כותרות אחרונות
Search

"L'ORÉAL PARIS" שמים את הגבר במרכז !

צילום: יח"צ חו"ל

 

"L'ORÉAL PARIS" שמים את הגבר במרכז העניינים !

לראשונה בישראל, L'ORÉAL PARIS, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי משיק מותג טיפוח גברי: EXPERT L'ORÉAL MEN מותג טיפוח הפנים לגבר מספר 1 בעולם.

סקר שנערך מגלה כי כל גבר שני בישראל, משתמש בקרם לחות לפנים ודואג לניקוי העור לפחות פעם ביום, לרוב במקלחת.

 

"L'ORÉAL MEN EXPERT" הינו מותג טיפוח הפנים לגבר מספר 1 בעולם. המותג מיועד ומתאים לגבר המודרני שאינו מתפשר על הטיפוח שלו ומאפשר לעצמו להיות הגבר הכי טוב שהוא יכול. מוצרי טיפוח עור הפנים פותחו בהתאמה לצרכים הגבריים על פי מחקרים מתקדמים ופורמולות ייחודיות.

 

"L'ORÉAL MEN EXPERT" מציע 6 סדרות טיפוח עור פנים המותאמות לגבר הישראלי עם מגוון רחב של מוצרים: מקרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי לפנים ועד דאודורנטים ומוצרי גילוח.  כמו כן, המותג כולל סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי.   

 

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

למותג מספר פרזנטורים בינלאומיים, כולם גברים מעוררי השראה בולטים בתחומם, בהם: אדם לוין (Adam Noah Levine)- זמר ויוצר בינלאומי מצליח וסולן להקת Maroon5 וניקולאי קוסטר-ולדאו (Nikolaj Coster-Waldau), שחקן בעל שם עולמי כוכב סדרת "משחקי הכס".

 

טווח המחירים של המוצרים ינוע בין 21.9₪ ועד 54.9₪. המחירים הנ"ל הינם מומלצים לצרכן לפני מבצעי הרשתות.

 

את כל מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובחנויות מובחרות.

 

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

הגבר הישראלי – הרגלי טיפוח:

לרגל כניסת "L'ORÉAL MEN EXPERT" לישראל, נערך סקר בקרב גברים בישראל בהקשר של הרגלי הטיפוח שלהם, ונמצא כי מחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. 14% מהנשאלים דיווחו כי הם משתמשים בקרם פנים כמעט מדי יום, 21% – אחת למספר ימים, ו-14% דיווחו שמשתמשים בקרם פנים פעם במספר חודשים.

 

הסיבה העיקרית לשימוש בקרם לחות בקרב גברים הינה הענקת לחות לעור והרגעה אחרי גילוח.

 

מחצית מהגברים הישראליים (53%) מגדירים את עורם כעור רגיל, בעוד 25% מאופיינים בעור מעורב עד שמן. מחצית מן הגברים בעלי זקן קצר או ארוך, בפרט צעירים בני 18-35.עוד נמצא כי 60% מהגברים מבצעים את הקנייה בעצמם, ואצל %40 מבצעים בן/בת הזוג את הקנייה עבורם.

 

סדרות הטיפוח כוללות מגוון רחב של פתרונות לגבר:

סדרת הדגל של המותג ! "HYDRA ENERGETIC":

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר, המטפלים בסימני עייפות שהם "אויב" מספר 1 של הגבר הממוצע. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור.

 

המוצרים מועשרים בויטמין C ובתמצית "גוארנה" אשר מעניקה אספקה טבעית של אנרגיה מתמשכת ומכילה פי 4 קפאין מקפה שחור. מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף, מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית.

 

בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות 5 פעולות ב-1 , ג'ל לחות וג'ל ניקוי לפנים:

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

קרם לחות 5 פעולות ב-1, מסייע להילחם ב: גוון עור עמום, מראה עיגולים שחורים, איבוד גמישות העור, תווי פנים עייפים ועור מחוספס.

 

סדרת טיפוח הזקן  BARBER CLUB:

 

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45 בעלי זקן ארוך או קצר.

 

המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע ביכולות הזנה והרגעת תחושת גירויים. מוצרי הסדרה פותחו בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן (קצר\ארוך) והזנת העור. המוצרים מסייעים בהרגעת תחושות הגירוי, לזקן רך ונעים יותר.

 

בסדרה ארבעה מוצרים: תרחיץ 3 פעולות ב-1, שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר וקרם לעיצוב הזקן. תרחיץ 3 פעולות ב- 1: ניקוי לפנים, שיער וזקן.

 

PURE CHARCOAL:

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

מוצרי לחות וניקוי לגבר למראה עור מאט וטיפול בפגמי עור שונים כגון ראשים שחורים.  סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 15-25 בעלי עור מעורב-שמן או בעלי עור מחוספס. המוצרים מועשרים בפחם אלון מטהר הידוע ביכולות ספיחה גבוהות. בשימוש מתמשך, מוצרי הסדרה מסייעים להילחם במראה פגמי עור, כגון ראשים שחורים, נלחמים בברק השומני ומסייעים להפחית מראה עור מבריק.

 

בסדרה שלושה מוצרים: ג'ל לחות למראה מאט, ג'ל ניקוי פנים 5 פעולות ב- 1, תרחיץ פילינג גרגירים.  ג'ל ניקוי פנים 5 פעולות ב-1 : מסייע להילחם במראה פגמי העור –  ניקוי פגמי העור, ניקוי ראשים שחורים, עור שומני, עור מחוספס וסימנים על פני העור.

 

" VITA LIFT" מוצרי טיפוח ולחות אנטי אייג' לגבר":

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

המוצרים פותחו  כדי להילחם בסיוע נגד סימני ההזדקנות. סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 40+ בעלי עור בוגר. המוצרים מועשרים בתמצית גפן צרפתי הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, ומסייעת לעור להילחם בהשפעות חיצוניות אשר אחראיות על סימני הזדקנות. מוצרי הסדרה מסייעים להילחם בסימני הגיל: מסייעים בהפחתת מראה הקמטים, מעניקים לחות ומראה עור קורן, מעניקים תחושת מיצוק לעור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות.

 

בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות אנטי אייג' 5 פעולות ב- 1, ג'ל טורבו בוסט אנטי אייג' וקרם עיניים. קרם לחות אנטי אייג' 5 פעולות ב-1: מסייע להילחם בסימני הזדקנות- מפחית את מראה הקמטים, מעניק לחות לעור, מעניק מראה עור קורן, מעניק תחושת מיצוק לעור ומגן מפני השפעות חיצוניות מזיקות.

 

"DEO" סדרת דאודורנטים":

 

צילום: יח"צ חו"ל "לוריאל"

 

הסדרה כוללת 5 מוצרים בעלי ריחות גבריים שונים, המסייעים בהגנה כוללת נגד הזעה ומעניקים תחושת רעננות לאורך זמן.

 

"SHAVE"מוצרי ג'ל גילוח ותחליבי אפטר שייב:

 

 

מוצרים להרגעת תחושת העור לאחר הגילוח. מסייעים בהפחתת תחושות הגירוי תוך הזנת העור. הסדרה כוללת 2 ג'ל גילוח: עור רגיש ונגד גירויים. וכן 2 תחליבי אפטר שייב: עור רגיש ונגד גירויים.

 

מחירים מומלצים לצרכן: טווח המחירים ינוע בין 21.9₪ ועד 54.9₪. המחירים הנ"ל הינם מומלצים לצרכן לפני מבצעי הרשתות.

ברבר קלאב – סדרה ייחודית לזקן החל מ34.9 ₪- 54.90 ₪.

מוצרי אפטר שייב – 49.90 ₪. 

ג'ל ניקוי לפנים – 29.90 ₪

מוצרי גילוח – 21.90 ₪,

דאודורנטים – 21.9 ₪

קרמי לחות – 49.9 ₪

אנטי אייג' – 54.9 ₪

 

את כל מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות מובחרות.