כותרות אחרונות
Search

"דניה" – חברת הבניה "דניה סיבוס" משנה את שמה ל-"דניה" ומקדמת הליך של מיתוג ומראה גרפי מחודש.

 

"ד נ י ה"

לאחר עשרות שנים!

חברת הבניה "דניה סיבוס" משנה את שמה ל-"דניה" ומקדמת הליך מיתוג ומראה גרפי מחודש.

 

 

חברת הבניה והתשתיות הגדולה בישראל, "דניה סיבוס", שנקנתה בינואר השנה על ידי קבוצת לפידות קפיטל, בראשותו של יעקב לוקסנבורג, עוברת תהליך מיתוג ונראות גרפית חדש. במסגרת התהליך, החברה תשמיט משמה את המילה "סיבוס" ותיקרא "דניה" בלבד. בנוסף, לוגו החברה ישונה, כמו גם שילוטי החוצות והשפה העיצובית בפרסומי החברה, וחברות הבת, בארץ ובחו"ל. לחברה תתווסף השורה: חברת הבנייה והתשתיות של ישראל – הצהרה עוצמתית המעידה על מקומה של דניה בכלכלה הישראלית.

 

דניה מעסיקה כיום מעל 2,000 עובדים בארץ ובעולם. החברה נחשבת לחברה הקבלנית הגדולה בישראל בכל הקשור לביצוע פרויקטי בניה ותשתיות, עם חברות בת רבות ומשמעותיות דוגמת "סיבוס רימון" מפעל לבניה מתועשת, "Forma"המתמחה בעבודות גמרים ועבודות מיוחדות, "גאו-דניה" המתמחה בעבודות ביסוס ותת קרקע, "תאגיד יובלים" תאגיד עובדים זרים ועוד…

 

לחברת דניה כ-80 אתרי בנייה ברחבי הארץ, בהם תחנות הרכבת הקלה בת"א, משרד המשפטים בירושלים, הקריה המחוזית בירושלים, קריית התקשוב הדיגיטלית של צה"ל בפארק ההיי טק גב-ים בנגב, פרויקט המסילה המזרחית בקטע ניצני עוז – אלישמע, פרויקט הנתיבים המהירים מקטע 4א' של נתיבי איילון ממחלף וינגייט עד שפיים ועוד… החברה צפויה להירשם למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, כשעל פי הערכות בשוק, מחיר היעד יעמוד על שווי חברה של כ-2 מיליארד שקלים.

 

מנכ"ל "דניה", רונן גינזבורג: "לאחר עשרות שנים של בניית הארץ, דניה מביטה לעבר העתיד ומרעננת את "כרטיס הביקור" הגרפי שלה. אנו בוחנים תמיד את הנחות היסוד שלנו ולא חוששים משינוי. תהליך המיתוג המחודש שעוברת החברה ידגיש את כוחה של דניה כחברת הבניה והתשתיות המובילה בישראל."

 

הליך המיתוג מחדש של דניה מובל ע״י הסטודיו של בן חורין אלכסנדרוביץ', חלק ממחלקת האסטרטגיה והמהלכים של אחת מחברות ייעוץ התקשורת הגדולות בישראל.