כותרות אחרונות
Search

חזיות ההריון וההנקה הטובות בעולם נחתו ברשת המשביר.

חזיות ההריון וההנקה – צילום: יח"צ "משביר"

 

הבאנו גביע! חזיות ההריון וההנקה הטובות בעולם נחתו ברשת המשביר.
טוב, טוב תעצרו הכל. כשאנחנו אומרים לכם שרשת המשביר מפנקת את הלקוחות שלה אנחנו מתכוונים לזה. מותג חזיות ההנקה וההריון הטובות בעולם, BRAVADO, נחת עכשיו בסניפי הרשת ואנחנו, בעיקר ההריוניות שבינינו, פשוט בשמיים!

רקע: המותג "BRAVADO" צמח לו אי שם בשנת 1992 בקנדה על ידי שתי אימהות מניקות שמאסו בחזיות הנקה נוחות אך יחד עם זאת בעלות מראה, איך נגיד, לא מחמיא במיוחד.  בראשן צץ רעיון פנומנלי: למה שחזיית ההנקה לא תהיה גם נוחה, גם מחזיקה וגם שומרת על המראה הנשי.

 

חזיות ההריון וההנקה – צילום: יח"צ "משביר"

 

לונג סטורי שורט, מותג "BRAVDO" הוא המוביל כיום בעולם חזיות ההנקה ומספק נוחות מירבית לכל הגדלים, המינים והסוגים וגם נראה פשוט מצוין ומחמיא! לנו נשאר רק להגיד לרשת המשביר תודה רבה בעיקר על הרגישות והאכפתיות לנשים מניקות שאחד הדברים החשובים להם ביותר הוא הנוחות שבחזייה אבל בלי לשכוח את האחיזה הנכונה ואם תוסיפו לכל זה מראה נשי, סקסי ומחמיא- קניתם אותנו. כן, גם כשמדובר בחזיית הנקה.

 

 חזיות "BRAVADO" ישווקו ב-20 סניפים של רשת ה"משביר". בתחילה ישווקו ארבעה דגמים מובילים ומומלצים על ידי מדריכות הנקה והריון: דגם הבודי סילק סימלס הנמכר בעולם, מגיע בצבעים שחור, גוף, שמנת וורוד במידות – S-XL כולל חזיה משופרת לנשים בעלות קאפ גדול.

 

חזיות ההריון וההנקה – צילום: יח"צ "משביר"

 

רוצות פינוק נוסף? כל דגמי חזיות ההנקה וההיריון של "BRAVADO" עכשיו ברשת המשביר ב-30% הנחה עד להודעה חדשה! פייר, נפלנו מהכיסא ורצנו לסניף הקרוב לביתנו.