כותרות אחרונות
Search

חממה ביתית חדשה של "כתר" לגידול והנבטה במרפסת או בגינה.

צילום: באדיבות "כתר"

 

בכל עונה ומזג אוויר.
חממה ביתית חדשה של "כתר" לגידול והנבטה במרפסת או בגינה.

מגמת הגינון הביתי הגיעה בארץ לשיאה עם פרוץ הקורונה והביאה עימה צורך בפתרונות חדשים לגינון והנבטה של ירקות, פירות, צמחי תבלין ועוד. כתר, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי גינה כריהוט, מחסנים, עציצים ועוד, התבססה על ניסיונה בטכנולוגיות מתקדמות של מוצרי חוץ אלו, ופיתחה את חממת "Maple" – חממה ביתית בה תוכלו לגדל בביתכם בקלות את הירקות, העציצים, עשבי התיבול, פרחים ועוד, בתנאי חממה ביתיים וברמה מקצועית.

 

החממה של כתר היא חלק מסדרת מוצרי "Maple" והיא כוללת  מגוון סוגי ערוגות קרקע. כל המוצרים בסדרה עשויים בטכנולוגיית "Evotech" המתקדמת של כתר, המדמה מראה וטקסטורה של עץ אמיתי, מבלי לפגוע בסביבה ועם כל היתרונות שבחומר גלם איכותי ועמיד לאורך שנים. החממה, שביצורה נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים, מורכבת מערוגה מוגבהת במראה עץ, שלדת מתכת איכותיות וחזקה בגובה של 1.20 מטר, לה מתווספת יריעה מתקפלת המגנה על הגידולים הביתיים מפני מזיקים ופגעי מזג האוויר, שומרת על טמפרטורה אחידה ומספקת סביבת גידול מוגנת.

 

גידול בתנאי חממה אידיאלי במיוחד בימי החורף, בהם הצמחייה עלולה להינזק על ידי הרוח או הגשמים הכבדים. החממה הביתית מעלה את הטמפרטורה והלחות ומאפשרת תנאים מיטביים עבור גידולי קיץ לאורך כל ימות השנה. סדרת מוצרי "Maple" של כתר נוצרה על טהרת הקיימות אותה מקדמת החברה לעידוד אורח חיים בר קיימא.

 

צילום: באדיבות "כתר"

 

הגינון הביתי הפך בימי הקורונה לאחד מהתחביבים המובילים של הישראלים ואף הוכתר כענף המניב ביותר במשק בתקופת הסגרים, עם קפיצה של 80% במכירות של זרעים ושתילים*. לגינון ביתי סגולות טיפוליות שהוכחו במחקר רחב היקף שנערך באחרונה באוניברסיטת שפילד הבריטית**, לפיו לגינון הביתי השפעה חיובית על הבריאות הפיזית והמנטלית, הורדת רמות מתח וחרדה וכן שיפור מצב הרוח בטווח הקצר והארוך. 

 

חממה ביתית "Maple "של כתר,  724 ש"ח
לפני מבצעים וההנחות.


ניתן להשיג באחד מ-15 סניפי רשת חנויות כתר בפריסה ארצית.