צילום: אלון שסטל

 

"דן אכדיה ריזורט" משיק את "GOD IS A GODDESS" תערוכת האמנות הראשונה של האמנית והמקעקעת המובילה שרה קורי.

קורי, המקעקעת של הסלבס בישראל, משיקה תערוכה ראשונה בה יוצגו 11 עבודות אמנות שלה החל מציורי שמן ואקריליק על קנבס דרך פסלים ומיצבים ועד לוידאו ארט.

 

מלון דן אכדיה לילה – צילום: אורי אקרמן

 

התערוכה תוצג בדן אכדיה ריזורט ותהיה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים: 9-13/11/22.

 

חלק מההכנסות ממכירות עבודות האמנות של קורי הינן קודש לעמותת "חלאסרטן".

 

 

שרה קורי – צילום: אלון שסטל

 

דן אכדיה ריזורט משיק את GOD IS A GODDESS תערוכת האמנות הראשונה של האמנית והמקעקעת המובילה שרה קורי. חלק מההכנסות ממכירות עבודות האמנות של קורי הינן קודש לעמותת "חלאסרטן".

 

קורי, בעלת הסטודיו לקעקועים STUDIO SHIN בנווה צדק בתל אביב ומי שנחשבת למקעקעת של הסלבס ומעצבת מותג האופנה SHIN UPSTAIRS, משיקה תערוכה ראשונה בה יוצגו 11 עבודות אמנות שלה החל מציורי שמן ואקריליק על קנבס דרך פסלים ומיצבים ועד לוידאו ארט.

 

 

עבודות האמנות של קורי הינן במגוון גדלים החל ממטר וחצי ועד ל-5 מטר גובה ובפורמטים פיזיים נוספים והן יוצגו בתערוכה בדן אכדיה ריזורט ותהיה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים: 9-13/11/22.

 

שרה קורי ילידת 1997 (24) הינה אמנית ומקעקעת מתל אביב, בעלת הסטודיו לקעקועים- STUDIO SHIN בנווה צדק בתל אביב ומעצבת מותג האופנה SHIN UPSTAIRS.

 

מזה ארבע שנים שקורי בעלת סטודיו לקעקועים שלה בנווה צדק. כשתחתיה עובדים שלושה מקעקעים ומנהל סטודיו. הסטודיו דוגל בתרומה ונתינה, קידום אמנים צעירים בגלריית הסטודיו ושיתופי פעולה בתחומים שונים.

 

תערוכת אמנות של שרה קורי בדן אכדיה ריזורט צילום: שרה קורי

בשנה האחרונה, קורי עוברת טרנספורמציה עדינה מתחום הקעקועים אל עולם האמנות, בכך שהתחילה לייצר תוכן ויזואלי בפורמט פיזי, ומשם פיתחה את הרעיון ליצירת התערוכה- ״אלוהים היא אלוהית״.

 

קורי מסרה: ״מצאתי את החיבור בין עולם הקעקועים ועולם האמנות באופן טבעי. אני שואבת השראה כל בוקר מחדש מאנשים שבאים להתקעקע, ואוכל להגיד שהכי קל לי לקחת רעיון גולמי מהמוח של מי שמולי ולפרש אותו לאופן ממשי על נייר. הקעקוע זו בסך הכל טכניקה נרכשת. והאתגר הגדול הוא לתרגם מחשבה למציאות.

 

בתור ילדה, הרגשתי מלאת עצב להיות בת. חשבתי שהרבה יותר קל להיות בן, כי הם לא מכירים את הקשיים שאנחנו מתמודדות איתם. קיבלתי את הווסת הראשונה בגיל 11, כל כך מוקדם. כשהגוף שלי החל להשתנות, התביישתי בו. דמיינתי את אלוהים מחלק פרופורציות מושלמות לכולם, ורק אצלי חלה טעות.

 

לכן, הייתי מרבה לעסוק בהשוואות ביני לבין בנות אחרת, ובעיקר בין הגוף שלי לגוף שלהן. כשהייתי מביטה בהן, תמיד הרגשתי לא מרוצה ממה שיש לי להציע.

 

עד גיל עשרים לא העזתי להביט בעצמי במראה עירומה, גם לא בדרך למקלחת. לא ידעתי להסביר לעצמי מדוע, אבל חשתי בושה גוף שלי. שכנעתי את עצמי שאני רזה מידי, שמנה מידי, שיש לי סימני מתיחה לא יפים. תמיד הצלחתי למצוא משהו שמפריע לי במראה החיצוני שלי.

 

תערוכת אמנות של שרה קורי בדן אכדיה ריזורט – צילום: שרה קורי

 

עם הזמן הבנתי שאני לא לבד, ושחוסר הביטחון שאני מרגישה בעצמי הוא דבר שנוגע בכל כך הרבה נשים. לכן קל לנו להבין אחת את השנייה – אנחנו צוחקות יחד אך גם בוכות יחד ומשתפות כאב נפשי ופיזי. יותר מכל דבר אחר, אנחנו מזדהות זו עם זו. במפגשים הרבים שאני מקיימת עם נשים, הן מספרות לי שחוו משברי הריון, אבדות בטרם עת, פרידות קשות ומוות של קרוב או אהוב. לנשים יש שפה משותפת שעוזרת להן להבין אחת את השנייה ברגעי שיא, אך בעיקר ברגעי שפל.

 

סרטן השד הוא נושא אחד מני רבים המעוררים בי חרדה קיומית בתור נקבה. עבורי, מסמלים השדיים את היכולת לטפל באחרים, אך גם את האפשרות להיות נחשקת ולהרגיש חופשיה עם המיניות שלי. בשנים האחרונות החלטתי לחגוג את הגוף שלי, מה שגורם לי להרגיש חזקה ויפה –  בוסית. במקביל, היצר האימהי שלי אט-אט מתעורר ואני מתחילה להרגיש מוכנה לחוות לידה בעצמי.

 

בתור מקעקעת, נפגשתי במהלך השנים עם כל כך הרבה נשים מכל הצורות, הצבעים, המקצועות. לכל אחת מהן הייתה התשוקה שלה, והדרך שלה לבטא את עצמה. כל אחת מהן עוררה בי השראה בדרכה. לכן בער בי צורך לחגוג את אחיותיי הנשים, ולשתף את המגוון שהן מציגות בתערוכה."

 

תערוכת האמנות GOD IS A GODDESS של שרה קורי תוצג בדן אכדיה ריזורט בין התאריכים 9-13/11/22. אוצרות וניהול אמנותי של התערוכה- ישראל אליהו.