כותרות אחרונות
Search

עמיר פרץ יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, ביקר במגן דוד אדום, תרם דם והשתתף בכתיבת אות בספר תורה.

יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ ביקר במגן דוד אדום – צילום: דוברות מד"א

 

עמיר פרץ יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר,  ביקר במגן דוד אדום, תרם דם והשתתף בכתיבת אות בספר תורה.

יו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ, ביקר במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו יחד עם מתנדבת מד"א מירי בוהדנה, שם הם פגשו את מנכ"ל מד"א אלי בין, את בכירי הארגון ואת מוקדני מד"א שסייעו לנפגעים בימים הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל".

 

יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ ביקר במגן דוד אדום – צילום: דוברות מד"א

פרץ שמע על פעילות הארגון בעת לחימה וחירום, ובמהלך סיור מקיף שערך במוקד החירום 101 – הכיר את צוותי מד"א המצילים חיים בצל האזעקות וההסלמה ברחבי הארץ ושמע את סיפורם של החובשים והפראמדיקים תושבי העוטף ושדרות שהעניקו טיפול רפואי תחת אש וירי חי ברגעיה הראשונים של הלחימה, לצד סיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

 

במהלך הביקור הזכיר פרץ שהחוק הראשון שחוקק כחבר כנסת צעיר היה תוספת קריטית של אמבולנסים מצילי חיים למערך מגן דוד אדום.

 

לסיור הצטרפה ילידת העיר שדרות ומתנדבת מד"א, מירי בוהדנה, שהחליטה יחד עם עמיר פרץ לתרום דם.

 

יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ ביקר במגן דוד אדום – צילום: דוברות מד"א

 

בנוסף, השתתפו מנכ"ל מד"א אלי בין ועמיר פרץ בכתיבת אות בספר תורה לאחדות עם ישראל אשר יוצב בכותל המערבי, כחלק מפרויקט של רב שכונת צהלה בתל אביב, הרב חיים הורוביץ.

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה ליו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ, על כך שהגיע למוקד הארצי כדי לחזק ולתמוך בצוותי מד"א הפועלים בשטח בהצלת חיי אדם מסביב לשעון ובתנאי חירום, ועל כך שתרם דם שיציל את חייהם של שלושה חולים ופצועים. הסיפורים ששמע על החובשים והפראמדיקים של מד"א משקפים את המאמץ המלחמתי של צוותי מד"א מפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', שפעלו באומץ רב על מנת להגיש עזרה ראשונה וסיוע רפואי באופן המקצועי ביותר. חשוב להזכיר שבזכות כיפת ברזל אשר מגינה על אזרחי המדינה בימים אלה, שעמיר פרץ בחכמה ובאומץ התעקש עליה, לנו במד"א יש פחות עבודה".