כותרות אחרונות
Search

אמריקן איירליינס תחנוך בסתיו הקרוב טרקליני עסקים במספר יעדים בארה"ב.

צילום: יח"צ איירלינס

 

אמריקן איירליינס תחנוך בסתיו הקרוב טרקליני עסקים במספר יעדים בארה"ב.

המהלך מתאפשר לאחר שיפוץ נרחב תחת ה- "Admirals Club".

 

חברת התעופה אמריקן איירליינס תחנוך בסתיו הקרוב טרקליני עסקים חדשים בשדות תעופה מרכזיים בארה"ב  שעוברים עיצוב מחדש, וישדרגו משמעותית את חווית הטיסה שמציעה לקוחותיה. טרקליני העסקים המשודרגים יאפשרו מנוחה והרגעות בין טיסות בתנאים הטובים והמפנקים ביותר.

 

טרקלין העסקים המחודש הראשון יחנך כבר בסתיו הקרוב בשדה התעופה ע"ש רונלד רייגן בוושינגטון (Ronald Reagan Washington National Airport), אשר פתיחתו תסמן את תחילת העיצוב מחדש של ה-Admirals Club היוקרתי של חברת התעופה הגדולה בעולם.

 

הטרקלינים המחודשים יעוצבו על ידי משרד הארכיטקטורה ועיצוב הפנים הידוע DMAC Architecture & Interiors, שיצר חזון ייחודי לאמריקן איירליינס. הטרקלינים המחודשים ייכללו רכיבים מקומיים ואזכורים לנופים אזוריים מכל עיר, בכך ייצרו תחושה של שייכות למקום. בנוסף, הטרקלינים כוללים אלמנטים עיצוביים שנבחרו בקפידה המשדרים רוגע ותחושת ביתיות לנוחות השוהים. גם נושא הקיימות נכלל בעיצוב החדש באמצעות אזורים ממותגים העשויים מעץ ממוחזר בכל טרקלין.

 

צילום: יח"צ איירלינס

 

טרקלינים נוספים שנמצאים במהלך שיפוץ כוללים את שדה התעופה בניוארק (Newark Liberty International Airport), שדה התעופה באוסטין (Austin-Bergstrom International Airport) ושדה התעופה בדנוור (Denver International Airport).

 

קלאריסה סבסטיאן, מנהלת חווית לקוח פרימיום ומוצרי טיסה באמריקן איירליינס: "עיצוב הפנים החדש של ה- "Admirals Club" נוצר בהשראת הלקוחות שלנו, שסיפרו שהחלק האהוב עליהם כאשר הם מבקרים בטרקליני העסקים שלנו הוא התחושה שהם "מגיעים הביתה". העיצוב הוא תוצאה של שותפות בין אמריקן איירליינס ומשרד ארכיטקטורה זוכה פרסים, הידוע בעיצובים בתחום הביתיות. כל אלמנט הצריך מחשבה מעמיקה, על מנת ליצור אווירה של רוגע, עם עצים טבעיים ושטחים פתוחים, כך שהלקוחות שלנו יוכלו להירגע ולהרגיש במיטבם בעודם מתכוננים לטיסה."   

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים.

 

מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P.

 

פרטים נוספים:

באתר  news.aa.com,

עקבו אחריהם בטוויטר: @AmericanAir

בפייסבוק: Facebook.com/AmericanAirlines

 

 

* למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן.

* סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

* לפרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.