כותרות אחרונות
Search

ימי מדע בקיץ 2022 בטכנודע חדרה תחת הקונספט "מדען לשבוע".

קייטנה מדעית בקיץ בטכנודע חדרה – צילום: מירי ינאי

 

ימי מדע בקיץ 2022 בטכנודע חדרה תחת הקונספט "מדען לשבוע".

ימי מדע בקיץ 2022 בטכנודע חדרה תחת הקונספט "מדען לשבוע" הכוללת: יום חלל ותעופה, יום חידות וחדרי בריחה, יום רופאים צעירים ויום כימיה מטורף. בין התאריכים 3-28/7/22 בין השעות 8:00-13:30

 

יום חלל ותעופה – אם חלמתם להיות אסטרונאוטים ומערכת השמש מעניינת אתכם זה היום בשבילכם! יום עמוס פעילויות בנושא חלל ותעופה. הכנת טיסנים, שיגור טילים וביקור בפלניטריום ובמצפה כוכבים אמיתיים. ביום זה ילדי הקייטנה יכינו את כוכב שביט מחומרים מיוחדים וילמדו על התנאים השוררים במאדים וכוכבי לכת נוספים, יגלו מהם ננסים לבנים ויכירו את שמי הלילה.

 

מדענים צעירים בטכנודע בקייטנת הקיץ – צילום מירי ינאי

 

יום חידות וחדרי בריחה מדעיים – צפוי לילדים יום מסקרן ומסתורי במיוחד. תחילה הם יכלאו בתוך מעבדה ויוכלו לצאת ממנה רק לאחר שיצליחו לפענח חידות מדעיות שונות. על מנת לפתור את החידות המשתתפים יידרשו למחשבה יצירתית במיוחד המשלבת ידע מדעי, התנסות עם חומרי וכלי מעבדה ובניית מודלים תלת מימדיים.

 

קייטנת מדע בטכנועד חדרה בקיץ – צילום: מירי ינאי

 

יום רופאים צעירים – מזמין את הילדים להיות רופאים ליום אחד. להכיר את הלב מקרוב, לבקר ביחידה הרפואית המשוכללת של הטכנודע ואפילו לנתח בחדר ניתוח אמיתי. ביחד עם המדריכים הם יסקרו את מערכות הגוף השונות, יערכו ניסויים וילמדו להציל חיים בעזרת סימולטורים מתוחכמים ופעולות עזרה ראשונה בסיסיות.   

 

ניסויים מדעיים בקייטנת הקיץ של הטכנודע – צילום: מירי ינאי

 

יום כימיה מטורף – יום מלכלך ומריח במיוחד! לילדים שאוהבים לרקוח שיקויים, לפוצץ פיצוצים ולערוך ניסויים זה היום בשבילכם. הפעילויות יכללו ניסויים שונים ומגוונים בנושאי תערובות ותרכובות, אש עשן ופיצוצים, סליים וחומצות ובסיסים. בעזרת משקפי מעבדה וחלוק של כימאי יוכלו הילדים להציץ לעולם הכימיה המרתק.

 

קייטנה מדעית בקיץ בטכנודע חדרה – צילום: מירי ינאי

 

בין התאריכים 3-28/7/22 צפויים מידי שבוע 5 ימי מדע שונים הכוללים פעילות חווייתיות, סדנאות מעשיות הדגמות, ניסויים, בניית מודלים, סרטים, פעילויות גיבוש חברתי ועוד המון הפתעות.

 

מחירים מוזלים לתלמידי הטכנודע, למשתתפי "הממציא הצעיר" ונרשמים ל- 10 ימי פעילות ומעלה. פרטים באתר ורישום :  04-6333505  

שעות הפעילות : 8:00 עד 13:30 , עד 20 ילדים בקבוצה , לא כולל ארוחות.

מחירים: לכל ה- 15 יום – 2900 ₪  www.technoda.org.il