כותרות אחרונות
Search

מקבלים את השנה החדשה עם הפרלינים הייחודים של פררו.!

מוצרי פררו לחגים  – צילום פררו

 

 

מקבלים את השנה החדשה עם הפרלינים הייחודים של פררו.!

לקראת החג תושק אריזה חגיגית במהדורה מוגבלת של "פררו רושה" עם סמלי ואיחולי החג.

 

ראש השנה קרב ובא ולכבוד החג פררו, אחת החברות המובילות בעולם למזון מתוק ארוז, מציגה את מארזי פררו רושה במהדורה מוגבלת, שעוצבו במיוחד לכבוד השנה החדשה. המארזים המיוחדים משלבים את הטעם האהוב של פררו רושה עם עטיפה מעוצבת המשלבת את סמלי החג המסורתיים וברכות לבביות, והם בחירה נהדרת כמתנת חג או דרך נפלאה לחלוק עם היקרים לנו.

 

מוצרי פררו לחגים  – צילום פררו

 

 

"האריזות החדשות שלנו יוצרו במיוחד כדי להביא רגעים של שמחה ובייחוד בתקופת החג. יחד עם הפרלינים של רפאלו,  הם לא רק אידיאליים להנאה משותפת עם המשפחה והחברים, אלא הם גם מוסיפים נגיעה של אלגנטיות מוזהבת לכל אירועי ראש השנה", אמרה ליאת לויטה, מנהלת מותג- קטגוריית שוקולד הפרימיום, עבור פררו ישראל.

 

מוצרי פררו לחגים  – צילום פררו

 

הפרלינים של פררו רושה ורפאלו, הידועים באיכותם, בצורתם העגולה המיוחדת ובעטיפה אלגנטית, זמינים במגוון מארזים, מה שהופך אותם למושלמים לכל אירוע: פררו רושה 24 יחידות (300 גרם) עם שרוול ייחודי מעוצב לחג, פררו רושה 16 יחידות (200 גרם), פררו רושה פרמידה 17 יחידות (212 גרם), פררו רושה 30 יחידות (375 גרם), פררו קולקשיין 15 יחידות (172 גרם), פררו קולקשיין 24 יחידות (270 גרם), רפאלו 15 יחידות (150 גרם), רפאלו 24 יחידות (240 גרם) וגרנד פררו רושה חלב – כדור ענק וחלול של שוקולד חלב עם אגוזי לוז (100 גרם).

 

בנוסף לכך, במהלך ימי החג, פררו מזמינה את הצרכנים לפעילות "Add your golden touch" ,שבה תעניק לצרכנים את ההזדמנות להעניק לעצמם מתנה ובו זמנית לשמח מישהו שאוהבים, כי כוח הנתינה יכול להוסיף מגע זהב לשנה החדשה של היקרים לנו.

 

מוצרי פררו לחגים  – צילום פררו

 

לפרטים ואופן ההשתפות בקרו באתר: ferrero-rocher.co.il/jny

 

רקע – פררו החלה את דרכה כחנות מאפים בעיירה הקטנה אלבה בפיימונטה, איטליה, בשנת 1946. כיום, היא אחת מחברות המזון המתוק הארוז הגדולות בעולם, עם מותגים אהובים הנמכרים ביותר מ-170 מדינות. קבוצת פררו מביאה שמחה לאנשים ברחבי העולם עם מוצרים אהובים ביותר, הכוללים את נוטלה®, קינדר®, טיק טק® ופררו רושה®. יותר מ-47,000 עובדים נלהבים לעזור לאנשים לחגוג את הרגעים המיוחדים של החיים. התרבות המשפחתית של קבוצת פררו, כעת בדור השלישי שלה, מבוססת על מסירות לאיכות ומצוינות, מורשת ומחויבות לכדור הארץ ולקהילות שבהן אנו פועלים.

 

לאינפורמציה נוספת, אנא בקרו: www.ferrero.com