כותרות אחרונות
Search

בוחרים נכון – הטבות משמעותיות ליום הבחירות: סיורים מוזלים, חופשה בחצי מחיר מסעדות ואפילו בדיקה בהנחה!

מלון בוטיק וילה גליליי – צילום: באדיבות "וילה גליליי"

 

בוחרים נכון – הטבות משמעותיות ליום הבחירות: סיורים מוזלים, חופשה בחצי מחיר מסעדות ואפילו בדיקה בהנחה!

סיימתם לבחור ונשאר לכם זמן פנוי? לא מעט אטרקציות מחכות לכם. לאלו מאיתנו שחלמו על חופשה רומנטית, ארוחה טובה, בילוי משפחתי או אפילו חיפשו הדרכה אישית – יום הבחירות, שיתקיים בשלישי (1.11) – הוא הזדמנות מעולה לכך. לא רק בשל החופש הכללי במשק, אלא בעיקר בזכות ההנחות וההטבות המעולות שמוצעות בשלל מקומות לרגל יום הבוחר.

 

מלון וילה גליליי – לילה שני בחצי מחיר: מלון הבוטיק וספא וילה גליליי הממוקם בפסגות הר כנען, מציע ביום הבחירות שתי הטבות משמעותיות: כל המזמינים חדר ללילה ב-1.11 – יזכו לטיפול ספא זוגי או ארוחת ערב במסעדת השף "סומאק", הממוקמת במלון. יהיה אפשרי להמיר את טיפול הספא וארוחת הערב בלילה שני ב-50% הנחה. מדובר במלון בוטיק מפואר עם 24 חדרים בפסגות צפת עם מתחם ספא, ג'קוזי, סאונה, חמאם טורקי ועוד…

פרטים והזמנות: 0733746163

 

סיור מוסיקלי ב-50 שקלים: חשבתם על אטרקציה מעניינת עם הילדים או על טיול בצפון הארץ? מרכז התיירות "אסנט" בצפת מזמין אתכם לחוות את נופיה הקסומים של צפת היפה בסיור מוסיקלי ב-1.11. שם תפגשו את סיפוריה של העיר העתיקה, מול נופים שובי לב, מקומות ציוריים והאווירה השמיימית הגליל – והכל ב-50 שקלים בלבד לרגע יום הבחירות. הסיור ייערך בשני מועדים – הראשון ב-11:00 בבוקר, השני ב-16:00 אחה"צ.

פרטים נוספים והרשמה: 0773601101

 

מסעדת "סומאק" – מיקס מנות פתיחת במתנה!:  מסעדת השף הגלילית "סומאק" בצפת, המתבססת על חומרי גלם משובחים מהגליל וממוקמת במתחם מלון וילה גליליי, מתמחה באוכל גלילי משובח, תעניק הטבה מיוחדת ליום הבחירות: מזמינים מנות עיקריות לזוג ונהנים מ'מזה', מיקס של 5 מנות פתיחה בשווי 90 שקללים במתנה.

הזמנת מקום במסעדת "סומאק": 0733746163

 

10% הנחה להדרכה בכלכלת המשפחה: בעמותת "חסדי לב" – בהובלת הרב זלמי ביסטריצקי – מאיצים את פעילות פרויקט 'משפחה פלוס' עם מבצע מיוחד וחד פעמי: כל משפחה שתצטרף לפרויקט ביום הבחירות תקבל הנחה של 10 אחוז. יש לציין כי הפעילות הזו כבר הובילה לשינוי ניכר בחייהם של אלפי משפחות מכל רחבי הארץ ומשפחות רבות בחיפה והקריות, שלקחו בה חלק. לפרטים נוספים על התוכנית חפשו בגוגל ובפייסבוק 'משפחה בפלוס'.

 

בדיקות שמיעה על-ידי קלינאי תקשורת ב-20% הנחה: מכון השמיעה המתקדם והחדשני, במרכז הרפואי 'מדיקל טופ' שבראש פינה, מציע הטבה של פעם בשנה – ביום הבוחר. בדיקות שמיעה על-ידי קלינאי/ת תקשורת ב-20% הנחה. הבדיקות יבוצעו, כאמור, במכון השמיעה המתקדם בצפון ועל-ידי קלינאי תקשורת מנוסה ובעל רישיון ממשרד הבריאות.

בירורים ותיאום תור: 0733310440