כותרות אחרונות
Search

השקה חגיגית ומחשמלת ! למותג הגלידות/ארטיקים ושלגונים הברזילאי "LOS PALETEROS"

הקיץ הזה הולך להיות "לוס"

"LOS PALETEROS" מותג הפאלטות המוביל מברזיל נחת בישראל עם הטעמים שיעשו לכם את הקיץ !

השקה חגיגית ומחשמלת ! למותג הגלידות/ארטיקים ושלגונים הברזילאי  "LOS PALETEROS" 

 

שחקן חדש מצטרף לשוק הגלידות בישראל, מותג הפאלטות הברזילאי  "LOS PALETEROS"  עושה עלייה לישראל עם טעמים כמו נאטי בווריאן, שוקולד ברייגדרו, פאסוסה (ממתק בוטנים) ועוד…

שוקולד בריגדיירו במילוי טראפלס – צילום: יח"צ

 

תתכוננו לפיוז'ן של טעמים בפה. 

 

 

נאטי בווריאן, פסיפלורה ממולאת בחלב מרוכז, שוקולד ברייגדרו, ג'מייקה, פאסוסה (ממתק בוטנים), ריבת חלב, חלב עם טראפלס, אלו רק חלק מהטעמים שהולכים להוביל את שוק הגלידות לקיץ 2018.

 

נאטי בווריאן עם אגוזים – צילום: יח"צ

 

המותג הברזילאי מציע את השילוב הטוב ביותר של טעם, מרקם ומרכיבים. ולצד כל אלו טכנולוגיית ייצור חדשנית המאפשרת למוצר לשלב מעטפת קשיחה מבחוץ לצד מילוי רך מבפנים בטעמים מפתיעים שייצרו עבורכם את התענוג האולטימטיבי של הקיץ.

 

"LOS PALETEROS" הינה חברה ברזילאית צעירה, מודרנית ותוססת, שעוסקת בחיפוש מתמיד אחר השיטות החדשניות ביותר בענף הגלידות העולמי. שילובים הרמוניים של טעמים מדהימים, שילובים מפתיעים ופרי טרי, הינם רק חלק מההיבטים שתרמו לכך ש- "Los  Paleteros"  הינה חוויה קולינרית עכשווית, חדשנית ובלתי נשכחת.

 

פסיפלורה במילוי חלב מרוכז  – צילום: יח"צ

 

בעזרת תפיסה חדשנית זו, אשר התפשטה בינתיים לא רק בכל רחבי ברזיל, אלא המריאה גם לשווקים בינלאומיים ועכשיו מגיעה גם לישראל, ממשיך המותג להתמיד במלוא העוצמה במשימתו להיות חדשני ולעולם לא לנוח על זרי הדפנה.

 

הסיבה לצמיחה זו פשוטה, "Los Paleteros" מספקת את השילוב הטוב ביותר של טעם, מרקם ומרכיבים טבעיים ומובחרים. ומציעה יותר מ-30 טעמים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, שמגיעים ממותגים מובילים ממספר ארצות. בין השילובים מציע המותג פירות טריים ומובחרים, ריבת חלב אמיתית, בריגדיירו (כדור שוקולד), חלב מרוכז ועוד…

 

תות שדה במילוח חלב מרוכז קרדיט – צילום: יח"צ

 

 

חובבי הגלידות בישראל יכולים כבר להתרגל לשמות ולטעמים: נאטי בווריאן (אגוזים מקורמלים בחלב מרוכז), פסיפלורה ממולאת בחלב מרוכז, שוקולד ברייגדרו (כדור שוקולד ברזילאי), ג'מייקה, פאסוסה (ממתק בוטנים), ריבת חלב, מקפא חלב ממולא בטראפלס נימוח ועוד…

 

על "LOS PALETEROS"

 "Los Paleteros" הפכה לאחד המותגים עם שיאי הצמיחה הגדולים ביותר בברזיל. עם הספק ייצור של 4 מיליון פאלטות בחודש, מאות נקודות מכירה בברזיל,  ופעילות ב-12 מדינות מחוץ לברזיל, בהן עכשיו גם ישראל.  "Los Paleteros" הינו אחד מהמותגים היותר חדשניים ומפתיעים בתחום יצור הגלידות.

 

גל קלנסקי מנכל עד העצם, ליאור רייצ'יק,ג'ין צ'ו ואבי אלברט – צילום: אלון מסיקה

 

ליאור רייצ'יק בעלי מותג לוס פלטרוס ישראל: "כמי שחי בבוליביה והתוודע למותג LOS PALETROS אני גאה לעשות עלייה יחד עם מותג הפאלטות המוביל מברזיל. כשהכרתי לראשונה את הפלאטות- התאהבתי! במשך ששה חודשים פקדתי את מפעל הגלידות. למדתי את הטעמים, המילויים, המרקמים והמרכיבים. היום אני שמח לבשר שהטעמים האהובים מברזיל הגיעו לישראל. אין לי ספק שהצרכנים הישראלים ייהנו מטעמים מיוחדים לצד איכות בלתי מתפשרת של המוצר."

 

אתר לוס פלטרוס ישראל

פייסבוק לוס פלטרוס ישראל