כותרות אחרונות
Search

איתור כספים אבודים – למה זה חשוב כל כך?

צילום: freepik

 

איתור כספים אבודים – למה זה חשוב כל כך?

אם הייתם הולכים ברחוב והיה נופל לכם כסף, מה הייתם עושים? ככל הנראה הייתם עוצרים על מנת להרים את הכסף שנפל לכם. אז מדוע שלא תדרשו את הכסף שרשום על השם שלכם בכל מיני מקומות שונים? לשאלה הזאת ככל הנראה שלא תהיה לכם תשובה. אך במבחן התוצאה אנו רואים כי ישראלים רבים לא דורשים את הכסף שמגיע להם. ישנם כאלה שבמשך שנים רבות לא מודעים לעובדה שמגיע להם כסף. איתור של כסף אבוד הוא חשוב הרבה מעבר למה שאתם חושבים לעצמכם. הגיע הזמן שתבינו מדוע חובה עליכם לעשות את הפעולה הזאת.

 

למה חשוב לאתר כספים אבודים?

בשלב כזה או אחר הכספים האבודים כבר לא יהיו רשומים על השם שלכם. ישנה תקופה מסוימת שהיא התקופה האפשרית לדרוש את הכסף שמגיע לכם. אחרי התקופה הזאת תמצאו את עצמכם במצב שבו לא תוכלו לדרוש את הכסף. אין תחושה יותר מתסכלת מאשר לדעת שהיה לכם כסף שלא ידעתם על קיומו. לכן איתור כספים אבודים הוא הכרחי כדי שתוכלו לקבל את אשר מגיע לכם מטעם הגופים השונים.

 

אפשר לאתר כסף אבוד באופן עצמאי

אינכם צריכים להיות אנשי מקצוע מנוסים כדי לאתר את הכספים האבודים שרשומים על שמכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר הר הכסף, ולבצע את הבדיקה. האתר כבר עושה את כל העבודה הקשה בשבילכם, כל מה שנדרש מכם זה להזדהות באתר. אחרי שתזדהו בכניסה לאתר הוא יציג לכם את כל המידע שחשוב לכם. מידע שיכול לשפוך אור על סימני שאלה רבים שמעסיקים אתכם. יכול להיות שמצפות לכם הפתעות נעימות במיוחד.

 

צילום: freepik

 

כספים אבודים אלה כספים שלכם:

חשוב לשים את האצבע על העובדה כי כסף אבוד זה בעצם כסף שלכם. אף אחד לא יכול לקחת מכם את הכסף הזה, רק במקרה  שבו לא תדרשו אותו. ישנם כאלה שחושבים כי מדובר על כסף שנותנים להם אותו או שהם מקבלים אותו כהלוואה. מדובר על כסף שהוא שלכם, בדיוק כמו כסף שיש לכם בחשבון הבנק או בכל מקום אחר. רק שבמקרה הזה אתם צריכים לדרוש את הכסף בשביל שתהיו זכאים לקבל אותו אליכם.

 

בדיקה קצרה עם פלוסים רבים:

בזכות אתר הר הכסף תוכלו לעשות בדיקה קצרה שבסופה תמצאו את הכספים האבודים שרשומים על שמכם. הבדיקה עצמה היא בדיקה קצרה שכל אחד יכול לעשות אותה. המציאות היא שתוכלו למצוא אלפי או עשרות אלפי שקלים שרשומים על שמכם מבלי שהייתם מודעים לכך. שווה לכם להשקיע כמה דקות בבדיקה על מנת לאתר את כל הכספים שרשומים על שמכם. אחרי שתאתרו את הכסף, תוכלו לדרוש אותו אליכם. אז מה אתם צריכים לעשות? להיכנס לאתר הר הכסף.