כותרות אחרונות
Search

דליק ווליניץ ימשיך לשנה נוספת כפרזנטור של "שטיינר" מכשירי שמיעה – "סונובה ישראל".

דליק ווליניץ – צילום: ירון וינברג

 

דליק ווליניץ ימשיך לשנה נוספת כפרזנטור של "שטיינר" מכשירי שמיעה – "סונובה ישראל".

איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. בחברת סונובה מציינים כי שיתוף הפעולה עם דליק הניב תוצאות נהדרות ולכן הוחלט להמשיך ואף להרחיב את שיתוף הפעולה שיכלול הפעם סרטוני רשת וחסויות בטלוויזיה בהיקף שמוערך במאות אלפי שקלים.

 

אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה – סונובה ישראל: "הבחירה בדליק, אחד מאנשי הטלוויזיה הרדיו והתיאטרון המובילים בישראל, הייתה ברורה וטבעית מתחילת תהליך הסינון למציאת הפרזנטור המתאים ביותר עבורינו. דליק עצמו מתמודד עם ירידה בשמיעה, ובמשך שנים ארוכות הדחיק את הנושא; לאחרונה התחדש במכשירי שמיעה Phonak Paradise בסניף גן העיר שלנו, ודליק נדהם בעצמו מהשיפור שחל באיכות חייו עקב כך. כך הפך בנקל מלקוח מרוצה – לפרזנטור מעולה."

 

דליק ווליניץ – צילום: ירון וינברג

 

רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים מתקדמים בכל העוצמות והגדלים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים כבדי שמיעה וכולל קישוריות לכל סוגי הסמארטפונים והטלויזיות החכמות כמו גם מכשירים נטענים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום בתחום בעולם. התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב אך ורק על ידי קלינאי התקשורת המוסמכים, המנוסים והמסורים של החברה.

 

היצע השירותים של החברה כולל בין השאר: מגוון גדול של מכשירי שמיעה, עזרי שמיעה איכותיים ואביזרים מתאימים, מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה.

 

לאחרונה הצטרפו למכשירי השמיעה האיכותיים של שטיינר מכשירים עמידים במים, אשר ניתן לשחות ולהתקלח איתם.