צילום: אבי בר
קבוצת "תנופורט- ישפרו" השיקה בצומת "עד הלום" את "ADGARDEN", קונספט חדש של מתחם מסחרי המתבסס על משתלה, היפרמרקט ועסקי בילוי וחנויות חיוניות.
העוגנים במתחם זה הינם 7,000 מ"ר היפרמרקט ענק שכולל שוק פירות וירקות טריים על שטח של כ-1,000 מ"ר וכן משתלה על שטח של כ- 2,000 מ"ר.
ההשקעה בקונספט החדש של המתחם "ADGARDEN" הינה כ- 50 מיליון ₪.
קבוצת "תנופורט- ישפרו" משיקה בימים אלו קונספט חדש במתחם המסחרי בעד הלום – "ADGARDEN", מתחם המשלב משתלה, בילוי, מסעדות לצד חנויות עוגן מיוחדות, חנויות יבואן, וחנויות צורך.
אחד מסממני הקונספט של ה "ADGARDEN", הוא שבפעם הראשונה בישראל מתחמי המסחר משולובת משתלה בשטח של 2,000 מ"ר כעוגן, ולצד שתילים, פרחים, ריהוט גן, כלי נוי, ישולב בתוכה מתחם FOOD -TRUCKS בסביבת גן טובל בירוק פרחים.
במתחם "ADGARDEN" נפתחה חנות היפרמרקט גדולה על שטח של כ- 7,000 מ"ר (בבעלות משפחת דוש) שכולל שוק פירות וירקות טריים וזולים בשטח של כ-1,000 מ"ר , חנות סטוקים, בית מאפה/ מסעדה בשטח של כ-400 מ"ר ועוד…
ההערכות מדברות על השקעה כוללת הנאמדת במספר עשרות מיליוני ש"ח בשיפוץ, בנית הקונספט והכנסת העסקים באותו התמהיל המיוחד שמאפיין את מתחם "ADGARDEN" והשקתו המחודשת.
"במתחם נפתחה מרפסת ירוקה עם נוף פנורמי אל שדות ירוקים……".
ישראל ויזל מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת "תנופורט ישפרו" מסביר: "שהקונספט החדש של מתחם ADGARDEN הינו הסנונית הראשונה המייצגת את התפיסה העתידית למתחמי הקניות בעידן ה “On Line” ובכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של קבוצת "תנופורט ישפרו", ובכך להיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים".