כותרות אחרונות
Search

שיהיה לך לק כתום עם מותג הגלידה "וניליה" !

צילום: רינת

 

שיהיה לך לק כתום !

אחרי הטרנדים הלוהטים של גלידת הפחם וגלידת הפיסטוק, הלהיט הבא – הוא גלידה כתומה בטעם גזר.

 

לראשונה בהיסטוריה, חברת התעופה ההולנדית "KLM" חוברת למותג הגלידה הישראלי "וניליה" לשיתוף פעולה שהוליד מהדורה מוגבלת ובלעדית של גלידה חדשה בטעם גזר, שכולה מחווה לממלכת הולנד.

 

בפתח השנה העברית החדשה שמביאה עמה רוחות סתוויות של התחדשות, מותג הגלידה "וניליה" של השף-גלסייר איתי רוגוז'ינסקי יוצא בשיתוף-פעולה ראשון מסוגו עם חברת התעופה ההולנדית "KLM" – ומשיק מהדורה מוגבלת ובלעדית של גלידה כתומה בטעם גזר, שתוצע בכלל סניפי "וניליה" ברחבי הארץ החל מיום רביעי, 25 בספטמבר ועד ל-25 באוקטובר.

 

השף-גלסייר רקח את הגלידה כמחווה לחגיגות 100 השנים של חברת התעופה ההולנדית וכאות הוקרה לממלכת הולנד, אשר נתיניה היו הראשונים להעניק לגזר את צבעו הכתום במאה ה-17 (עד לאותה העת היה ידוע בצבעיו הלבנים, הסגולים או האדומים), כיוון שהוא הצבע המסמל את דגל בית המלוכה.

 

גלידת הגזר הכתומה והארומטית מבוססת על שמנת חמוצה, גזר וקרעי עוגת גזר שנטבלה בסירופ הדרים, ליים וברגמונט, ועשויה מחומרים טבעיים, ללא שימוש בחומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

 

צילום: רינת

   

מחירים:

  • מנה קטנה 16 ש"ח
  • מנה רגילה 21 ש"ח
  • מנה גדולה 27 ש"ח

      גלידת גזר ב"וניליה"

    www.vaniglia.co.il

 

 

על חברת KLM

במשך 100 שנים KLM נחשבת לחלוצה בתעשיית התעופה, והיא היום חברת התעופה הוותיקה ביותר, שעדיין פועלת תחת השם המקורי שלה. KLM שואפת להמשיך להיות החברה האירופאית המובילה, שמצטיינת בשירות, בחדשנות וביעילות, ושמציעה שירות אמין ומוצרים איכותיים.

 

ב-2018, KLM שברה שיא כשהטיסה 34.1 מיליון נוסעים בטיסות החברה, שנהנו מטיסות ל-162 יעדים, ועם צי של למעלה מ-214 מטוסים. חברת התעופה מעסיקה למעלה מ-33,000 עובדים ברחבי העולם. מפת היעדים של KLM מחברת את הולנד עם כל אזורי הכלכלה המרכזיים בעולם, והיא מהווה מנוע רב עוצמה בכלכלה ההולנדית. KLM תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שחוגגת 100 שנים להיווסדה.