כותרות אחרונות
Search

איך תשמרו על צמחיה מלאכותית במיטבה?

צילום תמונה: magic-moments.co.il

 

איך תשמרו על צמחיה מלאכותית במיטבה?

עם הזמן המוגבל והמספר העצום של משימות תחזוקה שרוב האנשים צריכים להתמודד איתן בחייהם, זה יכול להיות מפתה לעשות כמה קיצורי דרך. החיים שלכם כנראה כבר מלאים בהרבה דברים מלאכותיים אז אולי תחשבו שהוספת כמה פריטים של צמחיה מלאכותית לבית שלכם היא רעיון טוב יותר מאשר להשתמש בצמחים אמיתיים שצריך לטפל בהם. למרות שרוב צמחי הבית הם בתחזוקה נמוכה יחסית, אם אתם לא כל כך מוכשרים בחקלאות, אתם עלולים לגלות שאתם פשוט לא יכולים לשמור עליהם בחיים. הפתרון? צמחיה מלאכותית. ועם הרבה אפשרויות יפות ומציאותיות בשוק, הם אלטרנטיבה מצוינת.

 

כיצד לטפל בפרחים מלאכותיים?

פרחי משי זה מונח כללי. פרחים מלאכותיים כבר לא עשויים רק ממשי, אלא מתערובת של חומרים. מכיוון שפרחים אלה הם לרוב עשויים מבד ומוצבים בתוך אגרטלים מיוחדים בסלון או בחדרי כניסה, הם יצטרכו ניקוי כדי תמיד להראות רעננים. תחשוב עליהם כמו שאתם חושבים על ריהוט מרופד. הוסיפו אותם לרשימת ניקוי האבק שלכם כדי לשמור על מראה נהדר,  זה חשוב במיוחד לפריחה לבנה או בהירה יותר שצוברת לכלוך בקלות רבה יותר. אפשר לנסות להסיר כתמים עם מגבון לח או לניקוי יסודי יותר אפשר להשקיע בחברת ניקיון מומחים. 

 

גם עצים מלאכותיים נראים אופנתיים, אך יש צורך לאבק אותם באופן קבוע. אבק הוא בהחלט מתנה כשזה מגיע לניקוי צמחיה מלאכותית, מומלץ לקחת מטלית נקייה, רכה ויבשה, ולעבור מהחלק העליון לתחתית הצמח, לנגב בעדינות עלה אחד בכל פעם. ניתן לשמור את רוב העצים המלאכותיים בחוץ, אך יש לבדוק תמיד את תוויות הטיפול. מכיוון שציפוי מגן נגד קרינת UV מתכלה עם הזמן, מומלץ להפוך עצים מלאכותיים מדי חודש, כך שכל דהייה הנגרמת על ידי הקרינה משפיעה על הצמח באופן שווה ופחות מורגשת. מומלץ גם להגן על הצמחים מתנאי מזג אוויר קיצוניים, באופן אידיאלי להכניסם פנימה או לכסות עם כיסוי במידת האפשר.

 

צילום תמונה: magic-moments.co.il

 

כיצד לטפל בקקטוסים וסוקולנטים מלאכותיים?

למרות שקקטוסים וסוקולנטים אמיתיים הם די נוחים לטיפול, ייתכן שיהיה לכם קל יותר לטפל במלאכותיים. כמו כל צמחיה מלאכותית אחרת, אבק הוא הבעיה הגדולה ביותר שתתמודדו איתה בעת הניקוי. נגבו אותם עם מטלית רכה ויבשה, כמו כל צמח אחר. עבור אזורים צנועים יותר, כמו חריצים פנימיים בקקטוסים מלאכותיים, זה גם די יעיל להשתמש במברשת נקייה ורכה כדי להיכנס ישירות לאזורים שקשה יותר להגיע אליהם.

 

באיזו תדירות כדאי לנקות צמחיה מלאכותית?

צמחים מלאכותיים אוספים אבק בדיוק כמו כל דבר שיש לו משטח, כלומר ברציפות. כללו אותם בשגרת האבק הקבועה שלכם על ידי החלקת חומרי האבק שלך במיקרופייבר מעליהם במצעדים רחבים בערך פעם בשבוע. ניקוי אבק באופן קבוע מונע מאבק להצטבר ולהיות קשה יותר ויותר להסרה. צמחים מלאכותיים יש גם לנקות באופן קבוע באופן עמוק. שוב, ניקוי קבוע עוזר למנוע הצטברות של שכבת אבק וזוהמה קשה יותר להסרה. שאפו לניקוי עמוק של הצמחים המלאכותיים שלכם בערך פעמיים בשנה. אך אם הצמחים שלכם כבר עשו את שלהם, והגיע הזמן לחדש את המלאי הצבעוני שלכם, אתם מוזמנים לעיין בקטלוג של מג'יק מומנטס, שם תמצאו מגוון צמחים צבעוניים, בעלי עיצובים וסגנונות שונים שיתאימו לכם לכל חדר בבית.