כותרות אחרונות
Search

במיוחד לקיץ 2021, המותג "לילי ביקיני" משלב קולקציית בגדי ים ופריטי עיצוב לבית בהשראות ימיות.

צילום: יח"צ לילי ביקיני

 

המותג "לילי ביקיני" קיץ 2021 משלב קולקציית בגדי ים ופריטי עיצוב לבית בהשראות ימיות.

ליאל עוזיאל מעצבת ובעלת המותג "לילי ביקיני" שואבת את השראתה העיצובית ממקומות אקזוטיים והשראות טרופיות מרחבי העולם, מאהבתה לים, הכמיהה לשמש ולצבעוניות המתפרצת.

קולקציית בגדי הים בקונספט "Mix & Match" וטווחי המידות רחבים ונעים בין XS-XXL  כשלצד קולקציה זו, מוכרת המעצבת פריטי עיצוב לבית בהשראות ימיות.

 

קולקציית בגדי הים של "לילי ביקיני" לשנת 2021, מעוצבת בהשראת חוויות טרופיות ברחבי העולם, אהבה לים, כמיהה לשמש ולצבעוניות.  הקולקציה מעוצבת על ידי ליאל עוזיאל אשר הקימה את המותג בקיץ 2016 לאחר שיטוט בחנויות האופנה המובילות וקושי למצוא את "בגד- הים המושלם". היא הבינה שצריכה להיות האפשרות לכל אחת להתאים את בגדי הים אל מבנה גופה, צרכיה והנוחות שלה ועם המסקנה הפשוטה הזאת שלא תורגמה בפועל למה שניתן היה להשיג עד אז במרבית החנויות, ויצאה לדרך עם המון אומץ והרבה תקווה לשילוב בין אופנה, נוחות, יופי וצבע. בגד ים שהוא לא רק נוח, אלא יגרום לכן להסתכל במראה ולחייך.  כזה שיעשה לכן חשק ללכת לים, או לבריכה.

 

צילום: יח"צ לילי ביקיני

 

הייחודיות של קולקציית קיץ 2021, היא בפרטים הקטנים, הדיוק שבגזרות, בצבעים ובהדפסים המקוריים והבלעדיים של לילי ביקיני ובעובדה שכל אחת יכולה למצוא את החיבור שלה לדגם – לילי ביקיני אינו רק מותג בגדי ים, מטרתנו היא לייצר חווית קיץ מושלמת.

 

 

בקולקציה גזרות בגדי ים שונות, ביקיני בגזרה או בגדי ים שלמים, בגדי ים עם CUT OUT, בצבעוניות אחידה או הדפסים. ההדפסים בקולקציה עוצבו בהשראת צמחים כצמח המונסטרה; בגדי ים בדפוס בהשראת פרחי ועלי יסמין; פריחת ליליות, סאן קיס- ביקיני בצביעת טאי דאי צבהבה, בגד הים הזה קיים גם בצביעת טאי דאי סגולה; מרמייד טאי – בגד ים בצביעת טאי דאי תכלת-כתומה; בגד ים בגווני כחול עמוקים ממצולות הים והדפס סוסי ים בהשראת האהבה באוקיינוס – אומרים שכאשר סוס ים מוצא את אהבת האמת שלו, הוא נשאר איתה לנצח. כך זה הולך להיות עם בגד הים הזה:

 

צילום: יח"צ לילי ביקיני

 

הקולקציה החלקה

לראשונה, לילי ביקיני משיקה קולקציה שלמה של צבעים אחידים, שני סוגי בדים והצבעים המדויקים של העונה.
בד ריב – בד ריב עוטף ומחטב, מגיע ב5 צבעים.
בד חלק מנצנץ – בד נעים ומחזיק, מגיע ב4 צבעים.

 

אקססוריז
לכל פרינט בקולקצייה החדשה יצאה גם סקראנצ׳יז (קוקייה) וסרט לשיער, לצד כובע וקולקציית אקססוריז שמתרחבת.

 

לילי ליבינג

פרטי העיצוב לבית נולדו כתוצאה מהקורונה. באין אפשרות לצאת אל הים בסגרים, המעצבת רצתה להביא את הים לפנים, אל עיצוב החלל, להזכיר בפריטי עיצוב קטנים, את הים שמחכה שנגיע אליו. בין הפריטים: גלשן קטן עשוי עץ, שלט חוף אמריקאי, קערת עץ בצורת אננס, חרב גלשן מעץ וזרי פרחים לבנים מיובשים.

 

 

צילום: יח"צ לילי ביקיני

 

המעצבת ליאל עוזיאל: "זוהי הקולקציה השישית  שלי, והשנה אני מתרגשת במיוחד. שנת הקורונה הזכירה לי את הקולקציה הראשונה, ההשראות נולדו מזיכרונות קסומים ומרגעים יפים בים בין הסגרים.".

טווחי מידות קולקציית בגדי ים: XS-XXL חלק עליון וXS-L חלק התחתון.

טווחי מחירים: ביקיני- (חלק עליון או תחתון):  105-210 ש״ח

בגדי ים שלמים: 350-400 ש״ח

סקראצ'ינג (גומיות לשיער) ותיקי בד– 15-20 ש"ח

לילי ליבינג: 49-120 ש"ח

 

חנות הדגל: דיזינגוף 110, תל אביב

ראשון-חמישי 11:00-19:00

שישי 10:30-15:00

טל: 050-649-6614

 

חנות אונליין: https://www.lilibikinis.com/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/lilibikini/