כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה "RESERVED" משיק רק ב- 4 בירות האופנה בעולם את קולקציית הקפסולה: "High Summer".

"ריזרבד" צילום: יח"צ חו"ל "ריזרבד"

 

מותג האופנה "RESERVED" משיק רק ב- 4 בירות האופנה בעולם את קולקציית הקפסולה: "High Summer".

הקולקציה החדשה תושק גם בישראל לרגל פתיחת סניף הדגל הראשון של ריזרבד בתל אביב בקניון TLV.

 

מותג האופנה RESERVED משיק את קולקציית הקפסולה High Summer, המשווקת רק ב 4 מדינות בעולם שנחשבות לבירות אופנה: לונדון, מינכן, ודובאי. הקולקציה החדשה הגיעה גם לישראל, לרגל פתיחת סניף הדגל של ריזרבד , הראשון בתל אביב, בקניון TLV.

 

"ריזרבד" צילום: יח"צ חו"ל "ריזרבד"

 

הקולקציה מתאפיינת בפריטי אופנה לצעירות ונשים שעוברים בקלות מבוקר עד ערב, טרנד לבוש ספורטיבי המשלב בהשראות מתחילת המילניום. חיבור בין פריטים קרובים לגוף, גזרות המחולקות בעזרת סרטים, תיפורים, חתכים ופרטים קטנים. זוהי קולקציה בהשראת פסטיבלי הקיץ המוזיקליים הקוראת לחבר בין סגנונות מקוריים ונועזים, לשלב את האלמנטים בדרכים מסקרנות ומגוונות לצד נוחות לבישה, המעניקה בטחון עצמי גבוה.

 

"ריזרבד" צילום: יח"צ חו"ל "ריזרבד"

 

קולקציית High Summer משלבת מגוון צבעים ססגוניים: מירוק ניאון, דרך ורוד עז, כחול אנרגטי, ועד סגול בהיר עדין. במקום דפוסים – מעברים מודרניים של צבע כגון: שחור-ירוק המזכיר עולם וירטואלי, או כתום-סגול, בהשראת שקיעות על חוף הים. בנוסף, אותם מעברי צבע משולבים ידי פרטים: קפלים, קשירות, רצועות כפולות או רצועות נוספות התואמות את הפריט. ואם בגוף מדובר, אז איזון בין חלקים מכוסים וחלקים חשופים יוצר עניין. לדוגמה: שמלה מקסי המכסה את כל הגב עם מחשוף נשי, או חצאית מיני, עם מותניים גבוהים. ניתן ללבוש את הפריטים בשכבות של שקופים ואטומים וכך להעניק אפקט ייחודי ומודרני.

 

"ריזרבד" צילום: יח"צ חו"ל "ריזרבד"

 

הקולקציה מורכבת שמלות מידי מרושתות עם כתפיות כפולות או עם שרוולים קצרים, שמלות ארוכות עם מחשוף קשור או מחשוף מכווץ, חצאיות מיני בגזרת טרפז, עליוניות עם רצועות קצרות ועד גזרת קרדיגן ומערכת ספורטיבית בבד קטיפה טרנינג בגווני וורוד מטאלי.

 

מחירי הקולקציה החדשה :
שמלות וחצאיות – החל מ 139.90 ₪
מכנסיים- החל מ- 159.0 ₪
טופים- החל מ 89.90 ₪
מכנסיים / עליוניות ספורטיביים- 159.90 ₪

להשיג בסניף ריזרבד החדש בקניוןTLV ובאתר: reserved-il.com