כותרות אחרונות
Search

קבוצת "גולדן ארט" מתחילה את העבודות בפרויקט בשכונת נווה זמר ברעננה.

פרויקט "ZEMER ESTATE" של קבוצת "גולדן ארט", בשיתוף עם חברת "תאופיק זידאן" צילום והדמייה 3division.

 

קבוצת "גולדן ארט" מתחילה את העבודות בפרויקט "ZEMER ESTATE" בשכונת נווה זמר ברעננה.

קבוצת "גולדן ארט" קיבלה מהועדה המקומית רעננה אישור עקרוני לפרויקט ובמקביל היתר חפירה ודיפון לפרויקט "ZEMER ESTATE" אותו היא בונה בשיתוף עם חברת תאופיק זידאן בשכונת נווה זמר בעיר. הפרויקט יתפרס על שטח של 8.4 דונם, ויכלול 6 בנייני בוטיק עם 89 יח"ד עם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט יכלול פתוח שטח ייחודי ביחס לשכונה עם גינה פרטית גדולה לרווחת דיירי הבניין שתשתרע על פני כ- 3 דונם. בנוסף בפרויקט זה כ-90% מהחניות יהיו תת קרקעיות (ברוב השכונה רק 40% מהחניות הן תת קרקעיות).

 

שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט: "אנו שמחים על קבלת האישור העקרוני לפרויקט ובשבועות הקרובים נעלה על הקרקע ונתחיל את העבודות בשטח. שכונת נוה זמר נחשבת למבוקשת ונהנית מנגישות מירבית עם קרבה לכביש 4, כביש 531, תחנת הרכבת ותחנת מטרו עתידית. הסמיכות של השכונה לאזורי התעסוקה של רעננה והרצליה מושכת לפרויקט הרבה הייטקיסטים ורוכשים בחתך סוציו אקונומי גבוה".

 

פרויקט "ZEMER ESTATE" של קבוצת "גולדן ארט", בשיתוף עם חברת "תאופיק זידאן" צילום והדמייה 3division.

 

שכונת נווה זמר היא חוד החנית של תנופת הבנייה שעוברת על רעננה. השכונה הממוקמת בצפון העיר ותכלול בסוף הקמתה כ 3,500 דירות, שיגדילו את מספר התושבים בעיר בכ-20%. אלפי הדירות בשכונה תוכננו בתמהיל משתנה ובהתאמה לקהלי יעד מגוונים, שייתנו מענה איכותי לכל סוגי התושבים. השכונה מעוטרת בריאות ירוקות ובגינות ציבוריות לצד ספורטק ובו מתקני כושר, שבילי אופניים, מגרשי כדורסל, קט-רגל ופטאנק. בשכונה  מתחם הסקייט פארק הראשון בעיר וכן בית קפה לרווחת התושבים. בקרוב תושלם הקמת המרכז המסחרי בכניסה לשכונה שישלים את פתיחת מבני החינוך החדשים שפועלים בה.

 

"גולדן ארט" היא קבוצה יזמית המובילה פתרונות דיור בראייה הוליסטית. הקבוצה מאמינה שלא מספיק רק לבנות בניין בסטנדרט גבוה, אלא נדרש לפעול בראייה ארוכת טווח במודל לפיתוח שכונות המשלב גם מסחר ושירותים לקהילה לרבות חינוך ותרבות, המביאים לידי ביטוי אוטונומי את אופייה ומובילים לשדרוג מעמד הסביבה כולה. בין מייסדי "גולדן ארט" עומדים מייסדי החברה האמריקאית "ARTIMUS NYC" ובמוניטין החברה רזומה נרחב של בניית ואחזקת בנייני מגורים, שטחי מסחר ומלונאות לאורך שנים.

 

חברת "תאופיק זידאן בע"מ" מתמחה בביצוע עבודות עד מפתח לארגונים גדולים וליזמים, תוך הקפדה חסרת פשרות על איכות ביצוע, לוח זמנים ובטיחות. החברה הקימה פרויקטים בהיקף מצטבר של אלפי יחידות דיור למגורים ומאות אלפי מ"ר של מוסדות ציבור, מלונאות, תעסוקה, מסחר ופנאי ומוכיחה צמיחה קבועה ואיתנות פיננסית. בשנים האחרונות הורחבה הפעילות ליזמות עם שותפים אסטרטגיים מתוך הכרה כי השילוב בין יזמות וביצוע יוצר יתרון ומחויבות עמוקה לתוצאה הסופית ללקוח.