כותרות אחרונות
Search

"NO RULES" הקמפיין המחתרתי של תכשיטי האופנה "DANON".

קמפיין מחתרתי דנון – צילום: ליאור קסון

 

 

"NO RULES"

הקמפיין המחתרתי של תכשיטי האופנה "DANON".

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ 200 אלף ₪.

 

הקמפיין המחתרתי כולל את אנשי צוות ההפקה, הדוגמנים,  הצלם, המאפר  ומעצב השיער,  יחד עם הנהלת החברה והעובדים,  יצאו לרחבי העיר ויתלו מודעות  על כ-450 לוחות מודעות.

 

מותג תכשיטי האופנה DANON  (דנון), יוצא ממחר (יום חמישי ה 29.12) בקמפיין מחתרתי נועז,  שיערך ברחובות העיר תל-אביב,  תחת הכותרת: No Rules. עלות הקמפיין כ 200 אלף ₪.

 

במסגרת הקמפיין שיעלה בהשקעה של כ 200 אלף ₪,  אנשי צוות ההפקה, הדוגמנים שהצטלמו לקמפיין,  הצלם, המאפר ומעצב השיער,  יחד עם הנהלת החברה והעובדים,  יצאו לרחבי העיר ויתלו מודעות על כ-450 לוחות מודעות בתל-אביב. המודעות יכללו קוד QR שהעוברים והשבים יוכלו לסרוק ובאמצעותו לצפות בסרטון ייעודי של הקולקצייה החדשה אותה משיק המותג, קולקציית קפסולה מתריסה ובועטת, שנוצרה בהשראת התקופה.

 

קמפיין מחתרתי דנון – צילום: ליאור קסון

 

מעבר לפרסום בנכסים הדיגיטליים, יכלול הקמפיין גם פעילויות מיוחדות שמערבת את הקהל הרחב והופכת אותו לשותף פעיל בהתרחשויות, כמו "מצא את המטמון" ברחבי ת"א, קריאה ללקוחות לצלם את עצמן עם התכשיטים ובכך להפוך לחלק מהקמפיין הויזואלי ועוד…

 

במסגרת הקמפיין תושק קולקציית קפסולה ייחודית – No Rules, המבוססת על התובנה שהלקוחה של היום כבר לא מחפשת רק לקנות תכשיט, אלא שחשוב להיות חלק ממשהו גדול יותר, מעולם שלם של ערכים שמייצגים אותה ושהיא יכולה להזדהות איתם. במובן זה, הקמפיין החדשני של דנון משקף את ערכי החברה ומעביר לקדמת הבמה מסרים כמו Slow Fashion, צרכנות נבונה, שמירה על איכות הסביבה, שוויון, קבלת האחר ופעילות למען הקהילה.

 

גל דנון, מנכ"ל חברת תכשיטי דנון: "אנו חיים בעידן של שינויים מהירים וקיצוניים:  פוליטית, כלכלית, חברתית ואישית. בעולם מבלבל ומתעתע לעיתים הרגשנו שזה הזמן לשבור את הכללים, לצאת מהמוסכמות ולהביא לידי ביטוי את האני מאמין הערכי של המותג שלנו, באמצעות קמפיין שונה, ייחודי ובולט". עוד אמרה גל דנון: "שאלנו את עצמנו שאלות של כיוון ודרך, שאלנו עד כמה אנחנו רוצים להיות חלק מהמרוץ הקפיטליסטי, איך אנחנו יכולים לעשות יותר למען כדור הארץ, הסביבה והקהילה, עד כמה אנחנו מזדהים עם אידאלים של יופי ואופנה ואפילו עד כמה אנחנו שבויים בנורמות הקיימות לגבי יחסים ואהבה."

 

עוד מסרה דנון: "את הערכים של המותג אנו מבטאים באמצעות התכשיטים שלנו וכך בחרנו לפתוח את שנת 2023 עם קולקציה חדשה ומפתיעה, שתשנה את הכללים ואנחנו מתרגשים לראות מה יהיו התגובות של הלקוחות שלנו לקמפיין הזה."

 

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד ב-1975 ע"י משפחת דנון. המותג מייצר את מרבית מוצריו בעבודת יד ישראלית, במפעל בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד.

 

תכשיטי המותג משווקים באון-ליין ולאחרונה פתחה החברה גם רשת חנויות: חנות בקניון עזריאלי תל-אביב וחנות בקניון G בכפר סבא.

 

סרטון הקמפיין: 

https://www.youtube.com/shorts/hLH3kczkaMw