צילום: אוהד רומנו
חברת "yes" יוצאת בקמפיין חדש לשירות "yes+ myTV" בכיכובם של פרזנטורית החברה נועה קירל והזמר הלטיני המפורסם לונאי.
בסרטון מגלמים נועה ולונאי זוג הצופה בטלוויזיה, תוך כדי צפייה עוברים השניים בשלל הפקות המקור המוכרות של yes עד שהם מחליטים לסיים בפרידה גדולה.
yes עלתה בסוף השבוע בקמפיין ל-yes+ myTV, ממשק מתקדם המאפשר לכל אחד בבית ליהנות מפרופיל אישי הכולל את התכנים האהובים בכל מקום ובכל זמן. בסרטון משתתפים נועה קירל, פרזנטורית החברה, לצד הכוכב הלטיני הבינלאומי לונאי- Lunay. לונאי, הוא זמר מצליח מפורטו ריקו עם להיטים הזוכים למאות מיליוני צפיות והאזנות ביוטיוב ובספוטיפיי, הוא הגיע ארצה בחשאיות לצורך צילום הקמפיין.
בסרטון, מבצעת נועה קירל את השיר "שנינו שווים" של אביב גפן, שיר הפרידה האולטימטיבי, בעיבוד מחודש עם מילים שונות המתארות זוג שלא אוהב את אותם התכנים בטלוויזיה. לאורך הקליפ נועה ולונאי מגלמים דמויות אופייניות מהפקות המקור המוכרות של yes- פאודה, שטיסל, מלכת היופי של ירושלים, והטבח. בכל סצנה נועה ולונאי לא מסתדרים ביניהם, בגלל הטעם השונה בתוכן בטלוויזיה, ומביעים את תסכולם מכך בצורה הומוריסטית. בסוף השיר נועה מסכמת את המצב: עכשיו נפרדים, ורואים את הפרידה לפרופילים אישיים על מסך ה- yes+.
הקמפיין עלה בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪. הפקת הענק הקולנועית צולמה בתל אביב, לונאי הוטס לארץ במיוחד, ביקורו בישראל והשתתפותו בקמפיין נשמרו בסוד בארץ ובחו"ל גם מפני 10 מיליון עוקביו ברשתות החברתיות.
שירות myTV ב- yes+ מציע, לראשונה בפלטפורמה ישראלית, פרופילי צפייה אישיים לכל אחד מבני הבית. חווית הצפייה האישית של yes נותנת מענה גם בצפייה ב-VOD וגם בצפייה בתכנים המנוגנים בערוצים הליניאריים.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes אמר: "הקמפיין והשירות החדש הם חלק מהמהלך האסטרטגי של מעבר מלא לשידורים על גבי רשת האינטרנט. במהלך 2022 תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב – IP הגדולה בישראל. הדבר מחייב אותנו להמשיך לפתח פתרונות טכנולוגיים שמשדרגים את איכות הצפייה כפי שעשינו עם השירות החדש – myTV המאפשר לצופים חוויה פרסונאלית, מותאמת ונוחה יותר".
yes+ הינו שירות הסטרימינג הישראלי הגדול ביותר בארץ הכולל כ- 140 ערוצים וספריית VOD עם עשרות אלפי תכנים חינמיים וכן את הפקות המקור המובילות מבית yes, ביניהן: 'מלכת היופי של ירושלים', 'פאודה', יס-מן, 'הטבח', 'שטיסל'. השירות כולל ממשק משתמש בעל יכולות מתקדמות: חווית Binge הכוללת דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים, שירות ה- Catch Up הגדול בישראל עם כ- 130 ערוצים, ו- yes LIVE+ המאפשר צפייה בשידורים חיים בזמן אמת וללא דיליי.
הקמפיין, מבית אדלר חומסקי, עלה בערוצים: 12 ו-13, את הקמפיין ילוו סרטוני YouTube, Facebook ו- Instagram, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד…
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה הפקות
פוסט: ברודקאסט מדיה
מוזיקה: תומר בירן