כותרות אחרונות
Search

"ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "אינדיאן" מרחיבה את ההיצע עם שלושה דגמים חדשים.

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

 

"ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "אינדיאן" מרחיבה את ההיצע עם שלושה דגמים חדשים – אינדיאן סקאוט Rogue, אינדיאן FTR ואינדיאן Pursuit.

* שלושת הדגמים יוצעו במספר גרסאות שיגדילו עוד יותר את יכולת הפניה לקהלים חדשים ולקוחות חוזרים.

* מחירים: החל מ-111,900 שקל *לא כולל אגרת רישוי.

 

צילום: אבי בר

 

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, משיקה שלושה דגמים חדשים במותג אינדיאן בישראל: אינדיאן סקאוט Rogue, אינדיאן FTR ואינדיאן Pursuit . שלושת הדגמים החדשים יוצעו במספר גרסאות אשר יסייעו למותג להעצים את האטרקטיביות שלו בקרב לקוחות חדשים וחוזרים.

 

צילום: ניר עמוס

 

אינדיאן סקאוט Rogue

גרסת ה-Rogue החדשה, היא האבולוציה האגרסיבית ביותר במשפחת הסקאוט, בה הפוקוס הוא במובהק לעבר ביצועים וביטוי אישי, עבור רוכבים שמעוניינים לבלוט ביחס לקהל הרוכבים שסביבם. לאינדיאן סקאוט Rogue עיצוב אייקוני וסגנון מודרני מעורר השראה ומושך תשומת לב. אולם לא רק בנראות עוסק דגם זה. הודות לשימוש בגלגל קדמי בקוטר 19 אינץ', מרכז הכובד הנמוך, תנוחת הישיבה הטבעית ובסיס הגלגלים הקצר יחסית, התנהגות הכביש שלו מבדלת אותו מאוד משלל המתחרים בקבוצה. לכל אלה מצטרפת גם רשימת אבזור הולמת עם מושב ספורטיבי, כידון ייחודי, מסיכת חזית וכן כיסויי גלגלים וראשי מנוע מושחרים. מנוע ה-V טווין בנפח 1,133 סמ"ק מפיק 95 כ"ס ומומנט בשרני כבר מסל"ד נמוך, שמייצרים יחד תאוצות מוחשיות בכל מצב.

 

צילום: ניר עמוס

 

אינדיאן FTR

אינדיאן FTR הפך בן רגע לאופנוע שובר מוסכמות כשהוצג בשנת 2019 והימם את עולם האופנועים הודות לעיצוב מרהיב, מנוע עצמתי ויכולות ספורטיביות גבוהות במיוחד, לצד כמובן ההצלחה הכובשת על מסלולי המירוצים. וכעת, ה-FTR המעודכן מעלה את הרף שוב בעולם אופנועי הכביש מארה"ב.

 

הדור החדש לאינדיאן FTR נהנה מעדכון בניהול המנוע, מכיול חדש למתלים, מזווית היגוי חדה יותר (65 מעלות), מכידון שהונמך ב-40 מ"מ, מזנב מקוצר וכן ממעבר לחישוקי 17 אינץ' וכל אלה משפרים מאוד את התנהגות הכביש של דגם זה ומעניקים לרוכב תחושה טובה יותר מהדרך.

 

על חישוקי ה-17 אינץ מולבשים כעת צמיגי כביש ספורטיביים – מצלר ספורטק ויחד עם מתלים מתכווננים במלואם, מאפשרים לרוכב להתאים טוב יותר את האופנוע לרמת היכולת האישית והציפיות מהמכונה. מושב האופנוע הודות לכך הונמך ב-36 מ"מ, מה שיסייע לדגם זה להגיע לקהל רוכבים גודל יותר. מנוע ה-FTR (1,203 סמ"ק, 123 כ"ס, 12.2 קג"מ) מקבל לראשונה גם את מערכת כיבוי הצילינדרים, אשר מכבה את הצילינדר האחורי בעמידה, להפחתת צריכת הדלק ופליטת החום.

 

עבור חובבי המירוצים, תוצע גם גרסה בייצור מוגבל – Championship Edition. גרסה זו אשר תיוצר ב-400 יחידות בלבד, מהן 150 מיועדות לאירופה, מקבלת שלל תוספות אבזור וסכמת צביעה מקורית בהשראת אופנוע המירוצים המצליח של החברה. תוספות אלה יכללו מפלטי אקרפוביץ, מתלים מתקדמים עם כוונון מלא, חלקי קארבון, כיסוי מושב מורכב, חיפויי תיבת אוויר, מסגרת לפנס החזית וכן מערכות אלקטרוניות משודרגות.

 

צילום: אבי בר

 

אינדיאן Pursuit:

אינדיאן Pursuit הוא הדור החדש לאופנועי התיור-ביצועים מארה"ב והדגם העל היכולות והרמת העידון הגבוהות ביותר בקבוצתו. כל זאת הודות למנוע ה-Power Plus, שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ושלל אביזרי תיור ייעודיים. כל רכיבה הופכת להרפתקת אספלט.

 

מנוע ה-V טווין Power Plus החדש שנפחו עומד על 1,768 סמ"ק ונעזר קאמשפטים עיליים, ארבעה שסתומים לצילינדר, תיבת שישה הילוכים עם הילוך יתר אמיתי ושלל מצבי רכיבה המשנים את תגובות המנוע, מציע לא רק עצמה אדירה של 120 כ"ס ו-18.1 קג"מ, אלא גם אופי פעולה חלק לצד ביצועים מסחררים. הפיירינג החדשני שכולל גם משקף חזית מתכוונן מציע הגנה מושלמת מתנאי הסביבה לרוכבים ואם מדובר בתנאי קור, ידיות וכן מושבים מחוממים יענגו את הרוכבים. יחידות תאורה חדשות משפרות מאוד את שדה הראיה בתנאי חשיכה ותאי אחסון בנפח של 133 ליטר יאפשרו לרוכבים לקחת עמם להרפתקה את כל הציוד הדרוש ללא פשרות. בנוסף לכך, כוונון עומס במתלה האחורי, מאפשר בחירה בין מצבי עומס שונים של רכיבה בזוג עם מטען ועד רכיבה לבד ללא מטען בלחיצה קלה על מסך המגע, כדי להציע את השיכוך המושלם בכל תנאי רכיבה.

 

כמו כן, דגם זה מציע גם מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ' שהותאם לעבודה עם כפפות ובו קישוריות ל-Apple CarPlay, מערכת ניווט ושלל מידע בהתאמה אישית לרוכב. על הבלימה אחראית מערכת BREMBO עוצמתית הפועלת תחת פיקוח IMU מבית BOSCH גם רגישות לפניה ותנאי אחיזה משתנים.

 

זיו אופנהיים – מנהל מותג אינדיאן מציג את האופנועים החדשים – צילום: אבי בר

 

מחירי אינדיאן החדשים:

* אינדיאן סקאוט Rogue: החל מ-113,900 שקל

* אינדיאן FTR: החל מ-111,900 שקל

* אינדיאן Pursuit: החל מ-269,900 שקל

* המחיר אינו כולל אגרת רישוי (311 שקל)

 

משה ראובני – מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט עונה על שאלות הכתבים שנכחו באירוע – צילום: אבי בר

 

משה ראובני – מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט: "שלושה דגמים חדשים וחשובים של אינדיאן פותחים את השנה הקלנדרית 2023 וממשיכים את התנופה העצומה של היצרן ברחבי העולם. אנו רואים את היכולת של היצרן לדייק בפניה לקהלים נוספים על בסיס דגמים חדשים שפונים לסגנונות רכיבה שונים ושדרוג של דגמים קיימים, השקה של שלושה דגמים בשנה זו מצטרפת למסורת ההשקות של היצרן מידי שנה בשנה. אינדיאן בישראל מבססת את מעמדה כיצרן מוביל, טכנולוגי איכותי ואמין מותג פרמיום  עם מעל ל- 350 מסירות מאז לתחילת השיווק בישראל."