כותרות אחרונות
Search

חיים בריאים מהרגע הראשון! חברת "רויאל קנין" מכריזה על קמפיין חדש סביב שלב הגורות של כלבים וחתולים.

 

 

חיים בריאים מהרגע הראשון!

חברת "רויאל קנין" מכריזה על קמפיין חדש סביב שלב הגורות של כלבים וחתולים, "חיים בריאים מהרגע הראשון", לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור.

  • על פי נתוני רויאל קנין, כ-70% מהגורים אוכלים מזון המיועד לחיות מחמד בוגרות בעוד אחרים עוברים למזון זה מוקדם מדי, דבר העלול להוביל לבעיות בריאותיות והתפתחותיות ארוכות טווח.
  • כחלק מהקמפיין מושקים קיטים המכילים מזון יבש מותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה. המחירים ינועו בין 90- 179 ש"ח (כשהמחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד).

 

רויאל קנין "Royal Canin", היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, מודיעה היום (ב') על השקת הקמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לגורי כלבים וחתולים. הקמפיין מעודד מודעות לתזונה מותאמת צרכי הגור ובריאות חיות מחמד בשנה הראשונה לחיו. על פי נתוני רויאל קנין, כ-70% מהגורים אוכלים מזון המיועד לחיות מחמד בוגרות בעוד אחרים עוברים למזון זה מוקדם מדי, דבר העלול להוביל לבעיות בריאותיות והתפתחותיות ארוכות טווח.

 

בישראל ישנן כמיליון חיות מחמד, מתוכן כ-600 אלף כלבים ויותר מ-300 אלף חתולים. בתקופת הקורונה אף נרשם זינוק באימוץ בעלי חיים בישראל ובעולם. מחקר של HABRI" The Human Animal Bond Research Institute" ו-"Mars Petcare" שנערך בתקופת הקורונה, מצא, כי גידול חיות מחמד מיטיב עם בני אדם ומסייע להם לשפר את איכות החיים שלהם.

 

צילום: רויאל קנין.

 

אימוץ של גור חתול או כלב חדשים הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה: הדאגה לצרכיו ולבריאותו של הגור. תזונה בריאה ומותאמת לצרכים החיוניים של השלבים הראשונים בגדילה הינה אבן יסוד לחיים בריאים בבגרות. וכן, בשנה הראשונה לחיו, מערכת החיסונית של הגור צריכה להתמודד עם מיליוני חיידקים, מערכת העיכול שלו תעכל עד פי 2 מחיית מחמד בוגרת, ועצמותיו יתחזקו עד פי 4 מבטון.

 

ב"רויאל קנין" מסבירים כי כאשר מאמצים חיית מחמד יש לקבוע הרגלים חשובים כמו צחצוח שיניים, סירוק הפרווה ופעילות גופנית. חשוב גם לאפשר לחיית המחמד להתרועע עם בני מינה בשלב מוקדם ולפתח התנהגות מסוימת. תקופת החיים הראשונית היא תקופה מכרעת להתפתחות גופנית והתנהגותית של חיית המחמד, הסבירו בחברה.

 

המוצרים מיועדים לכלבים ולחתולים עד גיל שנה ויימכרו באריזות משתנות, במחיר שנע בין 90 ש"ח ל-179 ש"ח  האריזות ישווקו בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי.

 

צילום: רויאל קנין.

 

מפרט הקיטים:

  • קיט למזונות גורי חתולים (מגיל 4 חודשים ועד גיל שנה) – מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
  • קיט למזונות אם & גור חתולים (מגיל לידה ועד 4 חודשים) – מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
  • קיט אקסטרה סמול פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן מאוד (גודל בבגרות עד 4 ק"ג) מגיל חודשיים ועד גיל שנה – מכיל שק של 1.5 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
  • קיט מיני פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן (גודל בבגרות עד 10 ק"ג) – מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
  • קיט מדיום פאפי – מזון לגור כלב מגודל בינוני (גודל בבגרות עד 22 ק"ג) – מכיל שק של 4 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.

 

 יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "מספר רב של חתולים וכלבים בוגרים סובלים ממחלות שהחלו להתפתח בשלבים המוקדמים יותר של חייהם, ולכן להרגלים טובים בתקופת הגורות של חתולים וכלבים יש חשיבות מכרעת"

 

והוא מוסיף: "חשוב לזכור כי במהלך תקופת החיים הראשונה, הגורים עוברים תהליכים ושינויים רבים שישפיעו עליהם למשך חייהם. יש להקפיד לבקר אצל וטרינר באופן קבוע כדי להבטיח את בריאותם של חברנו האהובים, שכן לעיתים קיים קושי להבחין בתסמינים ובמחלות".

 

צילום: רויאל קנין.

 

 

אודות "Royal Canin":

כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחוייבת לספק פתרונות של תזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות החיים שלהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי וטרינר צרפתי, ז'אן קסארי עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם. החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונה של בעלי חיים.  הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר ופיתוח החדשני.

 

בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, הגזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרגוס בדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום. למידע נוסף, בקרו ב- www.royalcanin.com/il