כותרות אחרונות
Search

האי "שיארגאו" בפיליפינים נבחר על ידי המגזין "טיים" כאחד המקומות הנפלאים בעולם לשנת 2021.

 

 

 משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) מברך על בחירתו לאחרונה של האי "שיארגאו" על ידי המגזין "טיים" כאחד המקומות הנפלאים בעולם לשנת 2021.

האי "שיארגאו" נחשב לבירת גלישת הגלים של הפיליפינים.

 

 בתוך כך משרד התיירות הפיליפיני מקדם בברכה את הקמת הטרמינל החדש והמשוכלל בשדה התעופה הבינלאומי קלארק, מצפון מערב למנילה; הטרמינל החדש יוכל לקלוט נוסעים רבים ביעילות ובנוחות לכשתתחדש תנועת התיירות העולמית לארץ האיים, לרבות מישראל.

 

האי שיארגאו, שנחשב לבירת גלישת הגלים של הפיליפינים, הוכתר לאחרונה על ידי המגזין האמריקני הנודע "טיים" כאמד מ-100 המקומות הנפלאים בעולם לשנת 2021.

 

צילומים באדיבות: DOT/Beautiful Destinations

 

האי שיארגאו נבחר על ידי המגזין היוקרתי לא רק בשל היותו אי גלישה מושלם אלא גם בשל עבודות התשתית שנערכו באי לקליטת תיירים לכשתתחדש תנועת התיירות מרחבי העולם, לרבות מישראל, לארץ האיים האקזוטית. שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, ציינה כי היא גאה על כך שהפיליפינים ממשיכה, גם בתקופה זו של מגפה עולמית, לקבל תשומת לב עולמית וזאת בשל יופייה והאטרקציות התיירותיות הרבות שמצויות בה. שרת התיירות הוסיפה ואמרה כי משרדה ביחד עם כל הגורמים הרלבנטיים פועלים ככל יכולתם כדי שהחופשה בפיליפינים תהיה בטוחה, אטרקטיבית ותייצר חוויות אותנטיות ומיוחדות. לעת עתה התיירות לאי שיארגאו מתאפשרת לתיירות פנים בלבד ומאזורים מסוימים בלבד.

 

צילומים באדיבות: DOT/Beautiful Destinations

 

בתוך כך נמסר כי הושק לאחרונה הטרמינל החדש והמשוכלל בשדה התעופה הבינלאומי קלארק, מצפון מעריב למנילה. קלארק משמש כשדה התעופה המשני של מנילה לאחר שדה התעופה "נינו אקינו". שדה התעופה קלארק משמש לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות. בשנת 2019 עברו בו 1.98 מיליון נוסעים, בשנת 2020 המספר פחת לכ-495,000 והשנה המספר פחת יותר בשל מגפת הקורונה. הטרמינל מצויד בטכנולוגיות חדישות לנוחות הנוסעים. 

 

צילומים באדיבות: DOT/Beautiful Destinations

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה. בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

 

צילומים באדיבות: DOT/Beautiful Destinations

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il