כותרות אחרונות
Search

"אלן קאר" משיקה קרן מלגות מימון לסדנאות גמילה מעישון לרגל יום המעשים הטובים.

אסף אשכנזי, מנכ"ל "אלן קאר" – צילום: יח"צ "אלן קאר"

 

"אלן קאר" משיקה קרן מלגות מימון לסדנאות גמילה מעישון לרגל יום המעשים הטובים.

מחקרים שונים הצביעו בעבר על קשר בין עישון ומעמד סוציו אקונומי נמוך כמו כן, מובטלים מעשנים יותר ולכן בייחוד בתקופה זו, בה אזרחים רבים נמצאים בתקופה כלכלית מאתגרת, אולי יותר מתמיד חשוב למגר את תופעת העישון שפוגעת הן בבריאותם, הן ביכולתם והן בכיסם (הוצאות על רכישת סיגריות).

 

רשת "אלן קאר", רשת בינלאומית לגמילה מהתמכרויות, פועלת בישראל כבר למעלה מ-13 שנה ומסייעת לעשרות אלפי מעשנים מדי שנה. על מנת להנגיש את סדנת הגמילה של אלן קאר לכל מי שמעוניין בכך ומתקשה כלכלית, אלן קאר משיקים קרן מלגות לרגל יום המעשים הטובים. בעזרת הקרן, מעשנים שזקוקים לסיוע בסבסוד תשלום על סדנת גמילה של אלן קאר שעולה ללקוח רגיל כ-3,000 ₪, יוכלו להגיש בקשה לקבלת מלגת מימון חלקי של עד 40% הנחה.

 

על מנת לבדוק התאמה לקבלת מלגה, יש לפנות במייל info@allencarr.co.il , וועדה מיוחדת תבדוק את הפניות השונות ותוך שלושה ימי עסקים תינתן תשובה לגבי גובה ההנחה.

 

אסף אשכנזי, מנכ"ל "אלן קאר" – צילום: יח"צ "אלן קאר"

 

אסף אשכנזי, מנכ"ל "אלן קאר": "אנו רוצים לאפשר לכל אחד ואחת לעבור את הסדנה שלנו וליהנות מחיים בריאים ומאושרים יותר. לעתים יש קושי להוציא כספים על סדנה למרות שגם סיגריות עולות כסף. על מנת לדרבן את האוכלוסייה שמתקשה כלכלית לשלם אודות הסדנה, הקמנו קרן שאני מקווה כי בעזרתה נצליח לגמול כמה שיותר אנשים. אין זמן יותר טוב להפסיק לעשן, דווקא בתקופה הזו כשאנחנו כבר מרגישים את האפשרות של החזרה לשגרה, ואנחנו רוצים לתת לגוף שלנו את התנאים המיטביים להתמודדות עם מה שעברנו, פיזית ונפשית".