כותרות אחרונות
Search

Be – רשת הפארם החדשה מבית "שופרסל" הושקה רשמית בישראל !

Be – רשת הפארם החדשה מבית "שופרסל" הושקה רשמית בישראל !

אורח הכבוד באירוע המרגש היה שר הכלכלה אלי כהן.

במעמד שר הכלכלה אלי כהן מאוריסיו ביאור – יו"ר שופרסל, איציק אברכהן – מנכ"ל שופרסל  ואורי וטרמן – מנכ"ל Be, הודיעו במסיבת עיתונאים שנערכה במגדל במידטאון בת"א,  על השקתה הרשמית  של BE רשת הפארם החדשה מבית שופרסל. רשת Be  מסמלת עידן חדש לצרכן הישראלי.

שר הכלכלה אלי כהן שהיה אורח הכבוד באירוע  יצא בהצהרה ברורה:  "יש בשורה לצרכנים, יש אלטרנטיבה, הכוח עובר לצרכנים".

היקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון ₪ בשנים הקרובות.

 

שר הכלכלה אלי כהן – צילום: סיון פרג'

 

שר הכלכלה אלי כהן שפתח את האירוע אמר: "ביקרתי הבוקר עם איציק אברכהן, מנכ״ל רשת שופרסל, ברשת Be המחודשת, זה נראה כמו סניף בחו״ל. כשיצאתי אמרתי – יש אלטרנטיבה! כל מה שרציתי הוא שתמיד תהיה לצרכנים בישראל אלטרנטיבה, תחרות, הגדלת המגוון, זה הדבר החשוב ביותר לנו ולמדינה ישראל."……………….. קידמנו צעדים להגברת התחרות, בין היתר באמצעות חוק שקיפות מחירים. כיום עוד לפני שאני יוצא מהבית – אני יכול לראות איפה הקנייה המשתלמת והכדאית ביותר. בשוק הפארם אמנם חוק שקיפות מחירים חל, אבל לא הייתה עד היום אלטרנטיבה, למה להשוות, ומהיום למעשה יחד עם רשת Be המחודשת יתאפשרו גם חווית קנייה וגם מחירים."………."הסיבה שבין היתר שמתי את שוק הטואלטיקה במרכז היא שהמחירים בישראל גבוהים, מחירים הוגנים הם בעיניי הדבר החשוב ביותר בעבור הצרכנים כדי שיוכלו לקנות. אין סיבה שאנשים יטוסו לפולין ובמקום לבלות וליהנות מאתרים היסטוריים – יתעסקו בקניות. שיסעו לבלות ואת הקניות יעשו כאן."

 

המהלך כולל:

  • השקת 10 סניפי קונספט חדשים

  • שדרוג מערך הסניפים הקיים

  • צמיחה של כ- 10 סניפי קונספט חדשים בשנה.

  • פתיחה של כ – 50 סניפים חדשים – סה"כ 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים.

  • אתר סחר חדשני ברוח המותג BE על תשתית האתר והמשלוחים של רשת שופרסל און ליין.

כתובת האתר: https://www.bestore.co.il/

 

מימין: מאוריסיו ביאור יו"ר שופרסל, אורי וטרמן מנכ"ל Be, שר הכלכלה אלי כהן ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן – צילום: סיון פרג'

 

מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו גאים ונרגשים להשיק היום את רשת Be, רשת הפארם החדשה בישראל מקבוצת שופרסל. הרשת החדשה תביא בשורה לצרכן הישראלי ותאפשר לו ליהנות מעוצמות הקבוצה גם בעולם הפארם, אשר עד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקן אחד. אנו בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות"

והוסיפו: "אנו מתכוונים לחדש, לרענן ולהמשיך להפתיע, בכל תחומי הפעילות שלנו ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה."

 

בסיום דבריהם ביקשו השניים להודות לעובדי ומנהלי החברה המסורים על העשייה הרבה ועל תרומתם להצלחת המהלך והוצאתו לפועל.

 

אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be:  "אני גאה להשיק היום את Be – הפארם החדש, המהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל. הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה- online והן בחו"ל. החנויות החדשות של Be יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם. המגוון בחנויות Be יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד, אנו משיקים מותג פרטי מבית Be באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים."

 

עוד הוסיף וטרמן: "כחלק מתפיסת הצרכן החדש, המעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח לו, אנחנו משיקים היום אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של Be  ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת.  מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש. במהלך 2019 ייתווסף גם משלוח תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין."

 

בסיום דבריו ביקש אורי וטרמן להודות למאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, על שנתנו בו את האמון לייצר את המציאות החדשה ולהוביל את רשת הפארם החדשה בישראל לשיאים חדשים.

 

צילום: אבי בר

 

את המהפכה הצרכנית תוביל Be בארבעה אפיקים מרכזיים:

  • מהפכה בחוויות הקנייה

  • מהפכה במחיר

  • מהפכה במגוון

  • מהפכה באונליין

 

צילום: סיון פרג'

 

מהפכה בחוויית הקנייה: חווית קנייה חדשנית בישראל.

נראות הסניפים – נראות חנויות הקונספט הינה דינמית- אקטיבית, נראות כזו המאפשרת ללקוח גירויים רבים תוך הקפדה על מינונים נכונים המתאימים לתקופתנו. מבחר מגוון לצד עושר חזותי. תקרה גבוהה, אלמנטים אינטראקטיביים וצבעוניות מתחלפת.

מסכי תצוגה – מסך תצוגה רחב וגבוה המתנוסס לאורך כל החנות וזאת על מנת לאפשר ללקוח להיות מעודכן בכל עת – לדוגמא  מספר בתור לקופת בית המרקחת הנראה מכל מקום בסניף ועוד…

 

  • חווית קנייה ממוקדת לקוח – הקניות במחלקת הביוטי של Be  יעשו בייעוץ אישי על ידי מומחיות יופי של החברה, בוגרות Be ביוטי קולג' אשר יעניקו ייעוץ פרטני ממוקד לקוח והתאמה איכותית ממגוון המותגים והמוצרים.

  • חוויה דיגיטלית גם בסניפים – סניפי הקונספט החדשים של Be מגדירים מחדש את הקנייה הקמעונאית באמצעות מסכים רבים ומגוון פיצ'רים חדשניים. מערכת דיגיטלית קמעונאית חכמה במחלקות הטיפוח והבישום תספק פתרון חוויתי לצרכן. המתקשרת עם הלקוחות באופן אינטראקטיבי כזה בו מסופק מידע, הנחות וקופונים לגבי המוצרים בהם מתעניין הלקוח.

  • סרוק וקנה – החנות הדיגיטלית כבר כאן. קונים, סורקים ומשלמים באפליקציית Be. באורך החיים המהיר כיום נמצא פתרון נוסף לייעול הקנייה ומקסום החוויה – אוספים מוצרים, סורקים  ומשלמים באפליקציה הכול באופן עצמאי ובנוסף כמובן לקופות הרגילות ולחוויית הקנייה הרגילה.

  • בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח.

 

צילום: אבי בר

 

סקר שנערך באמצעות מכון SAPIO בנושא, מתן פרטיות בבית המרקחת מצא כי:  ¾  מהמשיבים ציינו שחסרה להם פרטיות לפחות בחלק מהמקרים,  כ-30% ציינו שברוב הקניות או בכולן

*הסקר נערך בחודש נובמבר 2018.

 

מהפכת הקניות באונליין:  Be  שתוביל את שוק הפארם גם באונליין ! משיקה היום, ממשק קמעונאי דיגיטלי בתחום הפארם וצופה כי תוך 3 שנים כ 20% ממכירות הרשת יהיו אונליין.

וזאת באמצעות:

  • אתר סחר ואפליקציה, עם חווית שימוש וממשק משתמש עדכניים.

  • איחוד משלוחים עם רשת שופרסל – קבלת משלוח אחד הכולל מצרכי מכולת, פארם וקוסמטיקה

  • שימוש ומינוף מערך הסחר של שופרסל אונליין – הן בתנועה באתר והן במערך הלוגיסטיקה

  • מחירים תחרותיים לא רק מול החנויות בארץ, אלא גם מול אתרי קניות מהעולם

  • זמני שילוח חסרי תחרות בענף הפארם וחווית אונליין חדשנית

 

צילום: אבי בר

 

מהפכה במחיר :

על פי סקר שנערך בשנת 2017 על ידי הגל החדש, 66% מהישראלים חושבים שמחירי הפארם יקרים מדי !כאן נכנסת לתמונה רשת הפארם החדשה BE שמבטיחה לחולל מהפכה במחירי הפארם לצרכן. לדברי הנהלת הרשת, המחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. מחירי מדף משתלמים במיוחד על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות. חברי מועדון שופרסל, מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ייהנו החל מהיום ממגוון רחב של הטבות ומבצעים ייעודיים ב Be מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מהטבות מוגדלות 5% הנחה קבועים על כל מוצרי המותג הפרטי של Be ובנוסף 10% הנחה קבועה על 5 מוצרים לבחירת הלקוח.

 

 

צילום: אבי בר

 

מהפכה במגוון:

Be משיקה מגוון מותגים חדשים לראשונה בישראל ובבלעדיות, ברמות מחיר שונות לצד השקות חדשות בכל חודש. המותגים החדשים נבחרו אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף:

The Balm  – לראשונה בישראל!

Beauty in 5 minutes מותג איפור רטרו-שיק מסן-פרנסיסקו עם קריצת קומיקס בלתי נשכחת: נוסחאות "סופלה" אווריריות, פאלטות מלאות סטייל וצבעים מדויקים.
טווח מחירים : 179 ₪ – 55 ₪ 

 

OFRA – לראשונה ברשת פארם!

Perfecting beauty מותג האיפור המקצועי המועדף על המאפרות וה Beauty Gurus  המובילים בעולם. כל הזוהר של מיאמי לראשונה ברשת פארם עם נוסחאות עשירות ברכיבים קוסמטיים טבעיים.

טווח מחירים: 55.9 ₪ – 249 ₪   

 

Catrice – לראשונה בישראל!

The trend leader איכות פרמיום במחיר משתלם. מותג טרנדי, מוביל שוק אירופאי, המתמחה במוצרי איפור אופנתיים ואיכותיים במחירים סופר-נגישים. בכל עונה כ 25% מהליין מתחלף ומתחדש .

טווח מחירים : 32 ₪ – 9 ₪ 

 

Pretty by Flormar

מקבוצת איב רושה העולמית – מותג איפור צעיר, תוסס ושובב המציע מגוון עשיר ואיכותי במחירים נגישים לכל כיס. האחות הצעירה והמשתלמת של המותג המקצועי flormar.

טווח מחירים : 24 ₪ – 4.9 ₪

 

צילום: אבי בר

 

Men Zone קטגוריה חדשה בישראל 

Morgan's pomade

מותג "Barber Shop" היפסטרי מלונדון שיודע מה גברים רוצים. מורגנ'ס נוסד בשנת 1873 ונוסחאות הטיפוח שלו מבוססות בשוק האירופי כסופר-איכותיות לעיצוב שיער, זקן, שפם ולעור מטופל למשעי.

טווח מחירים : 79 ₪ -28 ₪

 

Mr. Bond

מותג מתמחה בטיפוח שיער לגבר עם ניחוחות ארומה תראפיים. פיתוח ישראלי בלעדי למותג Be

טווח מחירים : 50 ₪ – 34 ₪

 

צילום: אבי בר

 

Bath&Body קטגוריה חדשה בסניפי הפארם

CHILL

Fun comes naturally מותג טיפוח לגוף ולפנים המציע מגוון פתרונות ריחניים מהאמבט והמקלחת ועד לקרם הפנים ולמסכה הטיפולית. מבוסס על נוסחאות טבעיות ב 80%, בעיצוב צבעוני ופירותי.
CHILL יוצג בסניפים בקונספט של "חנות בתוך חנות" ויעניק פתרונות למתנות ולחבילות שי.

טווח מחירים : 39.9 ₪ – 9.9 ₪ לפריט

 

צילום: אבי בר

 

מותג פרטי BE

Be משיקה מותג פרטי איכותי ומשתלם מותג פרטי Be עוצב בקפידה עפ"י ערכי המותג בנראות חדשנית וצבעונית. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ומוצעים ללקוחות במחירים אטרקטיביים ביותר. מותג פרטי Be יציע מאות מוצרים חדשים במחירים משתלמים במיוחד לחברי מועדון שופרסל ומחזיקי כרטיס אשראי משותף שופרסל ו- Be.

 

מגוון רחב של מוצרים ממספר קטגוריות תחת המותג הפרטי Be, יתחילו להימכר החל מיום ההשקה.  בין הקטגוריות המושקות:

  • תינוקות

  • גברים

  • טואלטיקה

  • טקסטיל

  • מוצרי נייר

  • איפור

  • אקססוריז

  • גרביים וגרביונים מבית Zohara בעיצוב מיוחד עבור Be

  •  

צילום: אבי בר

 

בשנת  2019 יושקו  מאות מוצרים נוספים במותג הפרטי במגוון קטגוריות רחב כולל תרופות ותוספי תזונה.

בקרוב –  תרופות ללא מרשם עד הבית באותו הסל ובאותה עלות משלוח.