כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות הישראלית "גולדה" משיקה מהדורת יוגורט מעוצבת "להתחלות חדשות" בשיתוף פעולה עם עמותת "חמניות".

צילום: באדיבות Golda"  MY SOCIA"

 

רשת הגלידריות הישראלית "גולדה" משיקה מהדורת יוגורט מעוצבת "להתחלות חדשות" בשיתוף פעולה עם עמותת "חמניות".

בתפריט – יוגורט מפנק, תוספות חגיגיות, ואריזה מעוצבת וצבעונית עם הציורים של אנה זק וילדי עמותת "חמניות"

 

עדי וניר אביטל, הבעלים של קבוצת "ANITA" ורשת "גולדה" משיקים לכבוד השנה החדשה שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת "חמניות" המעניקה תמיכה ליתומי השכול האזרחי. העמותה פועלת ב-25 סניפים ברחבי המדינה, מסייעת לאותם הילדים ובני הנוער לפרוח, להגשים את עצמם ולפתוח דף חדש. עדי וניר, אשר בעצמם התייתמו מאב בגיל צעיר, מצאו חיבור רגשי עמוק עם העמותה, ומתוך הקשר שנרקם החליטו האחים לתרום את בית ילדותם בנתניה לילדי עמותת חמניות למרכז פעילות חדש בעיר.

 

צילום: באדיבות Golda"  MY SOCIA"

 

היוגורט המפנק של "גולדה" מסמל על התחלה חדשה, חלקה ונקיה לכבוד השנה החדשה יחד עם התוספות המפנקות בסמל של האיחולים והברכות לשנה החדשה: פירות חג, מבחר שוקולדים ורטבים ייחודים. בדומה לפעילות העמותה המעניקה התחלה חדשה לילדים שהתייתמו מהוריהם. במסגרת שיתוף הפעולה,  אנה זק יחד עם ילדי עמותת חמניות, נפגשו לצילומים חגיגיים, לבושים כל אחד בצבע אחר המסמל את הברכה שלו לשנה החדשה, ויחד הם ציירו על פני קנבס. בראש השנה, אנה זק תחשוף את הציור המלא, אשר יככב על מהדורות היוגורט החגיגיות של גולדה לראש השנה.

 

צילום: באדיבות Golda"  MY SOCIA"

 

מארזי היוגורט "להתחלות חדשות" של רשת גולדה מתאימים כקינוח מושלם לארוחת החג, כמתנה למשפחה, למארחים או לעצמנו. מהדורת ראש השנה מציעה קילו יוגורט עם מארז 6 תוספות מפנקות.

 

מארז היוגורט החגיגי של גולדה וחמניות, יהיה זמין למכירה החל מה-18.9.22 בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים. מחיר המארז 100 ₪.

 

צילום: באדיבות Golda"  MY SOCIA"

 

עדי אביטל, בעלים ומייסד קבוצת ANITA ורשת גולדה: "אני שמח לפתוח את השנה החדשה בחיבור המרגש עם ילדי עמותת חמניות הקרובים לליבי ולסיפור האישי שלי ושל אחי ניר. ראש השנה הוא סימן להתחלה חדשה, לתקווה ולאופטימיות. נמשיך לייצר ולטפח אחריות חברתית ואת ערך ההתנדבות וההירתמות למען הקהילה לצד מוצרים מובילים בסטנדרט הגבוה ביותר, שכן זה חלק בלתי נפרד מהערכים ומההתפתחות של רשת גולדה הישראלית".

 

הדר קס, מנכ"לית ומייסדת עמותת חמניות: "שמחים ונרגשים שרשת גולדה הישראלית בהובלתם של ניר ועדי אביטל מצטרפת למעגל שותפינו בעמותת חמניות, העמותה היחידה בישראל המעניקה סיוע ל-34,500 יתומי השכול האזרחי. הסיפור המשפחתי של האחים אביטל שהתייתמו מאב והנכונות שלהם לייצר תקווה, אופטימיות והתחלה חדשה של ממש עבור ילדי העמותה, מעוררת השראה ומרגשת עבורי ועבור כל מנהלי ועובדי העמותה. ההשתתפות של הילדים מעבירה מסרים חשובים ופותחת את השנה החדשה בטעם מתוק ושמח". 

 

@golda.glida

אודות העמותה חפשו בפייסבוק: "עמותת חמניות"