כותרות אחרונות
Search

ביטוח נסיעות לחו"ל "פספורט קארד" – כל היתרונות שחובה להכיר.

צילום: freepik

 

ביטוח נסיעות לחו"ל "פספורט קארד" – כל היתרונות שחובה להכיר.  

הטיסה לחו"ל קרובה מתמיד, ועדיין לא סגרתם לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל? תזכרו כי אתם לא יכולים לעלות על המטוס לפני שתעשו לעצמכם ביטוח נסיעות לחופשה הקרובה. כדי שתוכלו לנפוש ולטייל בראש שקט, תרצו לדעת כי יש חברת ביטוח מנוסה שעומדת מאחוריכם. חברת הביטוח "פספורט קארד" היא חברת הביטוח האידיאלית לכל מי שמעוניין לטייל בחו"ל.

 

מדוע צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני שנדבר על ביטוח נסיעות של חברת "פספורט קארד", חשוב שתבינו את החשיבות של ביטוח נסיעות באופן כללי. יש כאלה שרואים את האופציה של ביטוח נסיעות בתוך אופציה שמביאה איתה הוצאה כספית מיותרת. ביטוח נסיעות מיועדת על מנת שלא תמצאו את עצמכם מוציאים סכומי עתק על טיפול רפואי מעבר לים. העלויות של טיפולים רפואיים בחו"ל יהיו גבוהים במיוחד, הרבה מעבר למה שאתם מדמיינים לעצמכם. חברת ביטוח תסייע לכם לקבל את הטיפול הכי מקצועי, ובו בזמן גם תוכלו להמשיך לטייל מבלי שתצטרכו לדאוג.

 

צילום: freepik

 

למה לעשות ביטוח נסיעות של "פספורט קארד"?

  • חברת הביטוח "פספורט קארד" היא חברת ביטוח שמתמחה רק בביטוחי נסיעות לחו"ל. החברה לא מתעסקת עם ביטוחים אחרים מלבד ביטוחי נסיעות מכל הסוגים ולכל היעדים בעולם. מה שאומר שאתם יכולים להיות בטוחים כי החברה תעניק לכם ביטוח נסיעות שיכסה אתכם באופן אידיאלי.
  • באמצעות הכרטיס המגנטי של חברת פספורט קארד, לא תצטרכו להוציא את הארנק בחו"ל. כל התשלומים שמכוסים במסגרת הביטוח ישולמו עם כרטיס האשראי של החברה. אין צורך לחזור לארץ, ולהתחיל להתעסק עם כל מיני תביעות שונות שרק יעייפו אתכם עוד יותר.
  • כל אחד מאיתנו יכול לטייל בחו"ל בראש שקט ברגע שהוא פונה לחברת "פספורט קארד". החברה מציעה מגוון רחב של כיסויים, כאלה שמתאימים לכולם באופן מוחלט. לאנשים מבוגרים, לאנשים צעירים, לאנשים בריאים וגם לכאלה שסובלים מכל מיני מחלות שונות.
  • אתם יוצאים לחו"ל יחד עם קבוצה של אנשים? אין סיבה שתפזרו את הביטוחים בין החברות השונות. חברת "פספורט קארד" מאפשרת לסגור ביטוח נסיעות לקבוצות תחת קורת גג אחת. בעוד כל אחד מהנוסעים יקבל ביטוח נסיעות שיהיה מתאים בדיוק לצרכים האישיים שלו.

 

סוכנות "קשרים" – סוכנות הביטוח המובילה בישראל:

מהיום אתם לא צריכים לסגור ביטוח נסיעות לקבוצות או ליחידים באופן עצמאי. כדי שתוכלו לקבל את ביטוח הנסיעות המושלם יהיה עליכם לפנות לסוכנות הביטוח המובילה בישראל. זוהי ההזדמנות שלכם להכיר את סוכנות "קשרים" שהוקמה במטרה לאפשר לכולם לסגור ביטוחים בקלות. כך שאם אתם רוצים לסגור ביטוח נסיעות לחופשה הקרובה זה המקום שבו תוכלו לקבל מענה לכל שאלה. הסוכנים המיומנים שעובדים מטעם סוכנות "קשרים" ידאגו להתאים לכם את הביטוח הכי טוב שיש. זה שיכסה אתכם בכל תרחיש, ויאפשר לכם להשאיר את הדאגות בישראל.