כותרות אחרונות
Search

מבצע דרמטי בחברת "אשטרום" – פטור מלא מהצמדה למדד.

פרויקט "אשטרום קריית היובל" ממעוף דבורה – צילום והדמיה: צילום ALL IN

 

מבצע דרמטי בחאשטרום – פטור מלא מהצמדה למדד.

חברת "אשטרום" מגורים יוצאת במבצע חסר תקדים בפרויקט "אשטרום קריית היובל" ותאפשר לרוכשים ספורים לרכוש דירה במחיר קבוע עד לקבלת המפתח וללא הצמדה למדד תשומות הבניה.

"אשטרום מגורים" מדווחת כי לאור עליית מדד תשומות הבנייה בשנה האחרונה מעל ל 7% וללא כל צפי להאטה, הוחלט לאפשר למספר מצומצם של רוכשים בתקופת המבצע בפרויקט אשטרום קריית היובל לסגור מחיר סופי של הדירה ללא הצמדה למדד.

מדד תשומות הבניה למגורים הוא מדד המתעדכן אחת לחודש ומשקלל את השינויים במחירי הבניה של דירות למגורים בעקבות שינויים בעלות חומרי הגלם השונים (בטון, ברזל וכו'…). בעת רכישת דירה מקבלן, מחיר הדירה מוצמד למדד תשומות הבנייה וזאת כיוון שהקמת הדירות אורכות מספר שנים, כשבמהלך בתקופת ההקמה הקבלן חשוף לשינויים בעלויות השונות, כך שלבסוף המחיר הסופי גבוה משמעותית ממחיר הרכישה ההתחלתי.

פרויקט "אשטרום קריית היובל" ממעוף דבורה – צילום והדמיה: צילום ALL IN

 

"אשטרום מגורים" תאפשר בפרויקט אשטרום קריית היובל לסגור מחיר סופי של דירה ללא הצמדה למדד.

ישי אשלגי, מנהל פיתוח עסקי ושיווק, "אשטרום מגורים": "אנו מבינים את רחשי לב הציבור ומעוניינים לסייע לרוכשים ובראש ובראשונה לזוגות צעירים לרכוש דירה. בעידן הנוכחי, בו המחירים לא מפסיקים לעלות, אי הוודאות לגבי מדד תשומות הבניה מקשה על הרוכשים לקבל החלטה ולכן החלטנו כי בפרויקט קריית היובל נעניק הטבה כספית משמעותית, שערכה צפוי להגיע מעל ל 10% מערך הדירה במסירה."

 

ישי אשלגי מוסיף: "הרוכשים הראשונים בתקופת המבצע ייהנו מסגירת מחיר סופי, כך שעד למסירת הדירות, הם לא יצטרכו להוסיף כל תמורה בגין הדירה. מחיר קבוע וידוע מראש מראה על עוצמתה של אשטרום ומציגה סולידריות כלפי קהל הרוכשים, על ידי הפגת החשש והאי ודאות הקיימת היום בכל השוק לעניין הצמדה למדד, זאת גם לאחר עדכון החקיקה שנכנס לאחרונה לתוקף".

 

פרויקט "אשטרום קריית היובל" ממעוף דבורה – צילום והדמיה: צילום ALL IN

 

פרויקט "אשטרום קריית היובל", ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בסביבה, ובאחד המקומות הגבוהים בעיר, על קו הרכס של העיר ירושלים. הפרויקט יושלם לקראת סוף 2023 וכולל 132 יחידות דיור של 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם כל המרחב והנוחות לחיים מאושרים. לדירות בפרויקט נוף מרהיב ביופיו; דירות הפונות לכיוון מערב המשקיפות לעין כרם ולהרי ירושלים, ואלו הפונות לכיוון מזרח צופות לנוף ירושלמי בסביבת העיר העתיקה ולהרי יהודה.

המתחם מאופיין בתכנון מוקפד, במפרט טכני עשיר ובסטנדרט בנייה ירוקה – החל מהלובי המעוצב, דרך הדירות המרווחות, מטבח מעוצב עם אבן קיסר, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר ומרפסות מרווחות הפונות אל הנוף המרחבי. במקום יפותח מרכז בילוי ותרבות, חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי עשיר.

"אשטרום קריית היובל" נבנה סמוך לגן המפלצת בשכונת קריית היובל, אשר עוברת בימים אלה מהפכת התחדשות עירונית. הפרויקט שוכן בנקודה אידיאלית במרחק נגיעה מעין כרם הציורית, בסמיכות לפארקים רחבי ידיים ובקרבה רבה למוסדות חינוך מובילים. המבנים נמצאים במרחק פסיעה מתחנה של קו הרכבת הקלה החדש, ועם גישה מהירה אל צירי התנועה הראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים.

 

פרויקט "אשטרום קריית היובל" ממעוף דבורה – צילום והדמיה: צילום ALL IN

אודות קבוצת "אשטרום":

קבוצת "אשטרום" הינה אחת מחברות הבנייה והנדל”ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של למעלה מ- 59 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות.

מאז הקמתה מהווה אשטרום ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן, היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם.

כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות האמינות המקצועיות, מקיימת קבוצת אשטרום מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת אשטרום פועלת על פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך.

כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.