צילום: יח"צ "דלתא"
"דלתא" רוכשת את המותג "Passionata" מקבוצת "שנטל" הצרפתית.
* המותג, אשר הושק בשנת 1988 בצרפת, צמח במהלך השנים לאחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם ומאופיין ב הלבשה תחתונה נוחה, סקסית ומתוחכמת
* במשך השנים חיזקה "שנטל" את הנוכחות המקוונת של "Passionata" והרחיבה את נוכחותו בערוצים הסיטונאיים באירופה, אסיה ואמריקה.
חברת דלתא גליל, הנמצאת בשליטתו של אייזק דבח, רכשה את מותג ההלבשה התחתונה Passionata מחברת שנטל (Chantelle) הצרפתית. העסקה צפויה להיסגר בינואר 2024, כאשר שנטל תמשיך לנהל את המותג עד יולי 2024 ("מועד העברת הפעילות") ותשלם תמלוגים לדלתא בגין מכירות המותג החל מינואר 2024 ועד למועד העברת הפעילות.
אייזק דבאח, מנכ"ל דלתא גליל תעשיות: "לרכישת המותג תוספת ערך לפורטפוליו המותגים הגלובלי של דלתא. Passionata היא מותג חזק ואהוב בקרב בנות דור המילניום"
Passionata נחשב לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם: במהלך השנים, מאז השקתו בשנת 1988, הפך המותג לשם נרדף למותג איכותי בעל תעוזה בעולם הלבשה התחתונה. המותג הבינלאומי מזוהה עם שילוב של הלבשה תחתונה מתוחכמת.
במהלך השנים אימץ המותג דימוי שובב הפונה לקהל לקוחות צעיר יחסית, תוך חיזוק הנוכחות המקוונות שלו והרחבת הנוכחות בכל הערוצים הסיטונאיים באירופה, אסיה ואמריקה. נכון להיום למותג הידוע בכך שהוא מציע התאמות לצרכי הלקוחות המגוונים באזורים שונים ברחבי העולם, נוכחות משמעותית ב-18 מדינות ברחבי העולם כולל ספרד, איטליה, צרפת, בריטניה, טייוואן.
אייזק דבאח, מנכ"ל דלתא גליל תעשיות: "רכישת המותג היא בעלת ערך לפורטפוליו המותגים הגלובלי שלנו, מכיוון ש- Passionata כה מוכרת ומוערכת בקרב נשים מבני דור המילניום. יש לנו היסטוריה וניסיון בצמיחת מותגים, תוך שיפור חוויות קניה בחנויות, במסחר אלקטרוני, והגעה לקהלי יעד רחבים באמצעות פרסום יעיל. אנו שמחים על ההזדמנות לחזק את מעמדנו בקרב נשים תוך הרחבת הפעילות והאצת הצמיחה של Passionata ב-18 מדינות שונות".
את המותג יוביל אנטוניו איאנדולו, נשיא "Delta Textile France" באמצעות צוות בינלאומי שבסיסו בצרפת ואשר ייהנה מהתמיכה המקצועית של "דלתא גליל".