כותרות אחרונות
Search

לא רק על הקוטג' של תנובה: הקפה התל אביבי הקר התעטף בתמונות החטופים.

 

 

לא רק על הקוטג' של תנובה: הקפה התל אביבי הקר התעטף בתמונות החטופים.

בקבוקי הקפה הקר הממותגים "love, coffee"  עוברים בימים אלו שינוי עיצובי ומתעטפים בתמונות החטופים. מאחורי היוזמה הזו עומדות בעלות המותג ירדן קסוטו בושל וליאור אקרמן, בשיתוף מטה החטופים.

"love, coffee" נולד מתוך אהבה לקפה ולסביבה. הקפה שלהם נעשה בחליטה קרה, מפולי קפה אורגניים מקוסטה ריקה שנסחרו באופן הוגן ומוכן בתל אביב.

 

מסבירות ירדן וליאור: "הבחירה לשנות את הבקבוק נעשתה מתוך תחושת הזדהות עמוקה עם החטופים ומשפחותיהם. זו המלחמה של כולנו, וזו הדרך שלנו להביע את דאגתנו להשבתם. רצינו ליצור שיח והשפעה בדרך שבה אנו יכולות. בחרנו לעטוף את בקבוקי הקפה, כך שבפעולה שגרתית ופשוטה של הכנת המשקה או לגימת הקפה של הבוקר, תמונת החטופים תישאר אתנו ותלווה אותנו במחשבות.

 

התגובות שקיבלנו מלקוחות היו תומכות וחמות, הם הופתעו והצטמררו. התמונות של החטופים על בקבוק הקפה מעוררות שיח, משמרות את הסיפורים של כל אחד ואחת ומזכירות לכולנו שהחזרה שלהם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. שינוי הבקבוק היא מחווה של סולידריות שנותנת לכולנו כוח להמשיך את המאבק".

 

love, coffee – צילום: אליענה תדהר

 

את הקפה הקולד ברו "Cold Brew"  הייחודי, שמיוצר בחליטה קרה, מקבלים על מפתן הדלת בבקבוק זכוכית של ליטר, בתוך שקית נשיאה מרשת לשימוש חוזר, מוקדם בבוקר, ממש עם אור ראשון. יוזמה זו מצטרפת ליוזמת שעת ה"קפה עם סשה" שנועדה אף היא לשמר את המודעות למצוקת החטופים, וכעת, כאמור, מעטרים את בקבוקי הקפה הקר תמונות החטופים, בתקווה שנזכה לשובם במהרה.