כותרות אחרונות
Search

בשורה נפלאה לתושבי הגליל והגולן – בדיקות שמיעה מגיל שנה ועד 99!

מכשור מתקדם לבדיקות שמיעה במתחם מדיקל טופ – צילום: SE יח"צ 

 

לראשונה בגליל: בדיקות שמיעה מגיל שנה ועד 99! 

בשורה נפלאה לתושבי הגליל והגולן. במרכז הבריאות והרפואה של הגליל: "מדיקל טופ" שבסנטר הגליל בראש פינה, השיקו השבוע שירות חדש שניתן לראשונה בגליל – בדיקות שמיעה מגיל 0 ועד גיל 99.

 

עד כה תושבי הגליל נאלצו לנסוע לכיוון חיפה והקריות על מנת לעבור בדיקת שמיעה, המצב חמור עוד יותר כאשר מדובר בבדיקת שמיעה לילדים קטנים אך כעת כאמור בשורה משמעותית עם פתיחת מכון בדיקות שמיעה חדשני ומתקדם בראש פינה.

 

במכון החדש שהוקם הושקעו מאות אלפי שקלים על מכשור חדשני ומתקדם במיוחד, כמו כן גוייסו 2 קלינאיות תקשורת שיבצעו את הבדיקה ברמה הגבוהה ביותר ובדיוק מיירבי.

 

מכשור מתקדם לבדיקות שמיעה במתחם מדיקל טופ – צילום: SE יח"צ 

 

המרכז הרפואי 'מדיקל- טופ' בהובלתו של הרופא המוערך ד"ר יונה וורצ'וב הוקם מתוך השקפה קהילתית חשובה- להעניק לתושבי צפת, ראש פינה, חצור הגלילית, רמת הגולן וכלל האזור את שירותי הרפואה המתקדמים, במקצועיות רבה וזמינות גבוהה ללא צורך לנסוע עד למרכז הארץ.

 

לדבריו של ד"ר וורצ'וב: "בחודשים האחרונים עמלנו על התאמת חדר מיוחד לבדיקות שמיעה, רכישת הציוד החדשני והמתקדם ביותר וגיוס קלינאיות תקשורת שיבצעו את הבדיקות ברמה הגבוהה ביותר. כעת אני שמח ונרגש לבשר לתושבי הגליל כי יוכלו לקבל את שירות בדיקות השמיעה הכי קרוב לבית, עם זמינות גבוהה של תורים ובמכשור המתקדם ביותר. זו בדיוק הבשורה שמרכז מדיקל טופ חרט על דגלו להביא לגליל בכל תחומי הרפואה".

 

לתיאום תור לבדיקת שמיעה ולמגוון שירותי רפואה נוספים בכלל התחומים: 0733310440