כותרות אחרונות
Search

"דינמיקה" מאפשרת ללקוחותיה להיות הראשונים בעולם להזמין את מכשירי הדגל החדשים, במסגרת המכירה המוקדמת, שנפתחה היום בשעה 17:30 באתר האונליין.

 

 

 

רשת "דינמיקה", יבואנית "סמסונג" בישראל, הראשונה לפרסם את מחירי סדרת Z הניידים המתקפלים החדשים של "סמסונג".

"דינמיקה" מאפשרת ללקוחותיה להיות הראשונים בעולם להזמין את מכשירי הדגל החדשים, במסגרת המכירה המוקדמת, שנפתחה היום בשעה 17:30 באתר האונליין.

 

אלי אדדי מנכ"ל "דינמיקה" יבואנית "סמסונג" מוסר: "סמסונג הכריזה היום על הדור החדש בסדרת Z , מכשירי הדגל המתקפלים. אנו בדינמיקה נערכים לביקושים גבוהים, זאת בהמשך להשקה האחרונה של סדרת מכשירי "Galaxy S21", בה מכרנו את מספר המכשירים הגדול בישראל. גם הפעם אנו נמשיך במסורת שלנו להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, כאשר הלקוחות שיזמינו במסגרת המכירה המוקדמת יקבלו את המכשיר ראשונים לפני כולם עד הבית"

 

רשת "דינמיקה", יבואנית "סמסונג" הרשמית והרשת המובילה במכירות סמסונג בישראל, הראשונה שמכריזה על מחירי סדרת Z Flip 3  ו- Z Fold 3 , ומאפשרת ללקוחותיה להזמין עוד היום את מכשירי הדגל החדשים. החל מהשעה 17:30 בערב, עם תום ההשקה העולמית, תפתח המכירה המוקדמת באתר האונליין של דינמיקה ובסניפי הרשת.

 

הרוכשים במכירה המוקדמת יקבלו את המכשיר ראשונים לפני כולם עד הבית, עם ערכת הטבות יוקרתית:

הרוכשים מכשיר "Z Fold 3"  יקבלו במתנה ערכת הטבות הכוללת אוזניות אלחוטיות "Galaxy Buds Pro", כיסוי מקורי של סמסונג למכשיר עם עט S pen.

 

הרוכשים "Flip 3  Z" יקבלו במתנה אוזניות אלחוטיות Galaxy Buds Live + כיסוי Ring Clear Cover מקורי של סמסונג למכשיר.

 

מחירי המכשירים במכירה המוקדמת באתר דינמיקה:

דגם  GB256  Galaxy Z Fold 3 5G  שקלים

דגם   Galaxy Z Flip 3 5G 256GB 3,599 שקלים

הדגמים החדשים מגיעים בצבעים שחור ושמנת.

לינק למכירה המוקדמת: https://www.dynamica.co.il/223733-samsung-series-z 

 

אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה יבואנית סמסונג מוסר: "סמסונג הכריזה היום על הדור החדש בסדרת מכשירי הדגל המתקפלים. אנו בדינמיקה נערכים לביקושים גבוהים, זאת בהמשך להשקה האחרונה של מכשירי הדגל Galaxy S21 בה מכרנו את מספר המכשירים הגדול בישראל. גם הפעם אנו נמשיך במסורת שלנו להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, כאשר הלקוחות שיזמינו במסגרת המכירה המוקדמת יקבלו את המכשיר ראשונים לפני כולם עד הבית" עוד מוסיף אדדי "שני מכשירי הדגל החדשים בסדרת Z מצוידים במעבדים המתקדמים ביותר שהיו אי פעם במכשירי Galaxy, בעיצוב חדש ונועז שמבדל אותם מסמארטפונים אחרים, עם מערך צילום מתקדם. לראשונה, המצלמה הקדמית מוטמעת מתחת למסך המתקפל לחווית צילום חדשנית וללא הפרעה. המכשירים מצוידים במסכי Dynamic Amoled עם קצב רענון עוצמתי של 120Hz, ועם עמידות למים ואבק בתקן IP68. בנוסף, לראשונה בסדרת ה- FOLD המסך המתקפל תומך בשימוש בעט S Pen המאפשר כתיבה, סימון, ציור, עריכת וידאו ועוד, פיצ'ר שעד כה היה קיים רק במכשיריNOTE  של סמסונג."

 

אודות דינמיקה:

רשת דינמיקה הינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל לטלפונים, אביזרים, גאדג'טים ומוצרי חשמל מתקדמים. הרשת מפעילה כ-50 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ, מתוכם 5 סניפים באילת, ואת אתר dynamica.co.il אתר קניות האון ליין המוביל בישראל. דינמיקה הינה היבואנית הרשמית של Apple  ו SAMSUNG בישראל ומציעה בנוסף מגוון מוצרים מתקדמים כמו מחשבים, טבלטים, אוזניות, מוצרי גיימינג, שעונים חכמים, רחפנים, מצלמות ועוד של המותגים המובילים בעולם.

 

דינמיקה הינה הרשת הגדולה ביותר לתיקוני טלפונים בישראל ומציעה שירות תיקונים מתקדם וחדשני ללקוחות כל החברות עם טכנאי עד הבית, נשבר הנייד? נגיע מייד! המאפשר הזמנת תיקון בצורה פשוטה ונוחה באתר או בטלפון 5725*, לצד מעבדות בפריסה ארצית עם תיקון במקום תוך 45 דקות.