כותרות אחרונות
Search

מועדון הכושר קולנוע פאר מחבק בעלי עסקים מהעוטף ומהצפון במכירה מיוחדת לראש השנה.

קולנוע פאר מארחים למכירת חג את מאור בקל – הזקן והיין – צילום: יח"צ 

 

מועדון הכושר קולנוע פאר מחבק בעלי עסקים מהעוטף ומהצפון במכירה מיוחדת לראש השנה.

מועדון הכושר קולנוע פאר מארח בעלי עסקים מהעוטף ומהצפון במכירה מיוחדת שתערך בין התאריכים 22-23.9 ולרגל ראש השנה.

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מארח בעלי עסקים מהעוטף ומהצפון, למכירה מיוחדת שתתקיים בתאריכים 22-23.9.2024 לכבוד ראש השנה. במכירה יציגו בעלי העסקים מרכולתם והיא תהיה פתוחה לקהל הרחב, בין השעות 7:00-19:00 בימים א' ו-ב' ברחוב ישעיהו 1 תל אביב.

 

ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון קולנוע פאר – צילום: יניב כהן

 

ינקי אובזילר מנכ"ל קולנוע פאר: "מתחילת המלחמה אנחנו משתדלים בקולנוע פאר לסייע במה שאפשר ועכשיו רגע לפני החג גם לעסקים מהצפון והדרום. האתגרים העומדים בפני עסקים בתקופת מלחמה, קשים, על אחת כמה וכמה כשמדובר באנשים שמפונים מביתם וסביבתם והאיזור בו בנו את עסקיהם. אנחנו מאוד שמחים לארח את מאור ואלה. מאור מביא עימו את מיטב יינות ייקבי הצפון, היינות האיכותיים ביותר ומגוון רחב שלהם ואלה המוכשרת, מביאה משהו אחר לתחום, שוקולדים CUSTOM MADE בהתאמה אישית למי שמבקש, מתנה מקורית לחג ובכלל". 

 

 

בתאריך 22.9 יתארחו בקולנוע פאר: הזקן והיין – יינות מן הצפון ומותק סדנאות שוקולד מהעוטף

 

הזקן והיין –  יינות מהצפון

מאור בקל הוא "הזקן והיין" – הבית של תרבות יין מקומית בצפון. ביום יום הם עושים סדנאות וסיורי יין וקולינריה בצפון. הפעם מביאים 8 יקבים ו20 סוגי יינות, ולמעשה את הצפון למרכז, לקבל קצת משב רוח צפוני מיקבים מעולים ויינות שנבחרו בקפידה. חלק מהיינות שיביא איתו בקל:

 

קולנוע פאר מארחים למכירת חג את מאור בקל – הזקן והיין – צילום: יח"צ 

 

יקב אודם

יקב אודם הוא יקב משפחתי, היקב הגבוה בארץ הממוקם למרגלות הר אודם בצפון הגולן. חלקות היקב הן מהחלקות הגבוהות בארץ ומשם את ריזלינג סדרת וולקני – וולקני ריזלינג הוא יין לבן יבש, נקי, חד לימוני ומריר כמו שריזלינג טוב צריך להיות. יין קל ועדין שמעניק חווית שתייה כיפית; גמאי נואר- קברנה סוביניון – בלנד ייחודי שרובו מורכב מחלקת הגמאי נואר היחידה בארץ הנטועה בעמק הבכא מעל 1000 מטר מעל פני הים. יין פירותי, בעל ארומות של עשבי תיבול. היין התיישן 10 חודשים בחבית.

 

יקב סלוקיה

יקב סלוקיה הוקם על ידי חגי ושיפי שלום סמוך ובנוסף למוסד הקולינרי ״מיטשוס״ בקצרין היקב מתאפיין ביצירתיות והקפדה על היכרות מעמיקה עם העולם הקולינרי. כל היינות מוגשים גם במסעדה הצמודה ולפיכך גם מאוד מתאימים לשתייה בצד הארוחה: סוגניי בלנד של קברנה סוביניון, מרלו ופטי ורדו. אשר בילו בחביות עץ  16 חודשים מביא יין ארומטי, פירותי, עשיר ומעניין; רוזה סנסו – רוזה נהדר המיוצר מענבי סנסו הגדלים בכרם בדרום הגולן. התסיסה הייתה איטית על מנת לשמר את מירב הארומות במטרה לייצר יין עדין ואלגנטי. ליין גוף קל, חמיצות מרעננת וארומות של פינק ליידי, אפרסק ותות.

 

יקב פלך

יקב פלך הוא יקב צעיר המתמקד ביינות ים תיכוניים בתסיסה טבעית. היקב ממוקם בקיבוץ הצעיר פלך וכרמיו נטועים בגליל העליון. דניאל – בלנד רוזה – בלנד של סירה, גראנש ונביולו.  יין רענן ומצוין, פירותי וחמצמץ. מושלם לערב סתיו חמים; קרן – בלנד לבן – קרן הוא הבלנד הלבן של יקב פלך המורכב מסוביניון בלאן,שנין בלאן, סמיון וקולמבר. לאחר התסיסה היין התיישן בחביות עץ ישנות ארבעת הזנים ושיטת העשייה מעניקים ליין מגוון שכבות של טעם ומורכבות.

 

יקב עבייה

יקב עבייה הוקם בשנת 2006 על ידי היינן יוסי יודפת המאמין בשיטת יצירת היינות הטבעיים. הכרמים כולן תחת השגחתו הצמודה למען שימור הכרמים ידידותיים לסביבה. היינות המצוינים תוססים על ידי שמרי בר ואינם עוברים סינון על מנת לשמר את עושרם וחיותם הטבעית. Loon-A  בלנד לבן – יין זה הופק מענבי שרדונה וקולומברד אשר נבצרו בכרם צעיר בבקעת הנדיב. התירוש עבר תסיסה ספונטנית של שמרי בר בחביות אלון צרפתי ישנות. ותסיסה שניה (תסיסה מאלולקטית) ויושן על המשקעים כ5 חודשים לפני הביקבוק. צבעו קש. באף משמש בשל, אפרסק צהוב וחמאה. בפה חמיצות נעימה וקטיפתיות. היין מעט "רוקד על הלשון" הודות לתסיסה עדינה שהתרחשה בבקבוק (לשם כך בוקבק עם פקק כתר). יין זה בוקבק ללא כל תוספת גפרית-דו-חמצנית.Snunit   קרינאן – קריניאן מכרם וותיק בנחל סנונית אשר בבקעת הנדיב, הנטוע על אדמה קירטונית לבנה. ביין זה מופיע הקריניאן במלוא האלגנטיות שלו. יין ידידותי ועשיר, יין שאוהבים לאהוב. 

 

יקב תל שיפון

יקב תל שיפון ממוקם בצפון בגולן בקיבוץ אורטל למרגלות תל שיפון. כל כרמיו נטועים בסביבתו והוא מפיק יינות נפלאים, מגוונים עם התייחסות לסביבה בה היקב והכרמים נטועים. תל שיפון אדום – בלנד אדום – בלנד מבוסס מרלו יחד עם קברנה סוביניון, קברנה פרנק וסירה.  יין מאוזן ומורכב, טעמים של דובדבן ושיזף וארומות נפלאות. תל שיפון רוזה  – רוזה. כרמי היין טופחו במיוחד עבור רוזה. הרוזה של תל שיפון הוא יין קל ואפרסקי, ובעל ארומות של מי ורדים.

טווחי המחירים של היינות 80-120 ₪

אתר, אינסטגרם

 

קולנוע פאר מארח את השוקולטיירית אלה חרפק – צילום: שי גבריאלי

 

מותק סדנאות שוקולד מהעוטף The chocolate workshop

אלה חרפק, בת 42 מקיבוץ גברעם שבעוטף עזה, אמא ל-3 בנים, בשנת 2010 הגשימה חלום ונסעה ללונדון ללמוד קונדיטוריה ב״קורדון בלו״. כחובבת שוקולד מושבעת, כשחזרה לארץ, היא פתחה עסק לסדנאות שוקולד בשם: "מותק סדנאות שוקולד". הסדנאות ניידות ומתקיימות בכל רחבי הארץ. אלה מגיעה אל הלקוחות עם כל הציוד והחומרים, מלמדת אותם את יסודות העבודה עם שוקולד, כיצד מכינים פרלינים ושלל יצירות שוקולד טעימות נוספות. היא תגיע לקולנוע פאר עם מארזי שוקולד ריאליסטי – מארזי שוקולד ראשונים מסוגם בישראל שכוללים פריטים משוקולד בנושאים שונים, כמו מארז כלי עבודה משוקולד, מארז ספורטיבי עם שוקולד קטלבל ומשקולות בקריצה ל"קולנוע פאר", מארז רפואי מארז לפסיכולוג, מארז איפור ועוד מארזים מתוקים ולא שגרתיים במיוחד, ששווה לקנות לחג ולהפתיע.

טווחי מחירים שוקולד ומארזי חג 30-150 ש"ח

 

אתר, אינסטגרם , פייסבוק

בתאריך 23.9 יתארח בקולנוע פאר: הזקן והיין – יינות מהצפון

 

קולנוע פאר אתר, פייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק

 

קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.

 

קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כייפית ונעימה  במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המכון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונלים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני איגרוף במתחם איגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.