כותרות אחרונות
Search

לכבוד הקיץ – "סיידר ויניגר" של "NOW" מסייע בניהול משקל תקין !

לכבוד הקיץ  –  "סיידר ויניגר" מסייע בניהול משקל תקין

מותג תוספי התזונה NOW מציע כמוסות "סיידר ויניגר": כמוסות המבוססות על חומץ תפוחים בשילוב סיבים תזונתיים ומרכיבים נוספים, היכולים לסייע בניהול משקל תקין

 

אחת מ"תרופות הסבתא" הפופולריות היא חומץ תפוחים. לפי הרפואה העממית חומץ תפוחים מסייע לזירוז תהליך העיכול ולפירוק השומנים בגוף. במחקרים שונים שנערכו לאורך השנים נמצא גם כי חומץ תפוחים משפיע, בין היתר, גם על רמות הסוכר בדם.

 

חברת תוספי התזונה האמריקאית NOW,  מהמובילות בעולם בשוק תוספי התזונה (המשווקת בארץ ע"י חברת "מרשל"), מציעה כמוסות   Cider Vinegar – "סיידר ויניגר": פורמולה ייחודית המבוססת על חומץ תפוחים ורכיבים נוספים שיכולים לסייע, על פי הרפואה הטבעית, בניהול משקל תקין.

 

צילום – נוטרי קר

 

הרוקח עומר פורת מחברת "מרשל", מציין כי לפי הרפואה הטבעית חומץ תפוחים נחשב לזרז טבעי, המסייע לפעולת העיכול ולזירוז חילוף החומרים. בנוסף לחומץ תפוחים, מכילה הפורמולה רכיבים נוספים היכולים להשפיע על תהליך העיכול, ובהם: סיבים תזונתיים (גלוקומנן ואשכוליות) התורמים לתחושת שובע ומסייעים לפעילות תקינה של המעיים; אצות ים וויטמין B6 – המשפיעים על חילוף החומרים; כרומיום – מינרל התורם לאיזון רמת הסוכר בדם ולהפחתת התשוקה למתוק; ולציטין סויה העשוי לסייע לפירוק שומנים.

 

מחיר: 140 – 170 ₪ (לאריזה של 180 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.