כותרות אחרונות
Search

לובינסקי, יבואנית רכבי MG לישראל, מרחיבה את משפחת ה- MG4 החשמליות עם השקת שתי גרסאות X חדשות.

MG החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

הכי הרבה כח והכי הרבה טווח.

"לובינסקי", יבואנית רכבי "MG" לישראל, מרחיבה את משפחת ה- "MG4" החשמליות עם השקת שתי גרסאות X חדשות.

* X-POWER העוצמתית ביותר וה- X-RANGE בעלת טווח הנסיעה הגדול ביותר בקטגוריה אשר יתווספו לגרסת ה- LuXury המשווקת בשנה האחרונה עם הספק של 204 כ"ס וטווח נסיעה של 435 ק"מ.

* MG4 X-POWER החדשה פונה במובהק אל חובבי הנהיגה והביצועים, כל זאת  הודות לצמד מנועים המייצרים הנעה AWD ומספקים 435 כ"ס, 61 קג"מ והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות בלבד.

 

MG החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

MG4 X-RANGE לוקחת את הנוסחה המנצחת, ההנעה האחורית ותכונות הניהוג המרגשות של ה-MG4 ומעצימה אותה עם סוללה שקיבולתה הוגדלה ל-77 קוט"ש ומנוע שחוזק ל-245 כ"ס, כך שטווח הנסיעה עומד כעת על 520 ק"מ לפי תקן WLTP.

 

  • לובינסקי, יבואנית MG לישראל החלה לשווק בישראל שתי גרסאות חדשות ל-MG4 החדשה בישראל – MG4 X-POWER ו-MG4 X-RANGE. אלה יצטרפו אל גרסת ה-MG4 LuXury המציעה הספק של 204 כ"ס וטווח נסיעה של 435 ק"מ.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

  • MG4 X-POWER החדשה הנה גרסת הביצועים של ה-MG4 ובזכות שלל שדרוגים, תוכננה להציע חוויית נהיגה מסחררת ממש. צמד מנועים חשמליים מייצר הנעה לכל הגלגלים – AWD, 435 כ"ס, 61 קג"מ והאצה מדהימה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות, עם מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-200 קמ"ש. בהתאם לכך, מתלי הרכב הוקשחו, הבלמים הוגדלו וחוזקו, המוטות המייצבים עובו ועוד…

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

  • MG4 X-RANGE לוקחת את הנוסחה המנצחת של הנעה אחורית ותכונות הניהוג המרגשות של ה-MG4 ומעצימה אותן בעזרת מנוע שהספקו עלה ל-245 כ"ס וסוללה בקיבולת מוגדלת ל-77 קוט"ש כך שטווח הנסיעה עומד כעת על 520 ק"מ WLTP.

 

  • מחירים: MG4 X-POWER החל מ-173,888 שקל. MG4 X-RANGE החל מ-163,888 שקל.

 

  • אחריות מורחבת: הודות לעבודה משותפת עם היצרנית, לשתי גרסאותיה החדשות של ה-MG4 וכן לכל הדגמים החדשים של המותג – MG4, MG5, MG ZS EV המעודכן (טווח 440 ק"מ) ו-MG Marvel R, כולל כלי רכב שנמסרו ללקוחות מאז שדגמים אלה הושקו בארץ בשנת 2023, תוענק בישראל אחריות מלאה של 7 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב. על הסוללה תוענק אחריות של 8 שנים או 150,000 ק"מ.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל שתי גרסאות חדשות ל-MG4 החדשה, X-POWER עוצמתית וספורטיבית ו-X-RANGE בעלת הטווח הגדול בקטגוריה, אשר יצטרפו אל ה-MG4 LUXURY הפופולארית. שתי הגרסות החדשות יהוו מוקד משיכה חזק אל המותג והדגם וירחיבו באופן משמעותי את קהל היעד של משפחת ה-MG4 החדשה, אשר ממנה נמסרו עד כה כ-2,700 יחידות מאז הושקה בישראל בקיץ 2023.

 

 

MG4 החדשה, אשר תוכננה מראש להיות מכונית חשמלית ומשמשת כבסיס לדגמים עתידיים, הביאה בגרסת ה-LUXURY בשורה של ממש לחובבי המשפחתיות בישראל, עם פניה מודגשת לחובבי הנהיגה. זאת הודות לנוסחה ייחודית של שילוב בין הנעה אחורית, הספק של 204 כ"ס וחלוקת משקל מדויקת של 50:50 בין הצירים, מה שהפך אותה למכונת נהיגה שובבה ומהנה במיוחד. תכונות אלה חוזקו על ידי עיצוב ספורטיבי ופיסול אווירודינמי, לצד שמירה על רף גבוה בסעיפי השימושיות, מרחב המחיה, איכות החומרים, נוחות הנסיעה, האבזור וכמובן הבטיחות. הרחבת משפחת ה MG4 עם שתי גרסאותיה החדשות מעצימות מאוד את תכונותיו של בסיס איכותי זה, כל אחת בדרכה.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

MG4 X-RANGE

MG4 X-RANGE החדשה קובעת את טווח הנסיעה הגדול בקבוצתה ויותר מכך. גרסה זו אשר מבוססת על הנוסחה המוצלחת של ה-MG4 LUXURY (טווח 435 ק"מ), מעצימה את חוויית הנהיגה על ידי הגדלת כוח המנוע מ-204 כ"ס לכדי 245 כ"ס והמומנט מ-25.4 קג"מ לכדי 35.6 קג"מ והגדלת קיבולת הסוללה מ-64 ל-77 קוט"ש, הוגדל טווח הנסיעה בין טעינות ל-520 ק"מ (ע"פ תקן WLTP). בנוסף לכך, הביצועים שופרו בגרסה זו מ-7.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש לכדי 6.5 שניות והמהירות המרבית עלתה מ-160 קמ"ש ל-180 קמ"ש.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

בגרסת ה-X-RANGE, בורר בקרות הנהיגה מאפשר בחירה בין 5 מצבי נהיגה אשר משפיעים על תגובות המנוע, הביצועים וכמובן צריכת – Snow, Eco, Normal, Sport ו-Custom (מצב להתאמה אישית).  ה-MG4 X-RANGE מצוידת במטען פנימי AC בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה DC  בהספק של עד 144 קוט"ש אשר תביא את סוללת הרכב מ-10 ל-80 אחוז בכ-39 דקות או תוסיף 93 ק"מ בכל 10 דק של טעינה DC. גרסה זו מצוידת בפונקציית נהיגה עם דוושה אחת One Pedal Drive, עד עצירה מלאה.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

תא הנוסעים של MG4 X-RANGE החדשה נהנה מתכנון קפדני ששם דגש על איכות, מרחב המחיה והשימושיות מסביב לכל נוסעי הרכב. אלה הושגו הודות לבסיס  גלגלים ארוך של 270.5 ס"מ ושימוש בסוללת NMC מסוג Cell to Pack שטוחה ודקיקה במיוחד שנמצאת ברצפת הרכב. תא הנוסעים נהנה מעיצוב נקי וזורם, חומרי הדיפון הפנימיים רכים ונעימים למגע, המושבים חובקים את הגוף ותומכים בו היטב בנסיעות ממושכות.

 

הרכב החדש מגיע עם מערכת מולטימדיה דוברת עברית ומערכת ניווט מקורית בנוסף לאפשרות להתחבר ל-Apple Car Play ו-Android Auto. מערכת המולטימדיה המתקדמת ממוקמת במרכז הדשבורד בתוך מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' ומאפשרת תפעול רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי קיצורי דרך יעילים. במערכת זו ניתן למצוא מלבד תפעול מלא בעברית, גם שליטה במערכת המיזוג, במצבי הנהיגה, במערכות הבטיחות, במערכת המצלמות ההיקפיות, בממשק ניהול האנרגיה והטעינה, במערכת השמע האיכותית.

 

כדי ליהנות ממערכת משודרגת זו וכדי להפוך את תא הנוסעים לשקט עוד יותר, כל חלל תא הנוסעים עושה שימוש בחומרי בידוד אקוסטי בתחתית המרכב, מתחת למכסה המנוע, בדלתות הרכב ובבתי הגלגלים. כמו כן, גם המנוע החשמלי עצמו קיבל חיפוי אקוסטי שמפחית את צליל הפעולה האופייני של מנועים חשמליים.

 

 

 MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

 MG4 X-POWER

MG4 X-POWER החדשה קובעת את רף הביצועים בקבוצת המכוניות בשווי של עד 200 אלף שקל. גרסה זו מונעת על ידי צמד מנועים חשמליים אשר מיצרים הינע לכל הגלגלים – AWD, כאשר המנוע הקדמי תורם 204 כ"ס והאחורי מוסיף 231 כ"ס, כך שיחד עומד ההספק המשולב על 435 כ"ס. נתון המומנט המשולב מסעיר לא פחות עם 61.1 קג"מ בזמינות מיידית ואלו מאפשרים לגרסה זו להאיץ בעוצמה אדירה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות בלבד. ה- X-POWERנהנית גם ממהירות מקסימלית גבוהה המוגבלת אלקטרונית ל-200 קמ"ש. בקרות הנהיגה מאפשרות בחירה בין חמישה מצבי נהיגה אשר משפיעים על תגובות המנועים, הביצועים וכמובן צריכת החשמל – Snow, Eco, Normal, Sport ו-Custom (מצב להתאמה אישית). בנוסף לכך, ישנה מערכת בקרת שיגור המסייעת לנוהגים להשיג את הביצועים המקסימליים פעם אחר פעם. גרסה זו גם מצוידת בפונקציית נהיגה עם דוושה אחת, One Pedal Drive עד עצירה מלאה.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

בהתאם לעליה הדרמטית בביצועים, ה-MG4 X-POWER עברה שדרוג במערך המתלים אשר הוקשח בשיעור של 25 אחוז, המוטות המייצבים עובו, מערכת ההגה שונתה באחרת בעלת מהלך קצר ומהיר יותר, החישוקים מגיעים כעת במידות 18 אינץ' ועליהם מותקנים צמיגים רחבים יותר וגם הבלמים הוגדלו והתעצמו בהתאם (345 מ"מ) והאחוריים הפכו למאווררים. כל אל המעניקים ל- X-POWERהתנהגות כביש מהנה, יציבות ואחיזת כביש גבוהות במיוחד.

 

המנועים מקבלים את כוחם מסוללת ליתיום-יון מסוג NMC בקיבולת של 64 קוט"ש וזו מעניקה טווח נסיעה של 385 ק"מ בין טעינות, בהתאם לתקן WLTP. ה-MG4 X-POWER מצוידת במטען פנימי AC בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה DC בהספק של עד 140 קוט"ש אשר תביא את סוללת הרכב מ-10 ל-80 אחוז בכ-35 דקות או תאפשר טעינה של 73 ק"מ בכל 10 דק'. סוללת ה-MG4 X-POWER מוקמה בתחתית המרכב כדי לשמור על מרכז כובד נמוך ככל הניתן, אשר כמובן משפיע לטובה על התנהגות ויציבות הרכב בכבישים מפותלים ושינויי כיוון. הסוללה תוכננה להיות דקה במיוחד כדי לשמור על המרחב המצוין בתא הנוסעים.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

זו אחת הנקודות החשובות ביותר ב-MG4 X-POWER – למרות שמדובר בגרסת הביצועים הקיצונית של דגם זה, ה-X-POWER שומרת על כל המאפיינים אשר הפכו את ה-MG4 לשימושית ונוחה בשימוש יומיומי. המרחב בתא הנוסעים זהה ומציע מרחב נדיב לכל אחד מיושבי הרכב הודות לבסיס גלגלים באורך של 270.5 ס"מ ואף תא המטען שומר על נפח שימושי של 363 ליטר או עד 1,177 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית. בנוסף לכך, למרות הקשחת המתלים, ה-MG4 X-POWER שומרת על נוחות נסיעה גבוהה ללא פשרות וכמובן רמת בידוד רעשים מהגבוהות בקטגוריה, אשר תורמות לנסיעה שקטה ונעימה.

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

MG4 X-POWER מציעה גם מושבי ספורט בריפוד משולב אלקנטרה, דמוי עור ובד אשר חובקים היטב את הגוף וממקימים את הנוהגים מול הגה ספורטיבי קטום ומעוצב. גרסה זו מגיעה עם מערכת מולטימדיה דוברת עברית ומערכת ניווט מקורית בנוסף לאפשרות להתחבר ל-Apple Car Play ו- Android Auto. מערכת המולטימדיה ממוקמת במרכז הדשבורד בתוך מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' המאפשר תפעול רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי קיצורי דרך יעילים. במערכת זו ניתן למצוא מלבד תפעול מלא בעברית, גם שליטה במערכת המיזוג, במצבי הנהיגה, במערכות הבטיחות, במערכת המצלמות ההיקפיות, בממשק ניהול האנרגיה והטעינה, במערכת השמע האיכותית ובגרסה זו גם בתצוגה גרפית נרחבת לביצועים, מדידות זמנים וכוחות G בפניה והאצה בזמן נהיגה על מסלול מרוצים מקצועי.

 

בטיחות ומערכות עזר לנהיגה

ה-MG4 X-RANGE וה-X-POWER מציעות רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומערכות עזר לנהיגה אשר זיכו דגם זה בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP. הדגם מצויד ב-6 כריות אוויר ושלל מערכות ייצוב, בלימה, תאורה מקוריות, בהתאם לרמות הגימור, ואלו כוללות:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעת התנגשות אחורית
  • מערכת התרעה מעבר נתיב – סריקת הנעשה מאחור והתרעה מפני רכב מהיר יותר מתקרב
  • התרעה על תנועה חוצה מאחור עד 25 מטר מכל צד כולל בלימה אקטיבית
  • התרעה על הימצאות כלי רכב ודו-גלגלי בעת פתיחת דלתות הרכב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • מערכת לשמירת מיקום הרכב בנתיב בשימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
  • מערכת לתיקון מיקום בנתיב בחירום
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל (64-4 קמ"ש), בזיהוי רכב נייח (85-4 קמ"ש), בזיהוי רכב בתנועה (150-4 קמ"ש).

 

  MG4 החשמלית החדשה – צילום: רונן טופלברג

 

MG4 X-RANGE וה-X-POWER החדשות מציעות כאופציה מתאם V2L המאפשר הטענה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים כאשר סוללת הרכב הנה מקור האנרגיה (2,200 וואט, 11 אמפר). כמוכן, מוצעת כאופציה אפשרות לפתיחת דלת תא מטען חשמלית.

 

שירות ואחריות

בהשקת שתי גרסאות חדשות אלה מודיעה לובינסקי על הארכת אחריות היצרן לכל הדגמים החשמליים של MG – MG4, MG ZS EV המעודכן (טווח 440 ק"מ),MG5  ו-Mg Marvel R, כולל אלה שנמסרו מאז שהדגמים החדשים הושקו בארץ ב-2023 וזו תעמוד כעת על 7 שנים או 150,000 ק"מ לרכב ועל 8 שנים או 150,000 ק"מ לסוללה. שתי גרסאות MG4 החדשות מציעות מרווח טיפולים של 24,000 ק"מ או שנה המוקדם מבניהם.

           

מחירים:

  • MG4 X-RANGE 77 קוט"ש: 163,888 שקל
  • MG4 X-POWER 64 קוט"ש: 173,888 שקל

 

לאתר הרכישה המקוון: https://mg-israel.co.il/